صفحه اصلی > سینما : سریال سوپرمن و لوئیس
ads

سریال سوپرمن و لوئیس

سریال سوپرمن و لوئیس

سریال سوپرمن و لوئیس یا سریال Superman & Lois قسمت اول را در HBO Max منتشر کرده است.

HBO Max پنج قسمت اول سریال سوپرمن و لوئیس را سه هفته قبل از بازگشت سریال The CW از وقفه خود پخش خواهد کرد.

علاقه مندان می توانند پنج قسمت اول سریال Superman & Lois را برای مدت زمان محدود در HBO Max تماشا کنند. در این سریال تایلر هوکلین و الیزابت تولوچ به عنوان شخصیت های اصلی در حالی که دو پسر خود به نام های جاناتان و جوردن کنت را در اسمالویل بزرگ می کنند ، حضور دارند. پسران شروع به سازگاری می کنند و می دانند پدرشان ابرقهرمان است در حالی که کلارک کنت و لوئیس لین پدر و مادر بودن را با شغل خود متعادل می کنند. این سریال در 23 فوریه 2021 از شبکه CW پخش شد و قبل از وقفه 5 قسمت از آن پخش شد.

سریال سوپرمن و لوئیس برای CW بسیار مورد توجه قرار گرفته و نظرات مثبتی را از طرف هواداران و منتقدین ایجاد کرده است. این سریال به پربیننده ترین نمایش تاریخ CW تبدیل شد و اندکی پس از پخش قسمت اول این فصل برای فصل دوم تمدید شد. AT&T ، کمپانی اصلی در پشت CW و DC Comics اکنون مایل است با جلب مخاطبان بیشتری که ممکن است به دنبال بررسی CW نباشند ، علاقه بیشتری برای Superman & Lois ایجاد کند.

طبق گفته Inside HBO Max ، حساب کاربری توییتر تیم ارتباطات HBO Max ، پنج قسمت سریال سوپرمن و لوئیس به مدت سه هفته در HBO Max برای پخش در دسترس خواهد بود. این اپیزودها در 17 مه 2021 ، یک روز قبل از آغاز قسمت ششم در The CW ، سرویس را ترک می کنند. پس از پایان فصل در The CW ، سریال سوپرمن و لوئیس به طور کامل به HBO Max بازخواهد گشت.

سریال Superman & Lois

سریال Superman & Lois

با توجه به افزایش بینندگان جدید که HBO Max به لطف انتشارات پربیننده فیلم Godzilla vs. Kong ، فیلم مورتال کمبت و League of Justice Zack Snyder کسب کرده است ، استفاده از سرویس پخش جریانی برای جلب بینندگان به سایر پروژه ها تا حدی منطقی است. در سراسر شبکه های مختلفی که AT&T مالک آن است. این یکی از تلاشهایی است که AT&T سعی کرده محصولاتشان را از طریق سیستم عاملهای مختلف خود رونق بخشد. این خبر در ماه فوریه گزارش شد. CW و HBO Max در صدد ایجاد برنامه های تلویزیونی جدید برای برنامه های تابستانی شبکه بودند.

نقد فیلم آرواره ها
بیشتر بخوانید

با تأخیر در قسمت ها ، سریال Superman & Lois فرصتی برای استفاده از این زمان برای به دست آوردن بینندگان جدید دارند. پخش چند قسمت اول در HBO Max به آنها امکان می دهد مخاطبان بیشتری داشته باشند ، گروهی که حتی ممکن است از وجود آن اطلاع نداشته باشد و با پخش قسمت های جدید آن را به The CW دنبال کند. این استراتژی برای ریوردیل کارساز بود ، که پس از پایان اولین فصل سریال ، به یک موفقیت بزرگ در نتفلیکس تبدیل شد که شاهد افزایش چشمگیر تماشاگران برای فصل دوم سریال بود. سریال Superman & Lois به تازگی شروع به تحریک تحولات مهم در حال پیشرفت می کند ، و با توجه به اینکه نمایشنامه تاکنون ارتباط کمی با Arrowverse گسترده تر داشته است ، سریال سوپرمن و لوئیس سریال عالی برای تازه واردان است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

سه × سه =