صفحه اصلی > سینما : فیلم کلیف واکر
ads

فیلم کلیف واکر

فیلم کلیف واکر

فیلم کلیف واکر

فیلم کلیف واکر : تریلر جاسوسی چینی ” فیلم کلیف واکر ” همانطور که به نظر می رسد سرد و مستقیم نخواهد بود. فیلم کلیف واکر به کارگردانی ژانگ ییمو (“قهرمان” ، “سایه”) و در شمال شرقی چین طی سال 1931 اشاره دارد. ، ” فیلم کلیف واکر ” چهار جاسوس چینی را دنبال می کند که برای اجرای یک عملیات مخفی تلاش می کنند: شناسایی و نجات یک خبرچین چینی از ارتش اشغالگر وحشی ژاپن . این چهار شخصیت قهرمان سایفر هستند که با کمد لباس ظریف و اضافی خود – کت های مشکی با کلاه های منطبق – و عزم قهرمانانه خود برای فرار از اسارت قبل از رسیدن به هاربین ، مقصد نهایی ، تعریف می شوند.

این نوع روایت تعقیب و گریز اسپارتان (با اقتباس مشترک کوآن یونگشیان و ژانگ) به همان اندازه بی رحمانه و ناخوشایند است: داستانهای پسین شخصیت ها در حین مبادلات دیالوگ در غیر این صورت قابل چشم پوشی هستند و فقط چند لحظه شوخ طبعی برطرف می کند. من کاملاً متقاعد نشده ام که “کلیف واکرها” زیر سطوح جذاب و شیشه ای آن چیزهای دیگری نیز داشته باشد. اما شاید نیازی به چنین چیزی نباشد ، نه زمانی که به نظر می رسد ژانگ و همکارانش هر آنچه را که قصد داشتند به انجام برسانند.

فیلم کلیف واکر

مسلم است ، شما ممکن است به چیزهای بیشتری از این درام دوره پیشنهادی امیدوار باشید. اما سازندگان ” فیلم کلیف واکر ” به ندرت به بینندگان وقت کافی می دهند تا آنچه را که می خواهند پردازش کنند ، زیرا سناریوی Yongxian در مورد انتقال شخصیت ها از یک مکان به مکان دیگر است.

همچنین میتوانید مطلب عالی در مورد فیلم Creed 3 را مطالعه بفرمایید.

داستان یونگشیان شخصی نیست ، زیرا در نهایت در مورد شهادت و ایثار فایده ای میباشد. این ارزشهای فوق بشری به محض سقوط زمین جاسوسان چینی در جنگل برفی مانچوکو ظاهر می شود. آنها به دو تیم تقسیم شدند ، بلافاصله خود را از شرکای عاشقانه خود جدا کردند تا اطمینان حاصل کنند که آنها فقط به ماموریت خود فکر می کنند.

زوجین متاهل ژیانچن (یی ژانگ) و یو (هالوو شین) بدون هیچ گونه شکایتی از یکدیگر جدا می شوند – گرچه تصمیم می گیرند “هرکس این کار را برای فرزندان ما بفرستد” – و همچنین دوستداران جوان چولیانگ (یاوئن ژو) و لان (هاوکون) لیو) قبل از جدایی چولیانگ به لان می گوید: “ببخشید” (اما بعد از اینکه او سعی کرد او را ببوسد). “فکر نمی کردم از هم جدا شویم.” او متعجب به نظر می رسد ، اما در غیر این صورت پاسخ نمی دهد.

نقد فیلم شهر سیارکی | Asteroid City 2023
بیشتر بخوانید

بهترین فیلم های 2021

مقداری شرارت فیلم بیشتر میباشد ، اما چیز زیادی نیست. در یک صحنه اولیه ، گروه کوچکی از مقامات ژاپنی با عبور از یک فلاسک حلبی خود را گرم می کنند. پس از آن ، آنها گروهی از زندانیان سیاسی چین را اعدام می کنند. به نظر نمی رسد ژاپنی ها به قربانیان وحشت زده خود یا وظیفه سنگین خود اهمیت دهند. در حقیقت ، ژاپنی ها فقط وقتی زنده می مانند که الکل را در سراسر جاسوسان لرزان چینی تف می کنند. این یک مراسم پر انرژی برای ژاپنی ها است. یا حداقل ، اینگونه ارائه می شود ، بدون هیچ اطلاعات متنی سازی دیگری. رفتار بی روح سربازان ژاپنی به همان اندازه اقدامات انعکاسی و رواقی Xianchen و Chuliang برای آنها روشن است. بنابراین تعقیب و گریز بعدی – ژاپنی ها سعی می کنند از تیم Chuliang برای بیرون کشیدن ژیانچن و یو استفاده کنند – بیشتر بدون ابهام است ، هرچند که بعضی اوقات نمی دانیم چه کسی با ژاپنی ها کار می کند یا اینکه توسط جاسوسان چینی کشف می شود. اکثر اوقات اکشن در “کلیف واکرها” است.

فیلم کلیف واکر

همچنین اغوا شدن با طراحی پرطرفدار فیلم ، گام به گام صحنه و مبارزه و تنظیم دقیق اکشن بسیار آسان است. بیشتر تنش های فیلم در زیر سطوح دعوت کننده آن به صدا در می آید: برخی از شخصیت ها صدای خود را بلند می کنند ، اما بیشتر آنها زمزمه می کنند یا اینکه می خواهند یکدیگر را با عبارات جذاب به سبک ASMR هیپنوتیزم کنند. ژیانچن بهترین نوع این شعارها را با یک نوع استعفا سخت گزیده ارائه می دهد: او سعی می کند دوباره به یو اطمینان دهد که “اوترنانیا” ، نام رمز روسی ماموریت آنها ، “طلوع” است.

سریال خلافت

او پشت لبهای جمع شده می گوید: “وقتی خورشید طلوع می کند همه چیز خوب خواهد شد.” این توضیح به نوعی نسبت به ترجمه روایت بداهه روسی از صحنه قبلی ، اطمینان بخشی کمتری دارد. چولیانگ و لان سعی می کنند هنگام یک قرار ملاقات گرم با هم جاسوسان چینی ، روشن کنند که وی روسی را از مانیفست کمونیست یاد گرفته است. چولیانگ به روسی می گوید: “پرولتاریای جهان ، متحد شوید”. همسالان تازه پیدا شده او متأسفانه روسی صحبت نمی کنند ، بنابراین نمی توانند واقعاً او را دنبال کنند. در عوض ، آنها لیوان های خود را بالا می برند ، و با ماندارین به یکدیگر سلام می کنند. این ژست خیلی دلگرم کننده نیست ، اما این نوع موضوع است: هیچ شعاری نمی تواند کاری را که قهرمانان فیلم انجام می دهند به طور کامل توضیح دهد یا انسانی سازی کند.

نقد فیلم شام من با آندره
بیشتر بخوانید

من مشتاقانه منتظر تماشای دوباره فیلم ” فیلم کلیف واکر ” هستم ، فقط اگر ببینم که این فیلم به همان اندازه که فکر می کنم ممکن است در مورد عمل پیشرانانه اما در نهایت بی معنی کنش سیاسی باشد ، دلالت دارد. شاید جدیدترین ژانگ فقط یک فیلم پاپ کورن باشد و همچنین یک یادآوری غم انگیز است که گاهی اوقات ، خشونت فقط خشونت است. یا شاید ” فیلم کلیف واکر ” یک سیب سمی از یک فیلم ژانر است که شما را با نوستالژی نسبت به نسخه سینمایی گذشته – آن ماشین ها ، آن فدوراها – اغوا می کند و سپس شما را به این فکر می اندازد که این همه کار برای چیست. از بسیاری جهات ، جدیدترین ژانگ سردترین فیلمی است که او در مدتی ساخته است ، اگرچه ممکن است جذاب ترین فیلم او نیز باشد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

یک × 1 =