صفحه اصلی > ادبیات جهان : پرفروش ترین کتاب های روانشناسی
ads

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

50 کتاب روانشناسی که باید بخوانید این کتاب ها جزو پرفروش ترین کتاب های روانشناسی میباشد.

خواندن عالی ترین زنگ خطر است. دانش مقطر که مونتاژ آن سالها به طول می انجامد فقط در عرض چند ساعت قابل مصرف است.

و هرچه اطلاعات بیشتری در مورد روانشناسی اجتماعی و رفتار انسان داشته باشید ، بهتر است. خواندن کتابهای خوب روانشناسی به شما این امکان را می دهد که با جذب آنچه محققان ، اساتید و نویسندگان سالها در کنار هم قرار داده اند ، تحصیلات خود را بیشتر کنید.

توجه: در حالی که همه کتابهای زیر به ذهن انسان می پردازند ، همه آنها کاملا علمی نیستند. برخی از کتاب ها مربوط به اقناع ، بهره وری یا کارهای خلاقانه است. با این هشدار ، بیایید شروع کنیم.

 

1. کتاب حیوان اجتماعی

به نظر من ، بزرگترین نمای کلی روانشناسی اجتماعی که تاکنون نوشته شده است.

به نظر می رسد این کتاب چنان مورد تقاضا است که قیمت آمازون غالباً ناخوشایند است.

با این وجود تقاضا تضمین شده است ، تعداد کمی از کتابها به شما بصورت عمیق ، جالب و فقط یک مرور کلی روانشناسی اجتماعی کاملاً شبیه کتاب کلاسیک الیوت آرونسون ارائه می دهند.

اگر فرصت خواندن این اثر را دارید  ، قطعا این کتاب در لیست پرفروش ترین کتاب های روانشناسی جایگاه نخست را دارد.

2. کتاب تأثیر: علم و عمل

این انجیل در مورد روانشناسی اقناع قلمداد می شود. اثر معروف بدنام Cialdini شایسته میزان ستایش است.

دنبال کردن این کتاب با هزاران مثال عالی (که به زبان غیر روحانی توضیح داده شده است) نه تنها آسان است ، بلکه سیالدینی وقت خود را صرف می کند تا به این دلیل که این مطالعات مانند گذشته انجام شده است ، بپردازد.

سرانجام ، او به چگونگی دفاع از خود در برابر تکنیک های اقناعی که می خواهند به شما آسیب برسانند و نه متقاعد کردن اخلاقی (کلاهبرداران ، افرادی که آگاهانه محصولات معیوب را می فروشند ، تلاش بی پروا برای اقناع و غیره) ، می پردازد.

بهترین رمان های کلاسیک تاریخ

3.آره! 50 روش اثبات شده علمی برای قانع کردن

من را اشتباه نگیرید ، من از این کتاب بسیار لذت بردم ، اما فقط به من هشدار داده می شود که این باید به عنوان تعارف به سایر مطالب جامع این لیست استفاده شود.

در حالی که این کتاب آموزنده است ، مطالعات بسیار سریع انجام می شود ، اما عمق زیادی به هیچ مطالعه فردی داده نمی شود. این باعث می شود یک “سوراخ خرگوش” عالی بخوانید.

بهترین کتاب های ادبیات یونان
بیشتر بخوانید

این جایی است که شما در مورد یک مطالعه اطلاعاتی کسب می کنید ، بیشتر در مورد آن جستجو می کنید ، مطالعات مرتبط بیشتری پیدا می کنید و “از سوراخ خرگوش پایین می روید” و به دنبال مواد جدید هستید یک نقطه شروع عالی برای خیساندن پاها در انواع مطالعات مربوط به اقناع.

رمان های برتر ادبیات فرانسه

4.کتاب تفکر ، سریع و آهسته

بدون تردید ، یکی از مورد علاقه های من در پرفروش ترین کتاب های روانشناسی میباشد.

تلاش برای جستجوی آنچه که این کتاب در آن کاوش می کند ، به خودی خود یک پست کامل را به خود اختصاص می دهد ، بنابراین به من اجازه دهید فقط سر و صدا کنم: این کتاب بسیار جذاب است ، آن را بخوانید!

به طور جدی ، برای تحقیقات رفتاری ، تعداد کمی از کتاب ها هستند که دامنه و گستره ای را که Dan Kahneman با این شاهکار در آن فرو می برد ، لمس کنند.

آقای کهنمان جایزه نوبل اقتصاد را نیز در اختیار دارد و این جنبه در بسیاری از نمونه های کتاب می درخشد.

5.سوئیچ: چگونه تغییر کنیم وقتی تغییر سخت است

برادران هیت ، دن هیث و چیپ هیت ، برخی از مطالب مورد علاقه من را با موضوع قانع کردن ارائه دادند.

هدف كتاب سوئیچ این است كه به این سوالات پاسخ میدهد: “چرا ایجاد تغییرات پایدار در شركت ها ، جوامع و زندگی خود ما بسیار دشوار است؟”

به طور خاص ، چرا تغییر چیزهایی که به امری عادی تبدیل شده بسیار دشوار است. بحث های آنها مانند سایر مطالب وارد شده در این لیست پرفروش ترین کتاب های روانشناسی به خوبی ساختار یافته و به طرز باورنکردنی قابل خواندن است. می توانید بگویید که تلاش زیادی برای تقسیم کتاب به بخشهای مناسب و آسان ساختن آن توسط هر کسی انجام شده است.

بهترین رمان های جهان

6. کتاب هنر انتخاب

این همان مطالعه اساسی است که در مورد چگونگی انتخاب بشر و تأثیرات بیرونی بر این انتخاب بیان می شود.

من برای اولین بار از طریق اطلاع از “مطالعه جام جم” بدنام او از طریق یک انتشارات آنلاین ، به کار شینا ایانگار برخوردم.

نیازی به گفتن نیست که من مجذوب این ایده شدم که انتخاب در واقع می تواند غلبه کند و باعث شود افراد به جای بهره مندی از گزینه های اضافی ارائه شده ، در انتخاب خود به تعویق بیفتند. این یک خواندن خارق العاده و بسیار لذت بخش است ، من اتفاقاً شینا را یک نویسنده بزرگ و همچنین یک محقق بزرگ می دانم.

شاهکارهای ادبیات فرانسه
بیشتر بخوانید

7.بی بها: افسانه ارزش منصفانه

درک انسان ها از ارزش ذاتی صفر است. وقتی مواردی مانند “قیمت” و “هزینه” را بررسی می کنیم ، به شدت تحت تأثیر سرنخ های متنی قرار می گیریم.

این امر توسط تعدادی از مطالعات نشان داده شده است ، و این کتاب یک تحلیل عالی از ادبیات ارائه می دهد.

شما بسیار متعجب خواهید شد که ببینید دپارتمان های بازاریابی به راحتی می توانند درک ما از موارد را با تغییراتی ظریف در قیمت گذاری تحت تأثیر قرار دهند و این یک مطالعه مهم برای هر مصرف کننده است ، که همه ما هستیم. پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

رمان های برتر ادبیات فرانسه

در ادامه لیست پرفروش ترین کتاب های روانشناسی با ما همراه باشید.

8.کتاب دست خوش شادی

علی رغم عنوان این کتاب ، این کتاب به هیچ وجه یک کتاب خودیاری نیست. بیشتر به فکر فرایند ذهن است تا به روش هایی که می توانید “بهترین خودتان باشید”.

یکی از مفسران به نقل قول متناسب با کتاب اشاره کرد: “اولین اصل این است که نباید خود را گول بزنید – و راحت ترین فرد برای گول زدن هستید.”

این یک نقل قول مناسب است زیرا کل کتاب نشان می دهد مغز شما در عمل دقیقاً برعکس سخت گیر است. خوشبختانه ، تحقیق و حکایتهای بصیرت گیلبرت این کتاب را به یکی از جالبترین کتابهای روانشناسی مثبت موجود در این کتاب تبدیل کرده است. پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

بهترین رمان های کلاسیک تاریخ

9.کتاب درایو: حقیقت شگفت آور درباره آنچه انگیزه ما است

باز هم ، کتابی که به نظر می رسد کمک به خود باشد ، اما واقعاً چنین نیست. Drive بیشتر وقت خود را صرف تمرکز بر انگیزه ما در محل کار می کند.

این انگیزه های ذاتی و خارجی را بررسی می کند که به ما امکان می دهد فشار را ادامه دهیم و سوالاتی که روش های استفاده از هر دو (با اهمیت بیشتر ذاتی) برای کارمندان و کارفرمایان موثرترین است.

این کتاب یک خواندن بسیار مهم است ، و من عاشق این هستم که Pink چگونه این موضوع را حل می کند ، اما من نمی توانم با بالاترین نقد و بررسی موافق باشم: این کتاب دارای برخی موارد پر کردن است. اگر مخالف نیستید که چند بخش کمی بیش از آنچه که باید ادامه دهند ، این کتاب را باید بخوانید.

10. کتاب قابل پیش بینی غیر منطقی

تعداد کمی از کتابها باعث می شود که تصمیمات خود را کاملاً شبیه این کتاب زیر سوال ببرید. آریلی نشان می دهد که وقتی متوجه نمی شویم که چه اتفاقی می افتد ، که به نظر می رسد اکثر اوقات است ، تغییرات ظاهراً پیش پا افتاده یا بی معنی می توانند تا حد زیادی بر رفتار ما تأثیر بگذارند.

اگزیستانسیالیسم چیست به قلم رضا حقی
بیشتر بخوانید

به عنوان نمونه ، مطالعه معروف قیمت گذاری او در مورد اکونومیست را بررسی کنید ، خواهید دید که چگونه تغییرات کوچک واقعا می توانند با درک ما از مسائل بازی کنند.

من می خواهم این کتاب را به طور کامل در مورد درک مغز شما در این لیست قرار دهم ، اما این کتاب همچنین دارای ایده های خارق العاده ای در مورد ترغیب دیگران است اگر نمونه های ذکر شده را از نزدیک بررسی کنید. پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

پرفروش ترین کتاب های جهان

11.جذاب: 7 راه انداز شما برای ترغیب و جذب کردن

من از نوشتن جنبه کاملاً وحشتناک “جذاب”  برای خواندن کتاب اجتناب خواهم کرد ، اما می گویم که خواندن جذاب است. من دو نظر اصلی در مورد نوشتن سالی دارم: اولین اظهار نظر کمی انتقاد است ، به این دلیل که کتاب اغلب سعی دارد ایده های ثابت تری بگیرد و کاملاً جدید به نظر برسد.

مورد دوم پر از ستایش است: دشوار است عنوان کتاب را اگر صفحه برگردانید با کلمه “Fascinate” عنوان کنید ، و نوشتن Sally قطعاً شما را تا پایان قلاب خواهد کرد.

او همچنین هنگام طرح ایده هایی که من آنها را دوست داشتم ، با یک برنامه واقعی بازی و مثالهای صریح و روشن روبرو می کند. من از صحبت کردن سالی لذت بردم و وقتی شخصی به من توصیه کرد این کتاب را برداشتم و اکنون آن را به شما توصیه می کنم زیرا این یک نگاه بصیرت به ترغیب است. پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

12. چرا برخی از ایده ها زنده می مانند و برخی دیگر می میرند

قطعاً یکی از کتابهای بازاریابی مورد علاقه من است که تاکنون نوشته شده است ، اما چیزی نیست که فقط بازاریابان از آن لذت ببرند.

این نقل قول از مارک تواین در توضیحات این کتاب آمده است: “یک دروغ می تواند در نیمه جهان دور شود قبل از اینکه حقیقت حتی چکمه هایش را بپوشاند.” نویسندگان توضیحی ارائه می دهند که چرا این ایده ها می توانند برای مدت طولانی با ما بمانند. پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

احساس می کنم همه ما بعضی اوقات می بینیم که سوالی مشابه می پرسیم ، اینکه چرا چیزی خیلی زود گرفتار می شود در حالی که چیز دیگری که ممکن است برتر باشد از بین می رود. این کتاب که کمی عمیق تر از پاسخ بازاریابی بهتر است ، هدف این کتاب پرداختن به 6 راهی است که ایده های خاص با ما می مانند در حالی که دیگران از آن دور می شوند.

اکسپرسیونیسم در ادبیات
بیشتر بخوانید

13. کتاب اعداد بر جهان شما حکمرانی می کنند: تأثیر پنهان احتمالات و آمار بر روی هر کاری که انجام می دهید

این کتاب احتمالاً منحصر به فردترین کتاب در بین تمام کتابهای این لیست است. من نمی توانم آن را کتابی در مورد ترغیب دیگران بدانم ، اما این کتاب به موضوعی فوق العاده خسته کننده برای برخی از خوانندگان ، کاربرد آمار و چگونگی تأثیر آنها بر شما می پردازد و آن را تبدیل به یک خواندن بسیار آسان می کند.

من به این کتاب نزدیک شدم و انتظار داشتم که به آرامی از آن عبور کنم ، اما نمونه های بسیار خوبی وجود دارد و فونگ استفاده خارق العاده ای از داستان ها برای انتقال نظرات خود انجام می دهد.

خواه یک فرد اعداد باشید (یا یک دختر) یا فقط می خواهید نگاهی غیرمستقیم به آمار و درگیری آنها در امور جاری جهان پیرامون خود داشته باشید ، از این کتاب کاملا لذت خواهید برد. پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

14.صادقانه ترین حقیقت در مورد عدم صداقت: چگونه به همه دروغ می گوییم

در صورتی که تاکنون مشخص نشده باشد ، من طرفدار کارهای دن آریلی هستم. برخی ادعاهای جسورانه در این کتاب وجود دارد: اینکه شاید صداقت تنها انتخاب بین سود از تقلب و انگیزه روانشناختی ما باشد. خوشبختانه ، آریلی برای پشتیبان گیری از هر نکته ای که مطرح شده است ، استدلال های قانع کننده ای ارائه می دهد.

همانطور که با پیش بینی غیر منطقی وجود دارد ، شما با سوالات زیادی روبرو خواهید شد ، اما به طرز خوبی: شما در مورد آنچه که قبلاً از “آریلی” آموخته اید ، دوباره فکر می کنید که قبلا “واضح” بوده اند. بسیاری از مردم در مورد چگونگی قدرتمند بودن خصوصاً دو فصل اخیر اظهار نظر کرده اند: آیا هرگز زمینه ای وجود دارد که تقلب از نظر اجتماعی قابل قبول شود؟ Ariely شما را مجبور می کند که این س andالات و سایر سوالات معنی دار را بپرسید ، و در نتیجه یک پیام قدرتمند با چند تحقیق و مثال عالی برای شانه زدن است.

مقاله پرفروش ترین کتاب های روانشناسی ادامه دارد با بخش ادبیات جهان سایت بامدادی ها همراه باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج + 16 =