صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از کوتاه کننده لینک
ads

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک : اگر این پست را نادیده نگیرید ، می توانید روی میز پول بگذارید زیرا می توانید پیوندها را کوتاه کرده و درآمد کسب کنید.بسیاری از کاربران کوتاه کننده پیوندهای پرداخت شده را نادیده می گیرند اما من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه از آنها برای کسب درآمد بیشتر با سایت های خود استفاده می کنم و همه را یک بار برای همیشه آزمایش می کنم.

آنچه در مقاله کسب درآمد از کوتاه کننده لینک خواهید آموخت :

  1. کوتاه کننده های لینک چیست و چرا باید از آنها استفاده کرد
  2. کوتاه کننده های پولی چگونه کار می کنند
  3. چگونه می توان پیوندها را کوتاه کرد و درآمد کسب کرد
  4. کدام کوتاه کننده سودآورترین است
  5. و چقدر می توانید درآمد کسب کنید

بیشتر وب سایت ها از طریق مواردی مانند فروش فضای تبلیغاتی ، محصولات وابسته یا محصولات دیجیتالی خود و غیره درآمد کسب می کنند.برخی از روش های کسب درآمد کم و بیش منفعلانه هستند ، برخی از آنها به کار مداوم نیاز دارند ، به نظر می رسد برخی مناسب یک وب سایت خاص هستند ، برخی دیگر نه چندان.

دارندگان وب سایت های خلاق می توانند انواع روش ها را ترکیب کرده و به طور همزمان از آنها استفاده کنند. شما باید ترکیبی از استراتژی ها را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

اما امروز من قصد دارم یک لایه جدید را با کوتاه کننده های لینک پرداخت شده و نتایج آزمایشات خودم – کوتاه کننده هایی که بیشترین سود را دارند – توضیح دهم.اگر می خواهید سلاح عالی دیگری برای انتخاب به زرادخانه کسب درآمد از وب سایت خود اضافه کنید ، ادامه مطلب را بخوانید.

مقدمه ای بر کسب درآمد از کوتاه کننده لینک :

لینک کوتاه کننده وب سایت یا برنامه ای است که پیوندهای طولانی را به پیوندهای کوتاه تبدیل می کند ، که به پیوند طولانی هدایت می شوند.در اینجا مثالی از URL طولانی وجود دارد که به فروشگاه آمازون اشاره می کند:

http://www.amazon.com/Star-Wars-Signature-Lightsaber-Removable/dp/B003I86C8U/ref=sr_1_1?s=toys-and-games&ie=UTF8&qid=1430138565&sr=1-1

و در اینجا نسخه کوتاه آن است:

http://amzn.to/1OvdSOz

نسخه کوتاه فقط شما را به نسخه طولانی هدایت می کند – که باعث سهولت در اشتراک گذاری به ویژه در شبکه های اجتماعی مانند توییتر می شود.استفاده از کوتاه کننده پیوند بسیار آسان است. فقط URL را که می خواهید کوتاه کنید وارد کنید ، روی رفتن کلیک کنید و کارتان تمام شد.

کسب درآمد از بلاگری
بیشتر بخوانید

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک

چرا از کوتاه کننده لینک استفاده می شود؟

  • پیوندهای کوتاه بهتر به نظر می رسند و کاربرپسندتر هستند. برای برخی از انواع ارتباطات مانند پیام های متنی یا ارسال پیام توییتر ، کوتاه بودن پیوندها برای ایجاد فضای پیام ضروری است
  • پیگیری و آمار برخی از کوتاه کننده ها آمار مربوط به کلیک ها ، نمایش ها و طیف وسیعی از داده های قابل پیگیری دیگر را ارائه می دهند.
  • URL هدف را پنهان کنید. با مشاهده یک URL کوتاه شده ، نمی دانید پس از کلیک بر روی آن کجا فرود خواهید آمد. بنابراین ، برخی از افراد برای پنهان کردن URL مورد نظر استفاده می کنند.
  • و در نهایت : پول درآوردن. با هر بار کلیک یک لینک کوتاه ، می توانید درآمد کسب کنید!
پول را به من نشان دهید – چگونه می توان پیوندها را کوتاه کرد و پول کسب کرد

اکنون ایده کلی درباره نحوه کارکرد کوتاه کننده های لینک دارید ، بیایید توجه خود را به نحوه استفاده از آنها برای کسب درآمد بیشتر معطوف کنیم!

اما توجه کنید که همه کوتاه کننده ها اجازه کسب درآمد ندارند.بنابراین ما کاملاً کوتاه کننده های پیوند متصل را متمرکز می کنیم که تمام مزایای یک کوتاه کننده های معمولی را دارد اما با توانایی اضافی برای درآمدزایی.

با ما (مجله بامدادی ها) همراه باشید تا در ادامه به کوتاه کننده های پرداخت شده چگونه کار می کنند بپردازیم

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پانزده − 15 =