صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک
ads

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک

اگر شما شخصی هستید که به دنبال کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک ، خلاقیت و هنر خود هستید و می‌خواهید از مهارت های خود در زمینه طراحی گرافیک با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، ایلستریتور (ایلاستریتور) و برنامه های موشن همچون افتر افکت و سایر نرم افزارهای گرافیکی کسب درآمد کنید تا آخرین این مقاله همراه با مجله بامدادی ها باشید.این نوع کسب و کار در کسب و کار های اینترنتی بدون سرمایه پیشنهاد شده و یکی بهترین آیتم های کسب درآمد اینترنتی میباشد

یکی از نیاز های طراحان گرافیک برای فروش آثار هنری خود ، یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات گرافیکی می باشد و می‌توان هر نوع فایل گرافیکی از طراح ها ، کارت ویزیت ها ، بنر ها ، لوگو  ، ست اداری تا فایل های ارائه و موشن گرافیک گرفته و را در آن خرید یا به فروش بگذارید.

همیشه یکی از اصلی مشکلات طراحان گرافیک ایرانی، نبود یک بستر مناسب برای فروش طرح‌ها و نمونه کارهای آنها در داخل کشور بوده است. علاقه مندان گرافیک می‌توانند با کمک از مجله بامدادی ها سایت خود را که نیاز به مهارت کد نویسی ندارد و در سیستم مدیرت محتوا وردپرس اجرا می شود را به خوبی یاد گرفته و از آن برای فروش طرح های خود استفاده کنند. و یا میتوانند با سفارش طراحی سایت به مجله بامدادی ها برای خود یک بستر خوب و آماده درست کنند.

فتوشاپ در کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک

یاد گیری حرفه فتوشاپ از آن دسته شغل هایی است ، که با یادگیری و کسب تجربه در آن میتوانید به درآمد ها خوب برسید و روی زمین نمی‌مانید.حالا سوال اصلی اینجاست!؟

کسب درآمد با فتوشاپ

اگر شما برنامه فتوشاپ را کامل بلدید و هیچ درآمدی از آن ندارید، حتما راه‌های کسب درآمد از فتوشاپ را نمی‌دانید و به دنبالش نرفته‌اید.

حرفه فتوشاپ در تمام زمینه ها کاربرد و استفاده مخصوص خود را دارد؛ مخصوصا در کسب ‌و ‌کارهای اینترنتی. مثلا اگر یک وب سایت داشته باشید و تصمیم بگیرید که تولید محتوا رو شروع کنید و محتوای خوبی در آن بار گذاری کنید، باید کمی فتوشاپ بلد باشید، تا بتوانید روی تصویرها آن کار کنید.

کلید های میانبر فتوشاپ
بیشتر بخوانید

اگر می خواهید یک پیج حرفه‌ای در اینستاگرام داشته باشید، احتمالا نیاز پیدا می کنید، که روی تصویر ها پست‌ و استوری با فتوشاپ کار کنید.

خب حالا از آنجا که افراد و شرکت‌ها اغلب این مهارت را ندارند، شرکت ها به دنبال فردی مثل شما هستند. خلاصه که اگر گرافیست باشید، قرار است از این به بعد با ایده هایی که می‌خواهیم به شما بگوییم، صاحب درآمد قابل قبولی شوید.

نکته : طراحی گرافیک شغلی بسیار خلاقانه و در عین حال پردرآمد می باشد. البته اگر بازار و مخاطب هدف خود به خوبی پیدا شود.

خب ، حالا ما فرض میکنیم که شما فتوشاپ رو بخوبی یاد گرفتید و قرار است با آن کسب درآمد بکنید ، با ما همراه باشید تا ۱۰ روش کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک را به شما معرفی کنیم…

روش اول : استخدام به عنوان نیروی گرافیست

آسان ترین راهکار برای کسب درآمد از فتوشاپ ، استخدام شدن در یک شرکت و یا یک مجموعه هنری میباشد.این راهکار برای افرادی خوب است که تا حد متوسط کار با فتوشاپ را بلدند ، همین الان که شما درحال خواندن این مقاله هستید تعداد بسیار زیادی از شرکت‌ها به دنبال گرافیست هایی مثل شما هستند که در شرکتشان ، کارهای گرافیکی آنها مثل : ساخت عکس ، ساخت بنرهای تبلیغاتی و… آن ها را انجام دهند.

متاسفانه باید یک نکته بسیار مهم را در این باره با شما در میان بزارم که در اکثریتی از شرکت‌ها هنوز به درستی با مهم بودن تخصص یک نیروی فتوشاپ کار آشنایی زیادی ندارند و همین باعث میشود تا هنگام استخدام نیروی گرافیست ، وظایف دیگری مثل تولید محتوا سایت را هم به او بسپارند.

کسب درآمد از گرافیک

روش دوم : آموزش فتوشاپ و کسب درآمد از آن

اگر تجربه بسیار بالا و یا مهارت بالایی در انجام کار با برنامه فتوشاپ دارید ، پس بهترین راه حل برای شما آموزش آن به دیگر علاقه مندان این حرفه میباشد و یکی از بهترین راه های کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه می باشد. با توجه به اینکه این مهارت امروزه ، بازار بسیار عالی دارد و تعداد بسیاری از افراد دوست دار یادگیری کار با فتوشاپ هستند. البته این مدل آموزش دادن هم خودش چندین روش دارد که ما در پایین به آن اشاره میکنیم :

  1. در یک موسسه آموزشی هنری یا آموزشگاه های فنی استخدام شوید و بصورت حضوری به علاقه مندان هنر این مهارت را یاد بدید.
  2. با طراحی و یا ایجاد یک سایت آموزشی در آن فیلم ها یا مطالب آموزشی بگذارید.شما با این کار دقیقا مثل روش قبلی یک موسسه آموزشی برای خود در فضای مجازی دارید ؛ و جالب ترین قسمت آن اینه که شما بدون اینکه بخواهید هزینه زیادی را صرف اجاره یه کلاس کنید دارید هنرجو میگیرید.
  3. تبلیغات کنید و به صورت خصوصی گرافیک تدریس کنید.
  4. آخرین روش کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک ، که این روز ها هم در فضای مجازی خیلی باب شده است اینه که شما می توانید یک پیج اینستاگرام باز کنید و در آن آموزش های تصویری و متنی بدهید.
روتوش صورت در فتوشاپ
بیشتر بخوانید

روش سوم : ایجاد وب سایت فروش فایل‌های فتوشاپ

اگر شما با برنامه فتوشاپ آشنا باشید قطعا می‌دانید که زمان کار با فتوشاپ به فایل های مختلفی نیاز پیدا خواهید کرد. از خرید براش های خاص و متفاوت فتوشاپ گرفته تا اکشن‌ها، فونت‌ها، فایل های لایه باز ، طرح‌های گرافیکی، وکتور و… . در این میان شما می‌توانید با درست کردن یک آرشیو جامع و رایگان پس از جذب بازدیدکننده و مخاطب برای سایت خود ، شروع کنید به فروش پکیج های فایل های مورد نیاز این مخاطبان و از فروش فایل فتوشاپ درآمد داشته باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نوزده − یازده =