صفحه اصلی > معرفی سریال : سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه
ads

سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه

سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه

سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه یکی از جدیدترین سریال های کشور چچن است. در این مطلب به بررسی داستان و معرفی شخصیت های سریال چینی Edge of the Abyss می پردازیم. با مجله بامدادی ها همراه باشید.

درام چینی بازگشت از لبه پرتگاه بر اساس رمانی به همین نام نوشته Jiulo Feixiang ساخته شده است. این درام توسط سانگ هو و ژنگ شیائیو کارگردانی شده است. ژانر درام های چینی در آستانه عاشقانه، فانتزی، درام و تاریخی است. این سریال از 9 می 2023 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نقد انیمیشن ZOOTOPIA | زوتوپیا

سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه

داستان سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه

در خلاصه ی اثر او بنام یادبود باید گفت که بیست سال پیش استخوان ها و پرهای تیانیائو توسط معشوقش سیوین رهبر فرقه گوانگان پاره شد. او تمام اعضای بدن خود را با قدرت پنج عنصر مهر و موم کرد. به طور تصادفی ده سال پیش روح تیانیائو از مهر او فرار کرد. او یک استخوان اژدها را در یک دریاچه در یک روستا پیدا می کند، بنابراین او جسد پسری را که به تازگی مرده است، برمی دارد و منتظر فرصتی برای بازیابی استخوان اژدها است.

ظاهر یانهویی به او امید می دهد. معلوم شد که یانهویی دارای یک پولک اژدها است که از قلب او محافظت می کند، به این معنی که او خون اژدها در درون خود دارد، که می تواند به تیانیائو کمک کند تا مهر و موم را بشکند. تیانیائو شروع به استفاده از یانهویی برای جستجوی سایر قسمت های بدنش می کند. یانهویی سعی می کند فرار کند، اما به جای فرار، بیشتر و بیشتر به تیانیائو نزدیک می شود.

تیانیائو همچنین تحت تأثیر یانهویی است که بارها برای محافظت از او جان خود را به خطر انداخته است. با فاش شدن بیشتر گذشته آنها، یانهویی رابطه بی پایان بین او و تیانیائو را کشف می کند. منشا مقیاس اژدها که از قلب او محافظت می کند، رابطه بین استادش لینگشیائو و سوئینگ … او خود را درگیر رازهای بیشتری خواهد یافت. داستان هیجان انگیز سریال چینی لبه پرتگاه شما را مجذوب خود خواهد کرد.

بازیگران سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه

نیئو هو (Neo Hou) بازیگر نقش تیانیائو در سریال بازگشت از لبه پرتگاه

هو مینگهائو بازیگر، خواننده و مدل است. هو در پکن متولد شد. او از عضویت در گروه پسرانه China Fresh استعفا داد، اما در سال 2016 آن را ترک کرد تا حرفه بازیگری خود را دنبال کند. این برند در مراسم iFENG Fashion Awards 2016 به محبوب ترین برند تبدیل شد. او در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه بهترین بازیگر مرد (مجموعه وب) در دومین جوایز طلایی رسانه گودو برای بازی در فیلم کامبرین شد. او در سال 2018 توسط جوایز Weibo به عنوان بهترین هنرمند سال انتخاب شد.

سریال اهل هوا | پخش یک سریال ژانر وحشت
بیشتر بخوانید

در همان سال او در دوازدهمین دوره جوایز ویدئو استار تنسنت به عنوان امیدوارترین بازیگر تلویزیون شناخته شد. بازی او در The Lost Tomb 2: Explore With The Note برای او نامزدی بهترین بازیگر مرد را در چهارمین جشنواره فیلم و تلویزیون چین – غنچه طلایی 2019 به ارمغان آورد. در 17 دسامبر 2019، او برنده “جایزه نماد مد” در مراسم انتخاب مد IFENG شد. او با آژانس رسانه ای هسونگ قرارداد بسته است.

بیشتر بخوانید:

فیلم های روشنفکری ایرانی | ۵ فیلم کمتر دیده شده

سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه

ژو یه (Zhou Ye) بازیگر نقش یانهویی در سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه

زو ی یکی از بازیگران Return from the Precipice و خواننده چینی است. او در سال 2016 از بخش نمایشنامه موسسه فیلم پکن فارغ التحصیل شد. در سال 2019، ژو یه اولین بازی خود را در فیلم جوانان “یک روز بهتر” انجام داد. او در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره جوایز خروس طلایی شرکت کرد و به عنوان یکی از ۳۲ بازیگر انتخاب شد.در برنامه بازیگران جوان شبکه فیلم چین.

در سال 2019، او نامزد بهترین بازیگر زن در کانال M چین (CCTV-6) شد. در سال 2020، او نامزد بهترین بازیگر زن در بیست و هفتمین جوایز هوادینگ، چهاردهمین جوایز فیلم آسیایی و سی و سومین جوایز خروس طلایی شد. در سال 2021، او برنده جوایز بازیگر زن شب فیلم Weibo 2021 و جایزه بهترین بازیگر زن سال 2021 شد.

یانگ رونگ (Yang Rong) از هنرپیشه‌های سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه در نقش سو یینگ

یانگ رونگ بازیگر چینی متولد بائوشان، یوننان است. در سال 1992 در سن 11 سالگی برای تحصیل در رشته رقص در مدرسه هنر یوننان ثبت نام کرد. دو سال بعد در دانشکده هنرهای فیلم و تلویزیون شی جین دانشگاه شانگهای بازیگری خواند. در سال 1997 در سن 16 سالگی در آکادمی تئاتر شانگهای پذیرفته شد و در آنجا بازیگری خواند و در سال 2001 فارغ التحصیل شد.

او اولین بازی خود را در سال 2000 در فیلم Blade انجام داد و از آن زمان در بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی محبوب ظاهر شد. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی موفق The Legend of Lu Zhen (2013)، شمشیرزن (2013)، قهرمانان کندور (2014)، خواهر و دروغگو (2015) و حافظه گمشده شناخته می‌شود. او یکی از بازیگران فیلم Back From the Brink as Swing است.

معرفی انیمه High Card | شوالیه های کارت
بیشتر بخوانید

زائویه (Zuo Ye) از بازیگران سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه در نقش فنگ کیان ژائو

ژو یی خواننده چینی متولد سیچوان چین است. در می 2018، او به عنوان یکی از اعضای گروه سرگرمی OACA Awaken-F شروع به کار کرد.

او در سال 2020 در برنامه زنده “سیباشا” شرکت کرد و مقام پنجم را کسب کرد. ژائو ی یکی از بازیگران سریال چینی بازگشت از لبه لاشا در نقش فنگ کیان ژائو است.

سریال چینی بازگشت از لبه پرتگاه

نقد فیلم خارجی حس ششم | خلاصه داستان، نقد و بررسی

سخن پایانی؛ سریال چینی لبه پرتگاه

در این مقاله با تاریخچه و نگاهی به بازیگران سریال چینی «بازگشت از پرتگاه» آشنا می شویم. نظر شما در مورد Back from the Abyss چیست؟ کدام یک از بازیگران این سریال را دوست دارید؟ برداشت خود از تماشای سریال چینی لبه پرتگاه را بنویسید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

12 − نه =