صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم چیزهای کوچک
ads

نقد فیلم چیزهای کوچک

نقد فیلم چیزهای کوچک

نقد فیلم چیزهای کوچک

نقد فیلم چیزهای کوچک : فیلم هایی مانند ” فیلم چیزهای کوچک ” نقد فیلم چیزهای کوچکمانند نژادی در حال نابودی هستند. به دنبال موفقیت ” فیلم سکوت بره ها” ، به نظر می رسید که هر هفته یک اقتباس هیجان انگیز و تاریک با عناوینی مانند “دختران را ببوس” و “جمع کننده استخوان” انجام می شود و احساس می شود نیمی از آنها ستاره هستند دنزل واشنگتن. در سال های اخیر ، این ژانر تا حد زیادی محصول تلویزیون شده است.

نقد فیلم چیزهای کوچک

، زیرا نمایش هایی مانند “کارآگاه واقعی” و “شکارچی ذهن” داستان مردانی را که به دلیل جنایاتی که آنها تحقیق می کنند ، تحت تعقیب قرار داده اند ، به دست آورده اند. این بخشی از چیزی است که “چیزهای کوچک” را احساس تاریخ می کند ، اگرچه نحوه یادآوری فیلم های بهتر با مضامین مشابه ، به ویژه “هفت” اثر دیوید فینچر ، هیچ مزیتی ندارد. این فیلمی است که دائماً در آستانه تبدیل شدن به چیزی به قوت نویسنده و شدید و دلهره آور است.

جو دیكون (واشنگتن) یك پلیس سابق L.A. است كه اکنون در بیكرفیلد كار می كند و تنها در حاشیه جامعه زندگی می كند. داستان ما در سال 1990 به دلیل کمی غیر از نزدیکی به پرونده The Night Stalker اتفاق می افتد ، كه هنوز هم با ظهور یك قاتل سریالی جدید در شهر فرشتگان در هوا معلق است.

سریال 1899

(و گفته می شود ” فیلم چیزهای کوچک ” ابتدا یك ربع قرن پیش نوشته شده است ، که می تواند توضیح دهد که چرا این احساس بسیار شبیه به دیگهای بخار آن دوران است). مشخص شد که “دکه” ازدواج خود را از دست داد ، دچار حمله قلبی شد و به دلیل یک مورد خاص وحشیانه که قادر به حل آن نبود مجبور شد شهر را ترک کند.

او توسط همکاران سابق خود ، از جمله کاپیتان کارل فاریس (تری کینی) و کارآگاه سال ریزولی (کریس بائر) تحت تعقیب و ناخواسته قرار گرفته است ، اما دکه به همان چیزهایی که تقریباً او را نابود کرده بود ، مکیده می شود و در نهایت به جیم باکستر کمک می کند (رامی ملک) ) با پرونده قاتل زنجیره ای که شهر را وحشت زده می کند.

بهترین فیلم های تاریخی
بیشتر بخوانید

طولی نکشید که آنها فهمیدند که تنهائی به نام آلبرت اسپارما (جارد لتو) احتمالاً مظنون آنها است و “چیزهای کوچک” به یک بازی گربه و موش بین دو کارآگاه و خزنده ترین مرد در لس آنجلس تبدیل می شود ، شخصیتی آشفته که به نظر می رسد از بازی کردن با پلیسها خارج شوید.

نقد فیلم سرگیجه

سومین فیلم چیزهای کوچک از کیفیت رویه ای م asثر برخوردار است زیرا باکستر احساس می کند افسانه جو دیکن می تواند به او در حل پرونده زندگی اش کمک کند یا نه. البته ، یک داستان ذاتی جدید مدرسه در مقابل مدرسه قدیمی در داستان سرایی وجود دارد که ” فیلم seven ” را به یاد می آورد و همچنین چشم انداز آینده باکستر را در شماس ویران شده عاطفی ارائه می دهد.

پلیس مسن کاملاً تحت الشعاع قربانیان قرار می گیرد و آنها را نیمه شب در اتاق هتل خسته خود می بیند. این ایده که یک پلیس می تواند آنقدر در پرونده ای سرمایه گذاری کند که باعث نابودی آنها شود ، کار زیادی را به واشنگتن می دهد اما در اینجا به دلیل کمبود شناخت قربانیان ، این کم عمق است – آنها فقط ارواح هستند و چیز دیگری نیستند. به غیر از ناتالی مورالس به عنوان یک افسر و مایکل هیات به عنوان یک بازپرس پزشکی ، زنان عمدتا فقط قربانیان یا همسران پس زمینه این داستان هستند.

نقد فیلم چه کسی لیبرتی والانس را کشت

قسمت میانی فیلم چیزهای کوچک بلافاصله عملکرد واشنگتن به دست می آید. همانطور که لتو در اطراف خود بیش از حد رفتار می کند ، واشنگتن هر کاری را که انجام می دهد ، زمینه سازی می کند ، صحنه بازجویی را ایجاد می کند و حتی کمی که اسپارما او را در جاده ای مauثرتر از آنچه که در دست بازیگر کمتری است ، طعنه می زند.

واشنگتن در زمان حضور در لحظه مهارت فوق العاده ای دارد. ما معتقدیم که او دارد گوش می دهد ، واکنش نشان می دهد و به گونه ای پاسخ می دهد که به نظر خطوط تکرار شده یا رفتار مسدود شده نمی رسد. عکس این در مورد لتو صدق می کند ، که به نظر می رسد اخیراً در انجام هر کاری که به نظر اغراق آمیز ناتوان است ، ناتوان است و در اینجا به همه بدترین گرایش های خود متمایل است.

معرفی پرفروش ترین انیمیشن تاریخ
بیشتر بخوانید

ملک جایی در وسط می افتد و در ابتدا احساس می کند خیلی عجیب و غریب است ، اما یا با پیشرفت فیلم بهتر شد یا من فقط به رفتارهای او عادت کردم. هنوز هم سخت است که احساس کنیم واشنگتن در یک فیلم مستندتر از بازیگرانش بازی می کند. او در حال انجام “زودیاک” است در حالی که آنها “along Came a Spider” را انجام می دهند.

بعداً فيلم هنكوك گره گشايی می كند كه عدم اضطرار آن جایگزین تنش نشود. پسر جدید شروع به تسلیم شدن در برابر همان وسواسی می کند که قدیمی را از بین برد ، مانند ساعت ، و سپس فیلم چندین بار پیچ می خورد به طریقی که واقعا منطق را نادیده می گیرد و به پایان ناخوشایند منجر می شود.

فیلم باشگاه مشت زنی

به نظر می رسد که هنکاک در تلاش است تا یک داستان “کارآگاه واقعی” را روایت کند – داستانی در مورد اینکه چگونه یک پرونده می تواند افرادی را که در آن تحقیق می کنند به گونه ای جدا کند که آنها را برای همیشه خرد کند – اما او نمی تواند بفهمد که چگونه می تواند آن را شکل دهد به یک رمز و راز جذاب همزمان با تمام شدن کار ، سخت است احساسی را که به آن اضافه شده است تکان دهید ، خوب ، هیچ چیز.

” فیلم چیزهای کوچک ” در تاریخ 29 ژانویه 2021 در سینماها پخش می شود و همچنین آن روز به مدت 31 روز از شبکه HBO Max در دسترس است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

11 − هفت =