صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : آشنایی با بهترین آموزشگاه تیزهوشان کشور!
ads

آشنایی با بهترین آموزشگاه تیزهوشان کشور!

آشنایی با بهترین آموزشگاه تیزهوشان کشور!

حدود 70% رتبه‌های برتر آزمون سراسری کنکور امسال، در مدارس تیزهوشان تحصیل می‌کردند! این آمار رسمی منتشر شده از سوی سازمان سنجش نشان می‌دهد که تحصیل در یک مدرسه برتر چگونه می‌تواند آینده شما را تحت تاثیر قرار بدهد. این موضوع باعث شده است تا هر ساله دانش آموزان و اولیا آن‌ها دغدغه زیادی برای ورود به مدارس برتر داشته باشند. بسیاری از مشاورین و پذیرفته شدگان سال‌های گذشته، کلاس آمادگی تیزهوشان را بهترین راه قبولی در این مدارس برتر می‌‌دانند. امروز قصد داریم در رابطه با اهمیت تحصیل در مدارس برتر، نحوه قبولی در آزمون ورودی و مسائل پیرامون آن با شما صحبت کنیم؛ تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با بهترین آموزشگاه تیزهوشان کشور!

اهمیت تحصیل در مدارس برتر!

مدارس تیزهوشان که با نام‌های دیگری همچون استعدادهای درخشان، سمپاد، علامه حلی برای پسران و فرزانگان برای دختران نیز شناخته می‌شوند، زیر نظر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان یا به اختصار سمپاد هستند. این مدارس به منظور شناسایی، رشد و پرورش دانش آموزان بااستعداد به وجود آمده اند و با امکانات و خدمات خوبی که در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند، جز بهترین مدارس سطح کشور هستند. تحصیل در مدارس تیزهوشان مزایای زیادی برای دانش آموزان دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آموزش با کیفیت و استاندارد: مدارس تیزهوشان از بهترین اساتید و امکانات آموزشی استفاده می‌کنند و به دانش آموزان با استعداد، آموزش با کیفیت و استانداردی ارائه می‌دهند.
  • عدم نیاز به کلاس کنکور: دانش آموزان مدارس تیزهوشان هر آنچه که برای موفقیت در آزمون سراسری کنکور نیاز داشته باشند، در اختیارشان قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر از شرکت در کلاس کنکور، گرفتن مشاور خصوصی و … بی نیاز خواهند شد.
  • فرصت‌های تحصیلی و شغلی بیشتر: دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان تحصیل می‌کنند، فرصت‌های تحصیلی و شغلی بیشتری در آینده خواهند داشت. به عنوان مثال، این دانش آموزان می‌توانند در رشته‌های تحصیلی برتر دانشگاه‌های ایران و خارج از کشور تحصیل کنند و یا در مشاغل عالی و پردرآمد مشغول به کار شوند.
  • رشد و شکوفایی استعدادها: مدارس تیزهوشان به دانش آموزان کمک می‌کنند تا استعدادهای خود را شناسایی و پرورش دهند. این مدارس برنامه‌های آموزشی و پرورشی متنوعی را برای دانش آموزان ارائه می‌دهند تا آنها بتوانند در زمینه‌های مختلف، رشد و پیشرفت کنند.
  • فضایی امن و مناسب: دانش آموزان در این مقطع در سن بسیار حساسی هستند و اگر نظارت و آموزش لازم برای آن‌ها وجود نداشته باشد، ممکن است مشکلات جبران ناپذیری را تجربه نمایند. کادر اجرایی و مدیریتی این مدارس با نظارت مناسبی که دارند، فضایی امن و مناسب را برای رشد دانش آموزان فراهم آورده اند.
اقامت ترکیه با خرید ملک
بیشتر بخوانید

چگونه در مدارس برتر پذیرفته شویم؟

چگونه در مدارس برتر پذیرفته شویم؟ - آشنایی با بهترین آموزشگاه تیزهوشان کشور

تقریبا تمامی مدارس برتر از جمله تیزهوشان دارای شرط معدل و آزمون ورودی هستند؛ این موضوع باعث شده است که قبولی در این مدارس کار چندان ساده‌ای نباشد و تنها دانش آموزانی بتوانند وارد این مدارس شوند که زحمت بسیار زیادی کشیده باشند. در ادامه برخی از نکاتی که شما را در مسیر قبولی آزمون ورودی مدارس برتر یاری می‌دهد، با شما در میان گذاشته ایم:

1) برنامه ریزی درست و صحیح

برخی از دانش آموزان با تصور اینکه اگر بر مباحث تست مسلط باشند، می‌توانند در آزمون ورودی قبولی شوند، کتاب و جزوه مدرسه را رها کرده و درس‌ها را فقط به صورت تستی می‌خوانند؛ بارها اتفاق افتاده است که این افراد به دلیل عدم تسلط بر روی کتاب، نتوانسته اند شرط معدل لازم برای قبولی در آزمون را کسب نمایند و حتی شانس شرکت در آزمون را نیز از دست داده اند! به همین دلیل به دانش آموزان پیشنهاد می‌شود که با داشتن یه برنامه ریزی صحیح و اصولی، مطالعه دروس مدرسه و نکات تستی را در کنار هم داشته باشند تا بتوانند به موفقیت برسند.

2) آگاهی از منابع و سرفصل‌های آزمون

معمولا آزمون ورودی تمامی مدارس به صورت تستی برگزار می‌شوند اما گاها تفاوت‌های در منابع دارند که برای اطلاع دقیق از این موضوع باید به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه مورد نظر، مراجعه نمایید. آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان، برای دانش آموزان ورودی پایه هفتم، تنها از مباحث هوش و استعداد تحلیلی مطرح می‌شود و دانش آموزان با هیچ سوال مستقیمی که از کتب درسی مطرح شده باشد، مواجه نمی‌شوند. شرکت در دوره هوش ششم می‌تواند دانش آموزان را برای این بخش آماده نماید.

در مقابل اما آزمون تیزهوشان ورودی دهم علاوه بر سوالات استعداد تحلیلی، شامل مباحث استعداد تحصیلی نیز می‌باشد؛ این سوالات از دروس قرآن و معارف اسلامی، مطالعات اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، علوم و رباضی مطرح می‌شوند.

3) شرکت در آزمون‌های شبیه ساز

شما با شرکت در آزمون‌های شبیه ساز تیزهوشان، علاوه بر اینکه با محیط و جو آزمون آشنا می‌شوید، با نحوه طراحی سوالات نیز آشنا و با تحلیل آن می‌توانید به نقاط  قوت و ضعف خود را نیز برسید و جهت تقویت و رفع آن‌ها تلاش کنید.

مراحل تعویض لولا فریم لس
بیشتر بخوانید

4) بهترین راه قبولی، شرکت در کلاس آمادگی آزمون!

در سال‌های گذشته تقریبا اکثر پذیرفته شدگان در آزمون تیزهوشان از کلاس‌های آمادگی آزمون بهره‌مند شده بودند و سایر دانش آموزان پذیرفته شده نیز یا خودشان با استفاده از دوره‌های هوش و کتاب‌های موجود در بازار پیش رفته بودند و یا از هوش بسیار بالایی برخوردار بودند. این کلاس‌ها در صورتی که توسط اساتید کاربلد پیش برود و امکانات مختلفی از جمله آزمون شبیه‌ساز، مشاور و پشتیبان تحصیلی، منابع آموزشی معتبر و … را داشته باشند، تا حد بسیار زیادی به شما کمک خواهند نمود.

معرفی بهترین آموزشگاه تیزهوشان کشور!

اگر نگاهی به موسسات و آموزشگاه‌های فعال در زمینه برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان بیاندازید، با اسامی مختلفی رو به رو خواهید شد که شاید شما را در هنگام انتخاب، دچار سردرگمی کند. برای انتخاب بهترین آموزشگاه تیزهوشان کشور باید معیارهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • آمار قبولی بالا در سال‌های اخیر
  • اساتید و مدرسین متخصص و کاربلد
  • کادر مدیریتی و اجرایی قوی و با برنامه
  • برگزاری آزمون‌های شبیه ساز استاندارد
  • استفاده از مشاورین و پشتیبانان تحصیلی
  • و …

بهترین آموزشگاه تیزهوشان کشور = موسسه موفقیت!

بهترین آموزشگاه تیزهوشان کشور = موسسه موفقیت! - آشنایی با بهترین آموزشگاه تیزهوشان کشور

موسسه فرهنگی آموزشی موفقیت واقع در خیابان پاسداران شهر تهران، از معدود موسسات و مراکز آموزشی در کشور است که به طور تخصصی بر روی آزمون ورودی مدارس برتر و به ویژه تیزهوشان تمرکز دارد. این موسسه در سال گذشته با آمار قبولی 83% در پایه ششم و 81% در پایه نهم، همچون سال‌های قبل، توانست بهترین آمار را در بین تمامی موسسات داشته باشد. همچنین نظرات در مورد موسسه موفقیت نیز نشان می‌دهد که در حال حاضر این موسسه، بهترین آموزشگاه تیزهوشان در سطح کشور است.

کلاس‌های موسسه موفقیت به سه شکل حضوری، آنلاین و دوره‌های آفلاین ضبط شده در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد که توسط برترین دبیران تدریس شده است. شما با ثبت نام در کلاس‌های موسسه موفقیت علاوه بر کلاس‌های آموزشی از خدمات دیگری همچون آزمون شبیه ساز به همراه تحلیل و کارنامه جامع، مشاورین و پشتیبانان دلسوز و پیگیر، جزوه جامع تیزهوشان، کلاس رفع اشکال، جلسات مشاوره خانواده و … بهره‌مند خواهید شد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات کلاس‌ها به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی www.amoozeshcenter.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید.

تفاوت گریل و گاتر در صنعت ساختمان
بیشتر بخوانید

کلام پایانی

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفید و سودمندی را آموخته باشید. اگر شما نیز قصد دارید در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کنید، توصیه می‌کنیم که حتما در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان شرکت کنید. با شرکت در این کلاس‌ها، شانس قبولی خود را در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان افزایش خواهید داد. لطفا تجربیات و دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

دو + پانزده =