صفحه اصلی > سینما و نقد فیلم : نقد انیمیشن قرار کارل (Carls Date 2023)
ads

نقد انیمیشن قرار کارل (Carls Date 2023)

انیمیشن قرار کارل

انیمیشن قرار کارل (به انگلیسی: Carl’s Appointment) یک فیلم کوتاه آمریکایی محصول پیکسار است. با ما همراه باشید تا درباره انیمیشن Carls Date 2023 بیشتر بدانید.

انیمیشن تاریخ کارل به نویسندگی و کارگردانی باب پترسون و تهیه کنندگی کیم کالینز ساخته شده است. صداپیشگی این انیمیشن بر عهده اد اسنر در یکی از آخرین نقش هایش قبل از مرگش در سال 2021 است و خود پیترسون در آن حضور دارد. این فیلم کوتاه داستان کارل فردریکسون با صداپیشگی آیزنر را روایت می‌کند که برای اولین بار پس از مرگ همسرش الی مجبور می‌شود برخلاف میلش به یک قرار بگذارد، اما کارل نمی‌داند که روابط عاشقانه چگونه کار می‌کنند؟ او نمی داند در اولین قرار خود چگونه رفتار کند.

این انیمیشن به صورت کمدی طراحی شده است و قرار بود به عنوان ششمین و آخرین ورودی از مجموعه انیمیشن Dog Days در دیزنی پلاس منتشر شود. انیمیشن قرار کارل در تاریخ 16 ژوئن 2023 برابر با 26 ژوئن 1402 همزمان با انیمیشن پیکسار “Fonani” در سینماها اکران شد. مدت زمان فیلم 11 دقیقه است و نمرات خوبی از منتقدان و طرفداران دریافت کرد. در این مقاله به معرفی انیمیشن قرار کارل از بامدادی ها می پردازیم.

انیمیشن قرار کارل

داستان انیمیشن قرار کارل

کارل فردریکسن تمایلی به موافقت با یک زن ندارد، اما مطمئناً نمی داند که این روزها قرار ملاقات چگونه است. داگ همیشه یک دوست مفید برای آرام کردن مشغله های کارل و آموزش نکات دوستیابی به او است. برای جزئیات بیشتر می توانید تریلر انیمیشن انیمیشن قرار کارل را تماشا کنید.

بازیگران انیمیشن قرار کارل

در 19 دسامبر 2022، اعلام شد که مجموعه انیمیشن Dug Days یک فیلم کوتاه با عنوان انیمیشن قرار کارل دریافت می کند، که در ابتدا قرار بود در طول قطع محتوا در سال 2023 از دیزنی پلاس پخش شود، قبل از مرگ در 29 اوت 2021. اد اسنر ضبط کرد. 1400. مکالمات در بهار 2021. در اینجا چیزی است که درباره بازیگران کمدی کارل خواهید آموخت.

اد آسنر در نقش کارل فردریکسن

ادی آسنر با نام واقعی ادوارد اسنر متولد ۱۵ نوامبر ۱۹۲۹ برابر با ۲۴ نوامبر ۱۳۰۸ – درگذشته ۲۹ اوت ۲۰۲۱ بازیگر آمریکایی و معاون انجمن بازیگران سینما بود. او بیشتر به خاطر بازی در نقش لو گرانت در دهه 1970 و اوایل دهه 1980 در سریال The Mary Tyler Moore Show و اسپین آف آن Lou Grant شناخته می شود.

فیلم اگه میتونی منو بگیر
بیشتر بخوانید

اسنر بیشترین افتخارات را در تاریخ جوایز تایم امی دریافت کرده است، هفت بار، پنج بار برای بازی در نقش لو گرانت، سه بار به عنوان بازیگر مکمل در یک سریال کمدی برای نمایش مری تایلر مور و دو بار برای . – ضرب و شتم بازیگر نقش اول سریال درام تلویزیونی، لو گرانت. دیگر جوایز امی برای نقش‌های او در دو مینی‌سریال، ثروتمندان، بینوایان (۱۹۷۶) و ریش (۱۹۷۷) بود.

باب پترسون در نقش داگ و آلفا

رابرت پترسون، متولد 18 ژانویه 1961، انیماتور، کارگردان، فیلمنامه نویس، فیلمنامه نویس و صداپیشه آمریکایی است که برای استودیو پیکسار کار می کند. او در سال 1994 توسط راجر گولد به عنوان انیماتور برای تبلیغات پیکسار استخدام شد و بعداً به عنوان انیماتور در داستان اسباب بازی (1995) کار کرد.

او به عنوان کارگردان و نویسنده در انیمیشن بالا (2009) کار کرد و همچنین صداپیشگی شخصیت های Dog و Alpha را بر عهده داشت. کار او در نوشتن فیلم‌های « up انیمیشن » و «انیمیشن در جستجوی نمو» نامزدی اسکار بهترین فیلم‌نامه اورجینال را برای او به ارمغان آورد. او همچنین به‌عنوان نویسنده در انیمیشن «ماشین‌ها ۳» کار کرد و جایزه امی بهترین انیمیشن کوتاه را برای کارش در برنامه «فورکی سؤال می‌پرسد» دریافت کرد.

انیمیشن قرار کارل

نمرات انیمیشن قرار کارل

نظرات منتقدان و طرفداران در مورد انتصاب کارتون کارل امتیازات متوسط ​​را به بالا رساند. نقد و بررسی انیمیشن قرار کارل در سایت Imdb امتیاز 6.4 از 10 و در Rotten Tomatoes 80 امتیاز از 100 را کسب کرده است. انیمیشن قرار کارل توسط متاکریتیک بررسی و رتبه بندی نشده است. علاوه بر این، این اثر امتیاز 3.1 از 5 را از وب سایت Letterboxd دریافت کرده است که مطابق با رتبه رضایت کاربر گوگل 85٪ است.

کلام آخر

انیمیشن قرار کارل یکی از جدیدترین آثار کوتاهی است که به تازگی منتشر شده است. این اثر مربوط به انیمیشن قبلی است که در سال 2009 منتشر شده بود.اگر به دنبال یک انیمیشن کوتاه سرگرم کننده هستید پیشنهاد می کنیم انیمیشن قرار کارل را دانلود و تماشا کنید. همچنین باید گفت که این اثر در چندین سایت نمره عالی دریافت کرده است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

5 × یک =