صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : قیمت ایمپلنت دندان در تهران چقدر است ؟
ads

قیمت ایمپلنت دندان در تهران چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

ایمپلنت دندان یک درمان عالی برای جایگزینی دندان در جهان و تهران می باشد. ایمپلنت دندان به نسبت درمان های رقبای خود هزینه بیشتری را دارا می باشد. در این مقاله به بررسی قیمت ایمپلنت دندان در تهران می پردازیم.

images 1695122132 650982d4bcca3

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت دندان یک روش درمانی زیبایی است که جهت درمان بی دندانی، ترمیم طرح لبخند و زیبا سازی چهره و دهان استفاده می شود. این روش درمانی علاوه بر این که طرح لبخند را بازسازی می کند و مجددا چهره فرد را زیباتر می کند و جنبه درمانی نیز دارد تا کارایی دندان های از دست رفته را به دهان باز گرداند. این درمان تحت یک عمل جراحی تهاجمی انجام می شود و دلیل تهاجمی بودنش این است که نیاز است در این روش درمانی استخوان فک را سوراخ کنند تا ایمپلنت درون استخوان فک قرار داده شود. این امر توسط دندانپزشک جراح صورت می گیرد و به وسیله تجهیزات دندان پزشکی انجام می شود. این درمان طی چند بخش انجام می شود زیرا ایمپلنت دندان خود از چند بخش مختلف تشکیل شده است.

در ابتدا پزشک متخصص شما را معاینه می کند و شرایط دندان و فک بیمار را مورد معاینه و بررسی قرار می دهد تا متوجه شود استخوان فک بیمار نیاز به پیوند استخوان دارد یا خیر؟ ممکن است برخی از بیماران استخوان فکشان تحلیل رفته باشد یعنی از تراکم استخوانی کم تری بر خوردار باشند و این موضوع می تواند درمان را با شکست مواجه کند. از همین جهت عمل پیوند استخوان را انجام می دهند  تا تراکم کافی برای استخوان فک بیمار ایجاد شود.

images 1695122170 650982fad6bc6

عمل پیوند استخوان به این صورت است که لثه را برش می دهند و پس از آن مواد پیوند استخوان را روی آن قرار می دهند و در نهایت لثه را روی آن بخیه می کنند تا طول درمانش طی شود، استخوان فک بیمار ترمیم شود و  بتوانند کاشت ایمپلنت دندان را انجام دهند.

طول درمان این عمل پیوند استخوان بین 3 الی 6 ماه است. در صورتی که بیمار نیازی به پیوند استخوان نداشته باشد ریشه دندان را از استخوان فک خارج می کنند و همان طور که بیان کردیم استخوان فک را سوراخ می کنند تا پایه ایمپلنت را درون استخوان فک قرار دهند، پس از آن لثه را اطراف آن بخیه می کنند و زمان می دهند تا استخوان فک با پایه ایمپلنت به خوبی جوش بخورد و مستحکم شود . برای این که بدن نسبت به پایه ایمپلنت که به عنوان یک جسم خارجی وارد دهان می شود واکنش نشان ندهد این پایه ها را معمولا از جنس تیتانیوم می سازند که با استخوان فک نیز سازگار است و طی این فرایند استخوان فک رشد می کند و اطراف پایه ایمپلنت را به خوبی می پوشاند. همین امر است که موجب مستحکم شدن پایه ایمپلنت درون استخوان فک می شود.

چطور یونی وودمارت مرجع قالب وودمارت ایران شد؟
بیشتر بخوانید

طول درمان این عمل جراحی تقریبا بین 2 الی 6 ماه است و بستگی به میزان مراقبت های فرد، رژیم غذایی و مهم ترین آن سلامت بدنی خود فرد بستگی دارد. میزان موفقیت این عمل کاشت ایمپلنت که یک روش درمانی ترمیمی است 95 درصد است یعنی بسیار کم پیش می اید که این عمل جراحی با شکست مواجه شود. پس از این که طول درمان این عمل طی شد و پایه ایمپلنت به خوبی با استخوان فک جوش خورد سراغ نصب روکش ایمپلنت می روند و به این صورت است که در  این مرحله روکش یا همان تاج دندان را روی پایه ایمپلنت پیچ می کنند یا این که آن را روی پایه ایمپلنت می چسبانند.

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

قیمت ایمپلنت دندان در تهران وابسته به شرایط، برند ایمپلنت، میزان تخصص پزشک، نوع روکش و ایمپلنت متفاوت می باشد اما هزینه هر واحد ایمپلنت دندان در تهران از 6 میلیون تا 30 میلیون تومان می باشد. اگر می خواهید درباره هزینه ایمپلنت روز بیشتر بدانید می توانید به لینک ( https://markazimplant.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa/ ) مراجعه کنید.

عوامل موثر بر هزینه ایمپلنت دندان در تهران

هزینه ایمپلنت دندان بسیار بازه ی گسترده ای دارد و اگر می خواهید علت های آن را بدانید، با ما همراه باشید.

images 1695122196 6509831464c54

موقعیت جغرافیایی مرکز ایمپلنت

به طور کلی هزینه ایمپلنت دندان در تهران به محل انجام ایمپلنت دندان نیز بستگی دارد و هزینه ایمپلنت دندان معمولا در شمال تهران بیشتر می باشد.

برند های سازنده ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان از مهم ترین و بزرگ ترین بخش های صنعت دندان پزشکی امروزه است که در این صنعت برند های زیادی از سراسر دنیا فعالیت می کنند و مشغول تحقیق، آزمایش، تولید و توزیع این محصولات هستند. تلاش این برند ها تولید محصولی است که به طول درمان کم تر نیاز داشته باشد و موفقیت کاشت آن بالا باشد، دارای ظاهری طبیعی تر و زیبا تر داشته باشد، همچنین این برند ها تلاش می کنند که کیفیت بهتر و دوام بیشتری را برای محصولات خود ارائه دهند.

همین موضوع کیفیت، دوام و موفقیت کاشت ایمپلنت دندان موجب تفاوت قیمت ایمپلنت  در تهران و قیمت ایمپلنت برندهای متفاوت شده است و شما باید بدانید که هر کدام از این برند ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. این موضوع به این معناست که برای انتخاب برند ایمپلنت ابتدا باید مورد معاینه پزشک قرار گیرید و با توجه به شرایط شما، نیاز و سلیقه شما بهترین برند موجود را انتخاب کنید.

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در البرز کرج
بیشتر بخوانید

ایمپلنت های دندان را برند های متفاوت در سراسر دنیا تولید می کنند و اولین رتبه متعلق به برند های آمریکایی و دومین رتبه متعلق به برند های اروپایی مانند برند های سوئیسی و آلمانی است و نهایتا رتبه سوم جدول متعلق به برند های آسیایی مانند برند های کره ای، ایرانی و چینی است.

به همین ترتیب برند های آمریکایی دارای هزینه درمان بیشتری نسبت به برند های اروپایی و آسیایی هستند، همچنین برند های اروپایی از برند های آسیایی گران تر هستند و به همان میزان این برند های آمریکایی و اروپایی دارای کیفیت و طول عمر بیشتری  نسبت به برندهای آسیایی هستند.

 یکی از عواملی که بسیار مهم است و در هزینه درمان ایمپلنت دندان تاثیر بسیار زیادی دارد همین انتخاب برند ایمپلنت دندان است. پزشک برای معرفی برند ایمپلنت به شما ابتدا شرایط دهان و دندان، سپس سلیقه و نیاز شما و توان مادی شما را در نظر می گیرد تا نهایتا به شما بهترین برند را معرفی می کند.

انتخاب پزشک

از دیگر عواملی که  تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کاشت ایمپلنت دارد انتخاب پزشکی ماهر، متخصص و با تجربه است. هرچه پزشک متخصص دارای مهارت و تجربه بیشتری باشد باید بدانید که موفقیت کاشت ایمپلنت شما افزایش می یابد.

دلیل این امر این است که پزشک با توجه به تجربه و مهارت خود نقشه بهتری را برای عمل جراحی شما طراحی می کند تا بتواند طول درمان شما را کاهش دهد زیرا هر چقدر طول درمان کاهش یابد میزان موفقیت کاشت ایمپلت شما افزایش میابد و خطر شکست کاشت ایمپلنت را کاهش می دهد.

انتخاب پزشک ماهر و منصف که بهترین پیشنهاد را به شما بدهد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تاثیر بسیار زیادی در هزینه درمان دارد. هر چقدر که تخصص و مهارت پزشک بیشتر باشد میزان دستمزد پزشک افزایش میابد و هزینه درمان ایمپلنت افزایش میابد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که همان طور که اشاره کردیم هر چه مهارت پزشک بیشتر باشد موفقیت کاشت افزایش میابد و از میزان بروز عوارض احتمالی و مخارج اضافی کاهش میابد.

نکته: قیمت ایمپلنت در تهران به عوامل مختلف دیگری نیز بستگی دارد. برای مثال اگر فرد نیاز به عصب کشی، کشیدن دندان و یا پیوند استخوان داشته باشد هزینه کاشت ایمپلنت و درمان بی دندانی به این روش افزایش میابد.

خرید آنلاین بهترین بگ آماده و اختصاصی
بیشتر بخوانید

در نهایت باید بدانید که هزینه درمان ایمپلنت به عواملی هم چون دندان پزشک متخصص، مکان کلینیک، انتخاب برند ایمپلنت و درمان های پیش تکمیلی برای کاشت ایمپلنت بستگی دارد.

هزینه درمان های جانبی

در صورتی که شرایط برای انجام ایمپلنت دندان مساعد باشد، نیازی به درمان های جانبی وجود ندارد اما در برخی مواقع ممکن است به تشخیص پزشک وابسته به شرایط شما انجام درمان های جانبی برای شما نیاز شود و این درمان های جانبی هزینه جداگانه مخصوص به خود را دارند. برخی از درمان های جانبی ایمپلنت دندان شامل پیوند استخوان، سینوس لیفت، کشیدن دندان و ………

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج + 11 =