صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از وبلاگ
ads

کسب درآمد از وبلاگ

کسب درآمد از وبلاگ

کسب درآمد از وبلاگ : وبلاگ نویسی به قدری لذت بخش است که به جرائت میتوان گفت اکثر کسانی که با فضای اینترنت آشنا هستند، حداقل یکبار هم که شده آن را تست کنند و مزه آن را چشیده اند.

از آن روز ها مدتی کمی نگذشت که با ظهور اینترنت در ایران ، سرویس های وبلاگی فارسی مانند بلاگفا و پرشین بلاگ با همان رابط کاربری ساده و امکانات پایه شان، به ما حس بی نظیر خارق العاده حضور در فضای اینترنت را هدیه کردند. زمانی برای انجام کوچک ترین تغییری باید تمام اینترنت را زیر و رو می کردیم تا ممکن بود در یک انجمن فارسی، آشنایی را می یافتیم

کسب درآمد از وبلاگ

کلیت وبلاگ نویسی در مدت این سالها تغییرات چشمگیری به خودش دیده است. حرکت به سمت پیشرفت و درست شدن ابزار های جدید برای کمک رسانی به کاربران، باعث شده تا افراد بتوانند پیچیده ترین وب سایت ها را فقط در کسری از زمان و حتی بدون کد نویسی، طراحی و مدیریت کنند.

ولی وجود تعداد زیاد مخاطبان و توانایی کسب درآمد از وبلاگ ها نیز مورد مهمی است که همواره در کنار اهمیت وبلاگ نویسی مطرح می شود. مجله بامدادی ها در این مقاله سعی دارد با شمردن تعدادی از ارزش های پیشنهادی این رشته و بررسی راهکار های بسیار کاربردی برای کسب درآمد از وبلاگ ، شما علاقه مندان این حوزه را راهنمایی کنید. با مجله هنری،آموزشی همراه باشید.

کسب درآمد از وبلاگ

چطور از وبلاگ کسب درآمد کنیم؟

برای تعداد زیادی از وبلاگ نویسان ، طراحی یک وب سایت اتفاق بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی خواهد بود.زمانی مناسب برای به اشتراک گذاشتن افکار ، نظرات و تجربه هایشان با مردم کل جهان است.

از آنجایی که نویسندگان این حوزه ، دائما در حال تولید محتوا هایی می باشند که مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد ، سیستم های مختلف وب هم توجه بسیار زیادی به آنها پیدا کرده اند. و دلیل آن هم این است که این محتوا ها از نظر سئو بسیار ارزشمند و دارای رتبه‌ی عالی می باشند. چیزی که به برندهای بزرگ ، شرکت ها و افرادی که در حوزه‌ی اینترنت هستند کمک می کند تا بهتر نتیجه بگیرند و توجه بیشتری به خود جلب کنند.

نکات SEO برای کارآفرینان تجارت الکترونیک
بیشتر بخوانید

وبلاگ نویسان هم یه مسئله را خوب میدانند! آن هم این است که این شور و اشتیاق برای ادامه کار کافی نیست و نمیتوانند با استفاده از این شور و علاقه کسب درآمد بکنند ، در عین حال که محتوا نویس برای بالا نگه داشتن رتبه سایت خود در گوگل ، باید کارهای بسیار متعددی انجام دهد و مسئولیت های مختلفی نیز بر دوش بکشد که البته وقت بسیار هم خرج این وظیفه میکند مانند :

  1. نوشتن مطالب به صورت متوالی
  2.  پاسخ دادن به نظرات کاربران
  3. بروز کردن قیمت های محصول
  4. بهینه سازی سایت (سئو)
  5.  بررسی ایمیل ها و ایجاد ارتباط با مخاطب و غیره

همه این مورد هایی که بالا به آن اشاره کردیم برای آن شخص یک تعهد منهم بوجود می آورد که قبول کردن آن و در نظر گرفتن عشق و علاقه و ابعاد انسانی کمی دشوار است که بهتر است آن را بیگاری خطاب نکنیم.

ما قرار است در ادامه راه هایی به شما بگوییم که براحتی بدون نیاز به سرمایه کسب درآمد کنید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

پنج × سه =