صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : همه چیز درباره بازی فری فایر، آموزش، جم، کاراکترها
ads

همه چیز درباره بازی فری فایر، آموزش، جم، کاراکترها

همه چیز درباره بازی فری فایر، آموزش، جم، کاراکترها

در سال‌های اخیر، تب و تاب بازی‌های بتل رویال به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد و شاهد ساخت بازی‌های بتل رویال مختلفی هستیم. یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ساخته شده در این ژانر، عنوان فری فایر است.

فری فایر (Free Fire) یک بازی ویدئویی در سبک بتل رویال چند نفره رایگان است که توسط 111 Dots Studio توسعه داده شده و توسط شرکت Garena برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی در 17 نوامبر 2017 در اندروید و 23 دسامبر 2017 در iOS منتشر شد.

فری فایر یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل در جهان است و بیش از 1 میلیارد بار در سراسر جهان دانلود شده است. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با این بازی آشنا کرده و در مورد همه چیز درباره بازی فری فایر، آموزش، جم، کاراکترها صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

گیم پلی بازی فری فایر

به منظور معرفی بازی فری فایر نیاز است تا در مورد گیم پلی این بازی اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. در بازی فری فایر، گیمرها در یک جزیره دورافتاده با 50 بازیکن دیگر قرار می‌گیرند و هدف این است که به عنوان آخرین نفر در این جزیره زنده بمانید. بازیکنان می‌توانند با استفاده از انواع اسلحه‌ها، نارنجک‌ها و وسایل نقلیه با یکدیگر مبارزه کنند و یکدیگر را از بین ببرند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بازی فری فایر در یک زمان مشخص 10 دقیقه ای انجام می‌شود. در طول بازی، یک منطقه امن در نقشه بازی وجود دارد که این منطقه رفته رفته کوچک‌تر می‌شود. بازیکنانی که خارج از منطقه امن قرار بگیرند، به تدریج جانشان کمتر شده و در نهایت کشته می‌شوند.

آموزش بازی فری فایر

اگر بخواهیم شما را با نحوه انجام بازی فری فایر آشنا کنیم، باید به این نکته اشاره کرد که به صورت کلی بازی فری فایر یک بازی نسبتاً آسان است و می‌توانید به سرعت آن را یاد بگیرید. البته که برای این که بتوانید به یک بازیکن حرفه ای در دنیا فری فایر تبدیل شوید، نیاز به تمرین و مهارت دارید.

موضوعی که به منظور آموزش بازی فری فایر باید به آن توجه داشته باشید این است که بازی فری فایر دارای چندین حالت مختلف است که اگر بخواهیم شما را با این حالت‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Battle Royale: این حالت استاندارد بازی است که در آن 50 بازیکن در یک جزیره دورافتاده قرار می‌گیرند.

  • Clash Squad: این حالت بازی 4 در 4 است که در آن بازیکنان در یک منطقه کوچک مبارزه می‌کنند.

  • Ranked Mode: این حالت بازی برای بازیکنانی است که می‌خواهند در جدول رتبه بندی بازی پیشرفت کنند.

درباره شهر سوچی در روسیه روس دانش
بیشتر بخوانید

در صورتی که قصد دارید تا در بازی فری فایر حرفه ای شوید، نیاز است تا به چند نکته مهم توجه داشته باشید. در وهله اول حتماً به خوبی نقشه‌های بازی را یاد بگیرید و بخش‌های مختلف آن را بشناسید. همچنین نیاز است تا حتماً در طول بازی، نگاه ویژه ای به نقشه بازی داشته باشید. مپ بازی فری فایر اطلاعات مهمی مانند منطقه امن، موقعیت بازیکنان دیگر و وسایل نقلیه را به شما ارائه می‌دهد.

همچنین پیشنهاد ما این است که پس از سقوط به جزیره، حتماً به دنبال انواع سلاح‌ها و وسایل نقلیه باشید و از این تجهیزات استفاده کنید. هر سلاح و وسیله نقلیه مزایا و معایب مختلفی دارند. استفاده از سلاح‌ها و وسایل نقلیه مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا در بازی پیروز شوید. توجه به این نکات باعث می‌شود تا بتوانید به سرعت در این بازی پیشرفت کرده و شانس بالاتری برای پیروزی داشته باشید.

جم بازی فری فایر

زمانی که برای اولین بار وارد بازی فری فایر می‌شوید، با مفهومی به اسم جم یا Diamond رو به رو می‌شوید. جم در واقع واحد پول درون بازی فری فایر است. شما می‌توانید جم‌های این بازی را از روش‌های مختلف دریافت کنید. امکان خرید این جم‌ها با پول واقعی یا انجام ماموریت های روزانه در بازی وجود دارد.

بازی فری فایر

شما می‌توانید از جم بازی فری فایر برای انجام کارهای مختلفی استفاده کنید. این جم‌ها به شما امکان خرید آیتم‌های مختلف داخل بازی، مانند اسکین‌های شخصیت، اسکین‌های سلاح و وسایل نقلیه را می‌دهد. همچنین می‌توانید از جم‌ها برای شرکت در رویدادهای مختلف بازی استفاده کنید.

بهترین روش خرید جم بازی فری فایر

در صورتی که قصد دارید تا تعداد قابل توجهی جم بازی فری فایر به دست بیاورید، می‌توانید از طریق خود بازی اقدام به خرید Diamond کنید. البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که گیمرهایی که در داخل کشور حضور دارند، به دلیل عدم دسترسی به کارت‌های بانکی بین المللی و پی پال، نمی‌توانند به صورت مستقیم جم بازی فری فایر را خریداری کنند. در چنین شرایطی نیاز است تا از طریق مجموعه‌های واسط داخل کشور، برای خرید جم بازی فری فایر اقدام کنید.

یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، فروشگاه اینترنتی تاپ جم شاپ است. شما می‌توانید از طریق این فروشگاه اینترنتی جم بازی فری فایر و ارزهای مجازی سایر بازی‌های موبایل را با کمترین قیمت ممکن و به صورت ریالی خریداری کنید. گیمرهایی که قصد دارند تا در داخل کشور جم بازی فری فایر را خریداری کنند، می‌توانند از طریق وب سایت تاپ جم شاپ به این هدف دست پیدا کنند. لازم به ذکر است که قیمت جم بازی فری فایر در سایت تاپ جم شاپ ارزان تر سایر فروشگاه‌های داخل کشور است.برای اطلاع از قیمت پک‌های جم فری فایر می‌توانید به وب سایت این مجموعه و صفحه دسته بندی فری فایر به آدرس زیر مراجعه نمایید.

گرفتن درگاه پرداخت دلاری
بیشتر بخوانید

www.topgem.shop/products/category/freefire

کاراکترهای بازی فری فایر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بازی فری فایر دارد این است که در آن شاهد تعداد قابل توجهی شخصیت قابل بازی هستیم و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود به سراغ هر یک از این شخصیت‌ها آمده و آن‌ها را انتخاب کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در بازی فری فایر شاهد بیش از 40 شخصیت قابل بازی هستیم. هر یک از شخصیت‌های بازی فری فایر دارای توانایی‌های منحصر به فردی هستند و گیمرها باید با توجه به سبک بازی خود، به سراغ شخصیت مناسبی بیایند.

اگر بخواهیم شما را با برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی فری فایر آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Alok: یکی از شخصیت‌های محبوب در بازی فری فایر Alok نام دارد که یک DJ است و می‌تواند یک منطقه انرژی ایجاد کند که به بازیکنان سرعت و سلامتی اضافی می‌دهد.

  • K: یکی دیگر از کاراکترهای داخل بازی فری فایر K است. این شخصیت یک دانشمند بوده و می‌تواند بین حالت‌های تمرکز و قدرت جا به جا شود.

  • Chrono: از دیگر کاراکترهای محبوب بازی فری فایر می‌توان به Chrono اشاره کرد. Chrono یک بازیکن فوتبال است که می‌تواند یک میدان دفاعی ایجاد کند که بازیکنان را از آسیب در برابر حملات دشمن محافظت می‌کند.

  • Skyler: Skyler جز کاراکترهای محبوب بازی فری فایر است. این شخصیت یک خواننده است که می‌تواند یک موج صوتی ایجاد کند و دیوارهای ژله ای را از بین ببرد.

حرف آخر

در این مطلب شما را با بازی فری فایر آشنا کرده و در مورد گیم پلی این بازی، حالت‌های مختلف آن، جم بازی فری فایر، بهترین روش خرید جم فری فایر، کاراکترهای داخل بازی و… صحبت کردیم. بررسی موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا با دانش کافی، این بازی را تجربه کنید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 1 =