صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از فروش دوره آموزشی آنلاین
ads

کسب درآمد از فروش دوره آموزشی آنلاین

کسب درآمد از فروش دوره آموزشی آنلاین

کسب درآمد از فروش دوره آموزشی آنلاین : ایجاد و فروش دوره های آنلاین برای کسب درآمد ، بخشی است که اخیراً رشد چشمگیری داشته است . تقاضا برای دوره های آموزشی معتبر و حرفه ای بسیار زیاد  شده است و در آینده رشد نیز خواهد کرد.

آموزش آنلاین یک بازار در حال رشد است ، اما با وجود همه رقابت ها ، یافتن راه خود برای کسب سود از یک دوره آنلاین دشوار است. در واقع ، بسیاری از مربیان احتمالی تعجب می کنند که آیا این حتی امکان پذیر است.

کسب درآمد از فروش دوره آموزشی آنلاین

کسب درآمد از فروش دوره آموزشی آنلاین

خوب ، ما (مجله بامدادی ها) اعتقاد داریم که همینطور است. برای شروع ، در اینجا 7 روش اثبات شده برای کسب درآمد از فروش دوره آموزشی آنلاین وجود دارد:

۱) پیش فروش دوره آموزشی :

هزینه یکباره در ابتدای دوره معمولاً آسانترین راه برای فراگیران است و بهتر میتوانند پرداخت کنند. همچنین باید الگویی درست شده باشد که مبلغ پرداختی آن مناسب و منطقی باشد.ما عادت کرده ایم که دوره های آموزشی را بصورت اقساطی بپردازیم و همین باعث شده است که بسیاری از دانش پذیران بعد از دوره پرداخت های خود را بصورت منظم پرداخت نمیکنند و یا رها میکنند.

هزینه های پیش فروش دوره های بعدی بعداً برای دانش پذیران آسان تر می شود. و یا وقتی که دانش پذیران شما قبلاً اشتراک ماهیانه گرفته باشند و به دوره های آموزشی دسترسی داشته باشند.

آنها ممکن است در پرداخت پول دوره بیشتر تردید داشته باشند زیرا احساس می کنند قبلاً هزینه های خود را پرداخت کرده اند.

۲) دوره را به صورت رایگان ارائه دهید ، سپس برای صدور گواهینامه هزینه دریافت کنید.

به نظر می رسد این کار غیر اصولی باشد ، زیرا شما قسمت “ارزشمند” دوره (یادگیری) را به صورت رایگان ارائه می دهید. اما این به چند دلیل می تواند به نفع شما باشد :

  • باعث ایجاد اعتماد می شود. در صورتی که دانش پذیران می توانند بدون نگرانی در دوره شما ثبت نام کنند.
  • می توانید به سرعت لیستی از افراد علاقمند داشته باشید که بتوانید به آن ها ایمیل تبلیغات خود را ارسال کنید.
  • صدور گواهینامه ارزش حرفه ای دارد و این چیزی است که مردم برای آن هزینه می کنند.
کسب درآمد از بلاگری
بیشتر بخوانید

با توجه به این موارد بالا ، هزینه دریافت گواهینامه فقط می تواند آسان ترین راه برای فروش آنلاین دوره شما باشد.

با مجله بامدادی ها همراه باشید تا در ادامه ۵ روش فوق العاده و جدید کسب درآمد از فروش دوره آموزشی آنلاین را با شما درمیان بگذاریم.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

هشت + شش =