صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد اینترنتی از بهینه سازی سایت (سئو)
ads

کسب درآمد اینترنتی از بهینه سازی سایت (سئو)

کسب درآمد از سئو

کسب درآمد اینترنتی از بهینه سازی سایت (سئو) راه های زیادی دارد که در این پست به مهم ترین و پول سازترین آنها قراره پردازیم . مجله بامدادی ها در ادامه این مقاله شما را با 6 روش بسیار کابردی کسب درآمد از سئو آشنا خواهیم کرد.

شما با دانش سئو و بهینه سازی یک وب سایت میتوانید یک منبع درآمد زا یا درآمد بالا داشته باشید . میتوان گفت مسئله سئو یکی از پولسازترین مشاغل در فضای مجازی میباشد که در ادامه مقاله کسب درآمد اینترنتی از بهینه سازی سایت به آن می پردازیم.

همانگونه که گفتیم یکی از بهترین شلغ هایی که در قرن ۲۱ پولساز نامیده شد در جهان ، بهینه سازی سایت (سئو) میباشد. که شما اگر مهارت سئو را از 0 تا 100 یادبگیرید و به یک سئو کار متخصص تبدیل شوید هرگز بیکار نخواهید ماند.

کسب درآمد اینترنتی از بهینه سازی سایت

آمار نشان داده که بیشتر از 90 درصد انسان ها به موتورهای جست و جو اکتفا کرده اند و همین دلیل باعث شده است کسب و کار های اینترنتی به مسئله سئو و بهینه سازی سایتشان میپردازند اما بدلیل پیچیدگی ایم حرفه ، خودشان نمیتوانند از پس این مسئله بربیایند و همین باعث میشود تا به دنبال افرادی هستند که رتبه سایت آنها را بهبود بخشند و سایت های آنها را سئو کنند .

کسب درآمد اینترنتی از بهینه سازی سایت

مبحث سئو در کسب و کار اینترنتی یک مسئله بسیار مهم و داغ در جامعه الان میباشد ، زمان گذاشتن برای سئو سایت در هر کسب و کار اینترنتی واجب است . احتمال دارد شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی و یا صاحب یک شغل اینترنتی باشید و اگر روی سئو و بهینه سازی وب سایت خود تمرکز نداشته باشید 99 درصد شکست میخورید.

 

چیزی که قراره بگم اصلا در مورد سئو و مهم بودن اون تو کسب و کار اینترنتی نیست ،‌ما قراره اینجا روش هایی رو بگیم که با انجام دادن اون ها کسب درآمد از سئو بکنید.

روش اول کسب درآمد از سئو : سئو و بهینه سازی سایت های شرکت ها و فروشگاه ها

بسیاری از فروشگاه ها ، شرکت ها و یا اشخاص به دلیل نداشتن تایم کافی و یا نداشتن مهارت  و علم سئو بعد از طراحی سایت ، بخش سئو سایت خود را به دست افراد سئوکار میسپارند و آن شخصی که سئو سایت را برعهده میگیره با توجه به تخصصی که دارد آن وبسایت را برای صاحبان کسب و کار سئو و بهینه سازی میکند .

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

هجده + شش =