صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان
ads

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان

برخی از افراد سرمایه زیادی برای شروع یک کسب و کار ندارند و تنها 10 میلیون تومان سرمایه دارند، اما در این اوضاع اقتصادی تصور می کنند راه اندازی یک کسب و کار با 10 میلیون تومان امکان پذیر نیست. این در حالی است که برای راه اندازی یک کسب و کار حرفه ای به سرمایه گذاری، بازاریابی و فروش نیاز است، تا بتوانید به یک کارآفرین موفق و باتجربه تبدیل شوید. شاید در ذهنتان سوالی ایجاد شود، که آیا می توان با 10 میلیون تومان کسب و کاری راه اندازی کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: بله؛ زیرا در دوره ای زندگی می کنیم که امکانت زیادی در اختیار ما قرار دارد و این امکانات به تنهایی نیازهای جدیدی به وجود می آورند.

برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان به موارد بسیار زیادی نیاز است، که باید آن ها را مورد بررسی قرار دهید. به طور کلی زمانی که سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب و کار ندارید، باید از عوامل دیگری همچون خلاقیت استفاده کنید. به همین دلیل قصد داریم در ادامه به معرفی چند کسب و کار بپردازیم. شما می توانید با الهام گرفتن از این مقاله یک کسب و کار مناسب انتخاب کنید، پس تا انتها همراه ما باشید.

بهترین کسب و کارها با 10 میلیون تومان

تدریس خصوصی

یکی از انواع کسب و کارها با سرمایه 10 میلیون تومان می توان به تدریس خصوصی اشاره کرد. شما می توانید با تولید محتوا در اینستاگرام و یوتیوب به کسب درآمد بپردازید و با این روش یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید.

تولید محتوا

از دیگر روش های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان می توان به تولید محتوا اشاره کرد. شما می توانید با گرفتن پروژه های مختلف با تولید محتوا به معرفی کسب و کارهای مختلف بپردازید و از این روش منبع درآمد بالایی داشته باشید.

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان
برخی از افراد سرمایه زیادی برای شروع یک کسب و کار ندارند و تنها 10 میلیون تومان سرمایه دارند، اما در این اوضاع اقتصادی تصور می کنند راه اندازی یک کسب و کار با 10 میلیون تومان امکان پذیر نیست. این در حالی است که برای راه اندازی یک کسب و کار حرفه ای به سرمایه گذاری، بازاریابی و فروش نیاز است، تا بتوانید به یک کارآفرین موفق و باتجربه تبدیل شوید. شاید در ذهنتان سوالی ایجاد شود، که آیا می توان با 10 میلیون تومان کسب و کاری راه اندازی کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: بله؛ زیرا در دوره ای زندگی می کنیم که امکانت زیادی در اختیار ما قرار دارد و این امکانات به تنهایی نیازهای جدیدی به وجود می آورند.

برای راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان به موارد بسیار زیادی نیاز است، که باید آن ها را مورد بررسی قرار دهید. به طور کلی زمانی که سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب و کار ندارید، باید از عوامل دیگری همچون خلاقیت استفاده کنید. به همین دلیل قصد داریم در ادامه به معرفی چند کسب و کار بپردازیم. شما می توانید با الهام گرفتن از این مقاله یک کسب و کار مناسب انتخاب کنید، پس تا انتها همراه ما باشید.

بهترین کسب و کارها با 10 میلیون تومان
تدریس خصوصی
یکی از انواع کسب و کارها با سرمایه 10 میلیون تومان می توان به تدریس خصوصی اشاره کرد. شما می توانید با تولید محتوا در اینستاگرام و یوتیوب به کسب درآمد بپردازید و با این روش یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید.

تولید محتوا
از دیگر روش های راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان می توان به تولید محتوا اشاره کرد. شما می توانید با گرفتن پروژه های مختلف با تولید محتوا به معرفی کسب و کارهای مختلف بپردازید و از این روش منبع درآمد بالایی داشته باشید.

داروهای گیاهی

بسته بندی داروهای گیاهی از جمله مشاغلی محسوب می شود که انجام آن به راحتی در منزل امکان پذیر است. برای راه انداری این کسب و کار تنها کافیست گیاهان دارویی را از مکان های مختلف تهیه کرده و آن ها را بسته بندی کنید.

برای شروع کار می توانید گیاهان پرفروش مانند: خاکشیر، آویشن و… را انتخاب کنید. توصیه می شود برای بسته بندی محصولات خود یک طراحی زیبا انجام داده و نامی برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

جدید ترین مدل دیوارپوش ماربل شیت و ترمووال
بیشتر بخوانید

پس از انجام این کارها با کمک یک بازاریاب خوب می توانید محصولات خود را در مغازه ها و فروشگاه های معتبر به فروش برسانید. می توانید با افزایش سود، کسب و کار خود را گسترش دهید و منبع درآمد خود را به یک برند کوچک تبدیل کنید. برای فروش محصولات داشتن یک پیج مرتبط کاری، تحلیل رقبا و تبلیغات در فضای مجازی حائز اهمیت است.

دورکاری و فریلنسری

یکی از کسب و کارهایی که انجام آن با 10 میلیون تومان امکان پذیر است، دورکاری و فریلنسری محسوب می شود. شاید شما در دسته افرادی قرار داشته باشید که برای انجام کارهای مختلف به صورت دورکاری مهارت داشته باشید. می توانید با مراجعه به سایت های مختلف آن ها را ببینید و باتوجه به توانایی هایتان به انجام آن ها پرداخته و بابت آن دستمزد دریافت کنید.

سایت های زیادی در این زمینه وجود دارند، که می توانید به واسطه آن ها کارهای فریلنسری انجام دهید. از جمله سایت هایی که می توان برای دورکاری به آن ها مراجعه کرد شامل: طراحی گرافیک و لوگو، تولید محتوا، طراحی قالب و وردپرس، اپلیکیشن اندروید و بازی، تایپ و ترجمه، خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ و… می شود.

کسب درآمد از طریق فضای مجازی

کار کردن در فضای مجازی به مکان و ابزار خاصی نیاز ندارد. شما می توانید با سرمایه 10 میلیون تومان و حتی کمتر در این فضا باشید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

ایده انجام کارهای فنی

از جمله کارهایی که در جامعه در دسته پرتقاضاترین مشاغل قرار می گیرد، کارهای فنی است، که بدون نیاز به داشتن مکان مناسب نیز، می توانید کارهای مختلفی را قبول کنید. سعی کنید ابتدا مهارت ها و توانایی های خود را بسنجید و با توجه به اینکه به چه موضوعی علاقمند هستید، آموزش ببینید و سپس از این راه به درآمد برسید.

مطمئنا برای تمامی افراد حداقل یک بار این اتفاق افتاده است، زمانی که نیاز به یک فنی کار پیدا کرده ایم، از برنامه هایی مثل آچار یا دیوار با تکنسین متخصص آن تماس گرفته ایم و پس از گذشت چند دقیقه یک شخص فنی با ابزار کار خود به محل ما مراجعه کرده و مشکل را برطرف کرده است، پس تنها کافیست مهارتی را یاد بگیریم و بلد باشیم.

نمایندگی رسمی کانن
بیشتر بخوانید

بر اساس یادگیری نوع مهارت ممکن است تا دو میلیون برای آموزش آن نیاز داشته باشید و با بخش دیگری از سرمایه خود لوازم و ابزارآلات مورد نیاز خود را تهیه کنید. کارهای فنی دسته بندی گسترده ای دارند، اما در قسمت زیر به دو مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

ساخت تابلو LED

به پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی که در حال حاضر در تمامی کسب و کارها دیده می شود، تابلوهای LED می گویند.

با یادگیری این مهارت ساده و پرتقاضا می توانید وارد این کسب و کار شوید و با 500 هزار تومان شغل خود را راه اندازی کنید. بهتر است تبلیغات و آگهی های ساخت تابلو LED خود را منتشر کنید و کارهای خود را در خانه مونتاژ کنید.

تعمیرات پکیج

پس از گذراندن دوره های آموزشی تعمیرات پکیج می توانید توسط آگهی های مختلف به تعمیرات پکیج بپردازید.

کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از کسب و کارهای پر سودی که می توان با 10 میلیون تومان وارد آن شد، کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری در بازارهای مالی به شمار می رود. البته در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در بازارهای مالی نیاز به آموزش و یادگیری برای کسب مهارت دارد؛ زیرا عدم شناخت احتمال ضرر کردن را افزایش می دهد.

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان

مهم ترین نکات در راه اندازی کسب و کار

خلاقیت داشته باشید

همانطور که می دانید راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان سرمایه زیادی نیست؛ به همین دلیل بهتر است کمبود سرمایه را با خلاقیت پر کنید. قدرت خلاقیت باعث می شود به خوبی فعالیت کنید و به مسیر خود ادامه دهید. معمولا افراد خلاق بینشی متفاوت نسبت به مسائل مختلف دارند و سعی می کنند نسبت به اطرافیان متفاوت تر عمل کنند. به دنبال روش هایی برای موفقیت فروشگاه اینترنتی خود باشید. از تکنولوژی های جدید استفاده کنید. عکاسی حرفه ای یاد بگیرید. محصول نویسی های مبتکرانه بنویسید و نیازهای مشتریان را در قالب سوال پاسخ دهید.

تجربه های جدیدی به دست آورید

برای اینکه با خلاقیت کسب و کار 10 میلیونی خود را راه اندازی کنید، باید تجربه های جدیدی کسب کنید و خود را در موقعیت های مختلف قرار دهید.

دانش خود را افزایش دهید

مطالعه انواع مقاله، کتاب، روزنامه، مشاهده مستند و… می تواند دانش شما را تا حد زیادی افزایش دهد. به همین دلیل بهتر است هر روز زمانی را برای انجام این کار اختصاص دهید.

گل آرایی در مازندران
بیشتر بخوانید

از مهارت هایتان در جهت پولسازی استفاده کنید

شما باید سعی کنید از مهارت های خود در جهت پول درآوردن استفاده کنید. بهتر است مهارت های خود را لیست کنید و بررسی کنید که کدامیک از آن ها می توانند منبع درآمد باشند.

از اینستاگرام غافل نشوید

بهتر است زمانی که کسب و کار 10 میلیون تومانی خود را راه اندازی کردید یکی از مغازه ها و محل های ارائه محصولات و خدماتتان فضای مجازی باشد. از این راه می توانید درآمد خود را افزایش دهید.

سخن پایانی

در قسمت بالا به راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون تومان اشاره کردیم. فراموش نکنید مشاغل نام برده شده تنها تعدادی از این کسب و کارها هستند، اما طیف گسترده ای دارند، که شما باید با کمی تحقیق بهترین آن ها را بر اساس روحیات و علایق خود انتخاب کنید.

امیدواریم مطالب گفته شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

شش + سیزده =