صفحه اصلی > گردشگری : راهنمای کامل سفر به کشور روسیه
ads

راهنمای کامل سفر به کشور روسیه

کامل سفر به کشور روسیه

آیا قصد سفر به کشور روسیه را دارید و می خواهید اطلاعات خود را در مورد روسیه تکمیل کنید؟ آیا می دانید بهترین فصل برای سفر به کشور روسیه چیست؟ آیا بهترین دیدنی ها و جاذبه های تفریحی این کشور را می شناسید؟ هزینه سفر به روسیه چقدر است؟ راهنمای سفر ما به روسیه را دنبال کنید تا پاسخ همه این سوالات را بیابید.

یکی دیگر از کشورهای بزرگ بعد از ایران روسیه است که عنوان بزرگترین کشور جهان را به خود اختصاص داده است. روسیه واقع در شمال اوراسیا، واقع در شمال آسیا و شرق اروپا، دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری است و همچنین دارای فرهنگ های مختلف است و در سفر به روسیه می توانید ترکیبی از فرهنگ های مختلف را مشاهده کنید و آنها را بشناسید.

در این راهنمای سفر به کشور روسیه می خواهیم به شما بگوییم که قبل از سفر به چه اطلاعاتی نیاز دارید تا بتوانید با خیال راحت به این کشور سفر کنید. در این راهنما می توانید با جاذبه های گردشگری، تفریحات، شرایط آب و هوایی، غذاهای محلی، رستوران ها و حتی بهترین هتل های روسیه آشنا شوید.

راهنمای کامل سفر به روسیه

روسیه بزرگترین کشور جهان است که آبهای خود را با اقیانوس آرام، قطب شمال، خزر، بالتیک و دریای سیاه مشترک است و در واقع نهمین کشور پرجمعیت جهان است. مساحت این کشور بیش از 17 میلیون کیلومتر مربع است و حدود 9 ساعت از سایر نقاط جهان عقب است.

روسیه نیز مانند ترکیه به دو بخش آسیا و بخشی اروپا تقسیم شده است. دلیل این تقسیم بندی این است که 4 میلیون کیلومتر مربع از این کشور بر روی اروپا قرار دارد. زبان مردم این کشور روسی است اما مردم به ۲۷ زبان مختلف صحبت می کنند.

راهنمای کامل سفر به کشور روسیه

برای سفر به روسیه نیاز به اخذ ویزای توریستی دارید که خوشبختانه شرایط خاصی ندارد. اعتبار ویزای شما هنگام سفر به این کشور اغلب با مدت سفری که با آن قصد سفر به روسیه را دارید برابر است. واحد پول روسیه روبل است.

برای اطلاع از شرایط آب و هوایی روسیه و اینکه بهترین زمان برای سفر به روسیه چه زمانی است؟ با ما بمانید.

آب و هوای روسیه

همانطور که می دانید روسیه کشوری بزرگ با آب و هوای بسیار متنوع است. به همین دلیل نمی توان اطلاعات کلی در مورد شرایط آب و هوایی این کشور داد، فقط می توان گفت: تابستان ها گرم و زمستان ها بسیار سرد است اما برای سفر به روسیه باید بدانید که روسیه دارای آب و هوایی است که به شدت تحت تاثیر آب و هوای قاره ای است و بارش برف سنگین در زمستان یکی از ویژگی های آب و هوای این کشور است.

همه چیز درباره روسیه

میزان بارندگی در مناطق مختلف این کشور متفاوت است. به عنوان مثال، مناطق غربی بیشترین بارندگی و مناطق جنوبی و جنوب شرقی خشک ترین هستند و کمتر از 200 میلی متر بارندگی سالانه در این کشور وجود دارد اما آب و هوا در قسمت های شمالی و مرکزی روسیه اروپایی بسیار متفاوت است. این مناطق تابستان های خشک و آفتابی با 9 ساعت آفتابی در روز و زمستان های سرد و یخبندان مانند اکثر مناطق روسیه دارند.

زمستان در بخش های جنوبی روسیه اروپایی کوتاه تر از مناطق شمالی است. تابستان‌ها در این مناطق گرم و خشک و زمستان‌ها بسیار سرد است. در قسمت‌های شمالی و شمال شرقی اطراف دریای سیاه، زمستان‌ها معتدل است اما در طول سال باران‌های شدیدی می‌بارد.

بهترین فصل برای سفر به روسیه

حال که با شرایط آب و هوایی مناطق آسیایی و اروپایی روسیه آشنا شدید، بد نیست بدانید بهترین فصل برای سفر به روسیه چه فصلی است تا بتوانید به راحتی سفرهای خود را انجام دهید.

بدون شک بهترین زمان برای سفر به روسیه فصل تابستان است زیرا در این فصل طبیعت روسیه از همه زیباتر است. برف ها آب شده اند، رودخانه ها پر شده اند و می توانید از سرسبزی طبیعت زیبای روسیه لذت بیشتری ببرید.

معرفی ارزانترین مراکز خرید لباس در استانبول
بیشتر بخوانید

راهنمای سفر ارزان به روسیه

تابستان در روسیه گرم است و آب و هوا در ژانویه و آگوست فوق العاده است اما اگر گرمای تابستان مانع از آن می شود که از سفر خود به همان اندازه که دوست دارید لذت ببرید، بهترین زمان بعدی برای سفر به روسیه در فصل پاییز بین سپتامبر و اکتبر است. درست است که این فصل کوتاه است اما در این موقع از سال تعداد گردشگران کمتر شده است و لذت بردن از دیدنی ها و جاذبه های روسیه و سفر با آرامش راحت تر است.

چگونه به روسیه سفر کنیم؟

روسیه به دلیل مکان های زیبای شگفت انگیزی که دارد هر ساله مورد بازدید بسیاری از گردشگران از سراسر جهان قرار می گیرد. برخی از گردشگرانی که به روسیه سفر می کنند ترجیح می دهند با هواپیما سفر کنند و برخی دیگر پیاده روی را ترجیح می دهند. در این قسمت از راهنمای روسی، ما به شما خواهیم گفت که چگونه با استفاده از مسیرهای هوایی و زمینی به این کشور بروید.

اگر تصمیم دارید با هواپیما به روسیه بروید، باید بدانید که دو پرواز مختلف به روسیه وجود دارد که مستقیماً به این کشور می روند. در واقع می توانید از دو شرکت هواپیمایی ماهان ایر و ایرفلوت بلیط تهیه کنید. این دو شرکت در حال حاضر تنها خطوط هوایی هستند که مستقیما از تهران به روسیه پرواز دارند اما برای سفر به کشور روسیه با قطار که یکی از ارزان ترین راه های سفر است باید بگویم که باید 50 روز قبل از سفر بلیط قطار تهیه کنید. قطارهای روسیه در کلاس‌های مختلف با ویژگی‌ها، امکانات و خدمات متفاوت ارائه می‌شوند که می‌تواند تفاوت زیادی در ارزان یا گران بودن بلیط ایجاد کند.

مکان های دیدنی روسیه

یکی دیگر از راه های سفر در روسیه سفر با ماشین شخصی است که بیشتر مناسب آن دسته از دوستان توریستی است که ترجیح می دهند با ماشین در دنیا سفر کنند. در راهنمای سفر به روسیه با خودروی شخصی باید تاکید کرد که برای این روش سفر باید پاسپورت و ویزا، مجوز بین المللی، مدارک خودرو، گرین کارت و بیمه بین المللی را همراه داشته باشید.

اگر انتخاب شما برای سفر به کشور روسیه سفر با ماشین شخصی است، باید بدانید که باید حدود 7000 کیلومتر رانندگی کنید. در این سفر باید از مرز بازرگان عبور کرده و پس از عبور از مرز بازرگان به ترکیه و از آنجا به ترابزون بروید اما این پایان سفر نیست زیرا برای رسیدن به شهر باتومی در گرجستان باید حدود 4 ساعت سفر کنید و از شهرهای سوچی، روستوف-آن-دون و ورونژ عبور کنید تا به پایتخت روسیه، مسکو برسید.

اقامت در روسیه

یکی از مهم ترین بخش های سفر، انتخاب یک هتل مناسب است که بتواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. بنابراین لازم است قبل از هر اقدامی در طول سفر، لیستی از بهترین هتل های روسیه تهیه کنید و با بررسی هایی که انجام می دهید، بتوانید گزینه ای را انتخاب کنید که از همه نظر مناسب شماست.

بهترین هتل ها در روسیه

خوشبختانه روسیه تعداد زیادی هتل خوب با امکانات عالی دارد و شما به راحتی می توانید بدون توجه به بودجه خود، هتل مورد نظر را انتخاب کنید. برای کاهش نگرانی شما در مورد این موضوع، در این بخش می خواهیم لیست کوتاهی از بهترین هتل های روسیه را ارائه دهیم.

هتل سنت رجیس مسکو (هتل 5 ستاره)

  • آدرس: Ulitsa Nikolskaya 12, Tverskoy, 109012 Moscow
  • تلفن: 0074959677776

هتل ریتز کارلتون موسکو (هتل 5 ستاره)

  • آدرس: Ulitsa Tverskaya 3, Tverskoy, 125009 Moscow
  • تلفن: 0074952258888

هتل ترزینی پالاس سنت پترزبورگ (هتل 5 ستاره)

  • آدرس: روسیه، سنت پترزبورگ Volzhskiy per.، ۹، Sankt-Peterburg، Russia، ۱۹۹۰۳۴
  • تلفن: ۰۰۷۸۱۲۳۳۲۱۰۳۵

هتل تعطیلات مسکو (هتل 4 ستاره)

  • آدرس: روسیه، مسکو ul. Simonovskiy Val، ۲، Moskva، Russia، ۱۰۹۰۴۴
  • تلفن: ۰۰۷۴۹۵۲۸۷۱۴۰۰
بیوگرافی یکی از پایه گذارانه آمریکا بنجامین فرانکلین
بیشتر بخوانید

هتل ایزمایلو دلتا موسکو (هتل 4 ستاره)

  • آدرس: Izmaylovskoye Shosse, 71, корп. ۴, Г-Д, Moskva, Russia, 105613

هتل ویکتوریا مینی سن پترزبورگ (هتل 3 ستاره)

  • آدرس: ul. 2-ja Sovetskaja, d. 23, Saint Petersburg, Russian Federation

رستوران‌های روسیه

در این قسمت از راهنمای سفر به روسیه قصد داریم بهترین رستوران های این کشور را به شما معرفی کنیم، یکی از بهترین لذت های سفر در این کشور، امتحان غذاهای خوشمزه با رستوران های مدرن و راحت روسی است.

بهترین رستوران های روسیه

از آنجایی که انواع غذا در این کشور بسیار زیاد است، انتخاب بهترین رستوران کار دشواری است. تعداد رستوران های روسیه بسیار زیاد است، رستوران های ایتالیایی، ایرانی و هندی زیادی در این کشور وجود دارد.

رستوران Bobby Dazzler

  • آدرس: روسیه، مسکو Kostyanskiy per.، ۷/۱۳، Moskva، Russia، ۱۰۷۰۴۵

رستوران Mordovskoye Podvorye

  • آدرس: Ulitsa Altayskaya, 6, Orenburg, Orenburgskaya oblast’, Russia, 460040

رستوران مالابار

  • آدرس: روسیه، کازان Malaya Krasnaya ul.، ۱۳، Kazan، Respublika Tatarstan، Russia، ۴۲۰۱۴۱

رستوران یوریک

  • آدرس: Ulitsa Sushchovskiy Val, 18А, Moscow, Russia

رستوران مستر لیوانتس

  • آدرس: Glinishhevskiy Ln., 3, Moscow 125009, Russia

رستوران چایخانا شورپا

  • آدرس: Aviakonstruktora Mikoyana St., 10 | Mall AviaPark, Moscow 125252, Russia

رستوران پالکین سنت پترزبورگ

  • سنت پترزبورگ، خیابان نوسکی، شماره ۴۷

رستوران آباژور

  • سنت پترزبورگ، خیابان 30، ردیف 9

جاهای دیدنی در سفر به روسیه

پس از آشنایی با راه های سفر به کشور روسیه، بهترین فصل سفر به روسیه، اقامت در این کشور و معرفی بهترین رستوران ها، نوبت به معرفی بهترین مکان های دیدنی روسیه می رسد که می خواهیم در سفر روسیه به آن ها به اختصار اشاره کنیم.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، روسیه سرزمین شگفتی و زیبایی است. این کشور جاذبه های فراوانی دارد و به دلیل طبیعت بی نظیر و معماری باشکوه در ساختمان ها به عنوان بزرگترین کشور جهان شناخته می شود.

هزینه سفر به روسیه

وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی در روسیه باعث جذب گردشگران زیادی شده است، هم مرز با دریاهای آبی مانند اقیانوس آرام و دریای خزر، این کشور مملو از دیدنی هایی است که در سفر به روسیه نباید از دست داد.

در زیر مهم ترین و جذاب ترین مکان های دیدنی روسیه را در نظر خواهیم گرفت:

میدان سرخ 

  • آدرس: روسیه، شهر مسکو، میدان سرخ

آسمان نمای مسکو

  • آدرس: روسیه، مسکو، خیابان سدووایا-کودرینسکایا، بلوار اول، پلاک 5

کاخ موزه تساریتسنو 

  • آدرس: روسیه، مسکو، خیابان دالسکایا، موزه تساریتسنو

کلیسای سنت نیکولاس

  • آدرس: روسیه، مسکو، منطقه خامونیکی

کلیسای جامع سنت باسیل 

  • آدرس: روسیه، مسکو، میدان سرخ، کلیسا سنت باسیل

موزه دیرینه شناسی

  • آدرس: روسیه، مسکو، خیابان پروفسویازنایا اول، موزه دیرینه شناسی

موزه جانورشناسی 

  • آدرس: روسیه، مسکو، خیابان بولشایا نیکیتسایا، موزه باغ وحش روسیه

مکان های تفریحی در سفر روسیه

از آنجا که روسیه به ایران نزدیک است و کشوری بزرگ با فراز و نشیب های فراوان در تاریخ است، مملو از جاذبه های گردشگری است که مردم را از سراسر جهان به کشف فرهنگ منحصر به فرد این کشور کشانده است. .البته روسیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است و ناگفته نماند که دارای مکان های تفریحی و دیدنی زیادی است.

F770809A 2921 46BE ABDC7441A8180BF6 fullpage

در پاراگراف قبل به جاذبه هایی اشاره کردیم که می توانید در سفر به کشور روسیه از آنها دیدن کنید و از آنها لذت ببرید. در این قسمت می خواهیم بهترین مکان های تفریحی روسیه برای کودکان و بزرگسالان را معرفی کنیم و تعدادی از محبوب ترین مکان ها را به شما معرفی کنیم.

  • تفریحات آبی و ساحلی در سامارای روسیه
  • اسکی و تفریحات زمستانی
  • پیست اسکی روزا ختور
  • پارک آبی ریویرا در کازان

بازارها و مراکز خرید روسیه

در سفر به کشور روسیه اگر تصمیم به بازدید از بازارها و مراکز خرید این کشور داشتید، بدانید که اکثر مغازه ها و فروشگاه های این کشور از دوشنبه تا شنبه از ساعت 9 صبح تا 19 باز هستند.

نکات مهم سفر به روسیه

مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی حتی در روزهای تعطیل باز هستند و کار می کنند.

راهنمای کامل سفر به تایلند | صفر تا صد سفر به تایلند
بیشتر بخوانید

بازار ایزمایلوفسکی 

  • آدرس: Izmaylovskoe shosse, 73Zh building 2, Moskva, Russia, 105122

مرکز خرید اوروپتسکی 

  • آدرس: Kiyevsky Station Square, 2, Moskva, Russia, 121059

پاساژ پتروسکی

  • آدرس: Petrovka Ulitsa, 10, Moskva, Russia, 107031

مرکز خرید Bolshoi Gostiny Dvor

  • آدرس: Nevsky avenue, 35, Sankt-Peterburg, Russia, 191186

مرکز خرید Leningrad House Of Trade

  • آدرس: Bolshaya Konyushennaya Street, 21, Sankt-Peterburg, Russia, 191186

مرکز خرید Apraksin Dvor

  • آدرس: Sadovaya St, 28/30, Sankt-Peterburg, Russia, 191023

سوغات روسیه

سفر به شهرهای داخلی و کشورهای خارجی تنها به بازدید از اماکن دیدنی و تفریحی آن شهر و کشور محدود نمی شود، بلکه خرید سوغاتی یکی از هیجان انگیزترین قسمت های هر سفر است. حتما برای بسیاری از شما دوستان این سوال پیش می آید که محبوب ترین سوغاتی ها در روسیه کدامند؟ و چه چیزی می توانیم از این کشور به عنوان سوغات بگیریم؟

خوشبختانه باید بگوییم که وقتی به روسیه می روید دست شما برای خرید سوغاتی و سوغاتی کاملا باز است زیرا روسیه چیزهای زیادی دارد. از عروسک های زیبا و بامزه ماتریوشکا گرفته تا جعبه های لاک زده خوخلوما و شیرینی های روسی.

سفر به روسیه برای ایرانیان

با این حال، قبل از معرفی، لازم دیدم به چند نکته اشاره کنم. در بین محصولات روسی، ماکت هایی وجود دارد که بسیار ارزان هستند، بنابراین در هنگام خرید سوغاتی مراقب واقعی یا تقلبی بودن آنها باشید.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، شما در خرید سوغاتی در روسیه کاملا آزاد هستید، زیرا می توانید انواع غذاهای لذیذ این کشور و همچنین صنایع دستی و غذاهای زیبا و جذاب را به عنوان سوغاتی از این کشور ببرید.

مهمترین محصولات به عنوان سوغات کشور روسیه عبارتند از:

  • پارچه‌های کتان
  • صنایع دستی
  • شال‌های پشمی
  • بلوری‌جات
  • ظروف خولخوم
  • کلوچه سنتی شهر تولا
  • خاویار روسیه
  • ظروف سفالی گژل
  • والنکی یا چکمه نمدی
  • مرمر سبز

غذاهای محلی روسیه

روسیه فهرستی از غذاهای محلی و تخصصی و همچنین کشورهای دیگر دارد اما چیزی که جالب و کاملاً متفاوت با غذاهای لذیذ در این کشور است این است که مردم این کشور فرهنگ و ذائقه متفاوتی دارند و به همین دلیل غذاهای متنوعی در روسیه وجود دارد.

صفر تا صد سفر به روسیه

مردم این کشور برای تهیه غذاهای روسی از مواد اولیه بسیار غنی و مغذی استفاده می کنند و در غذای خود از نمک و روغن بسیار کم استفاده می کنند.

  • چاک چاک (دسر روسی است که از ترکیب تخم مرغ، عسل و آرد درست می‌شود)
  • بورش (یک نوع سوپ روسی با سیب زمینی، سبزی، گوشت و کلم)
  • بلینی (پنکک نازک که از شیر، آرد و تخم مرغ درست می‌شود)
  • آکروشکا (یک نوع سوپ سرد روسی)
  • قارچ جولیان
  • شاه ماهی ملبس
  • بیف استراگانوف

آداب و رسوم در راهنمای سفر روسیه

     راهنمای سفر به روسیه

بهترین کار قبل از سفر به یک کشور خارجی مانند روسیه، کسب اطلاعات در مورد فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور است. در راهنمای سفر به کشور روسیه قصد داریم شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور آشنا کنیم. فرهنگ و آداب و رسوم مردم روسیه ترکیبی زیبا از زندگی اسلاوی شرقی، کلیسای ارتدکس و تا حدودی فرهنگ های اروپایی است.

یکی دیگر از سنت های جالب روسی این است که زنان هنگام ملاقات سه بار یکدیگر را می بوسند که معمولاً از سمت چپ شروع می شود و مردان با دیدن یکدیگر از پشت یکدیگر را در آغوش می گیرند.

روس ها در مناسبت های مهمی مانند تولد، سال نو، کریسمس به یکدیگر هدیه می دهند و این یکی از آداب و رسوم آنها محسوب می شود. پس به یاد داشته باشید، اگر در سفر به روسیه برای شام به یک خانه روسی دعوت شدید، حتما یک هدیه کوچک به همراه داشته باشید.

از جمله سنت های دیگر در روسیه، با مراسم عروسی مرتبط است که ریشه های تاریخی غنی دارد. بین رسوم ازدواج در روسیه و سایر کشورها تفاوت اندکی وجود دارد و این همان واقعیتی است که عروس و داماد حلقه را به انگشت وسط دست راست خود می گذارند و قسم می خورند که تا آخر عمر صادقانه زندگی کنند و… . جالب هست ، اگر زن یا مرد روسی حلقه ازدواج در انگشت وسط دست چپ داشته باشد نشانه فوت همسر آن شخص است.

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس | فیلم های عاشقانه پیشنهادی
بیشتر بخوانید

شماره تلفن های ضروری

لیست شماره تماس‌های ضروری در کشور روسیه به شرح زیر است.

  • کد: 007
  • پلیس: 102
  • آتش نشانی : 101
  • آمبولانس: 103
  • امداد: 112

مراکز درمانی

در طول سفر خود به روسیه، اگر خدایی نکرده مجبور شدید به یکی از بیمارستان های این کشور مراجعه کنید، بنابراین باید اطلاعات کافی در مورد گزینه های مراقبتی و بهداشتی در روسیه داشته باشید.

این کشور مانند سایر کشورهای اروپایی دارای سیستم مراقبت مبتنی بر بیمه است که به همه شهروندان خدمات بهداشتی عمومی این امکان را می دهد که بر اساس شغل خود از بیمه استفاده کنند.

بیمارستان های کشور روسیه

به طور کلی بیمارستان ها و مراکز درمانی روسیه به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. بیمارستان های دولتی امکانات اولیه دارند اما یافتن کارکنان انگلیسی زبان دشوار است. در بیمارستان های خصوصی این اتفاق نمی افتد. قیمت بیمارستان گران است اما به دلیل حضور پرسنل انگلیسی زبان بیشتر گردشگران ترجیح می دهند به بیمارستان ها بروند.

لیست مراکز درمانی و بیمارستان‌های روسیه به شرح زیر می‌باشد.

بیمارستان کودکان در مسکو 

  • آدرس: Moscow, Leninsky prospect, 117
  • تلفن تماس: ۰۰۷۴۹۵۹۳۶۹۳۴۵

بیمارستان تخصصی 

  • آدرس: ۱۲۱۵۵۲, Roublyevskoe Shosse 135, Moscow, Russia

بیمارستان تحصصی مدم 

  • آدرس: St. Petersburg, st. Marata, 6
  • تلفن تماس: ۰۰۷۸۱۲۶۱۲۳۹۱۱

سوالات متداول راهنمای کامل سفر به کشور روسیه

بهترین فصل سفر به روسیه چه فصلی است؟

این فصل تابستان است زیرا طبیعت روسیه زیباترین است. برف ها در حال آب شدن هستند، رودخانه ها پر از آب هستند و می توانید از فضای سبز سرسبز طبیعت روسیه لذت بیشتری ببرید.

بهترین مکان های تفریحی در روسیه برای کودکان و بزرگسالان کدامند؟

فعالیت های آبی و ساحلی در سامارا، فعالیت های زمستانی، پیست اسکی روزا ختور و پارک آبی ریویرا در کازان

بناهای تاریخی روسیه چیست؟

پارچه کتان، صنایع دستی، شال های پشمی، عروسک های ماتریوشکا، جعبه های لاکی نقاشی شده توسط خوخلوما و شیرینی های روسی.

جمع بندی

در سفر به کشور روسیه باید چندین نکته مهم را در نظر بگیرید، به عنوان مثال اگر تصمیم دارید سفر خود را در تابستان شروع کنید که بهترین فصل برای سفر به روسیه است،حتما لباس های سبک و خنک را با هم ترکیب کنید و اگر زمستان روسیه بیشتر برای شما جذابیت دارد، در این فصل لباس های پشمی و کفش های پرقدرت به همراه داشته باشید.

درباره هزینه سفر به روسیه همچنین باید بدانید که هزینه های سفر بسته به هتلی که برای اقامت انتخاب می کنید و رستورانی که در آن غذا می خورید ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال: مسکو، پایتخت روسیه، یکی از گران ترین شهرهای این کشور است و سنت پترزبورگ شهر ارزانی نیست. بنابراین، قبل از شروع سفر خود به روسیه، لیستی از بهترین هتل ها و رستوران های این کشور با قیمت های مناسب و با توجه به بودجه خود تهیه کنید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید.

در راهنمای سفر به کشور روسیه سعی داریم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که در سفر به شما کمک زیادی کند، مانند آب و هوای روسیه و راه های سفر به این کشور. یادآوری می کنیم که برای سفر به روسیه با ماشین شخصی یا قطار نیاز به ویزای توریستی دارید که باید 50 روز قبل از تاریخ سفر درخواست شود.

اگر تا به حال به روسیه سفر کرده اید، تجربه خود را در مورد بهترین رستوران های ارزان و حلال این کشور با ما در میان بگذارید. همچنین به ما بگویید برای خرید سوغاتی در روسیه به کدام مرکز خرید مراجعه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

4 × یک =