صفحه اصلی > بیوگرافی/مشاهیر : معرفی یکی از اساتید با تجربه تیزهوشان (مهندس مصطفی باقری)
ads

معرفی یکی از اساتید با تجربه تیزهوشان (مهندس مصطفی باقری)

مهندس مصطفی باقری

استاد مصطفی باقری یکی از اساتید برتر در زمینه تدریس دروس تیزهوشان است . مهندس باقری با سابقه ای بیش از 25 سال در زمینه تالیف کتب هوش و تدریس دروس تیزهوشان همواره یکی از اساتید برند و مطرح کشور می باشد. کلاس های استاد مصطفی باقری به جزئت می توان گفت که بزرگترین گردهمایی آموزشی تیزهوشان است . زیرا سالانه درصد بسیار بالایی از دانش آموزان این کلاس ها در آزمون ورود به مدارس برتر تیزهوشان به نتیجه رسیده .

این کلاس های جمع بندی و تکمیلی استاد مصطفی باقری در موسسه علمی خبرگان برگزار می شود .

مهندس مصطفی باقری از ابتدا به نویسندگی و تدریس در رشته ریاضی سریع، هوش و استعداد تحلیلی علاقه داشت و تصمیم گرفت به طور جدی تالیف و تدریس خود را در زمینه ریاضی سریع، هوش و استعداد تحلیلی گسترش دهد.

مهندس باقری بهترین معلم تیزهوشان سعی می کند با روش های نوین هوش و استعداد تحلیلی را به شاگردان خود بیاموزد. نمونه هایی از این روش شامل انیمیشن های پیشرفته و استفاده از تصاویر و فیلم های انگیزشی برای کمک به دانش آموزان برای کسب کل دانش است. استقبال از این روش و تاثیر مثبت بر دانش آموزان.

معرفی یکی از اساتید با تجربه تیزهوشان (مهندس مصطفی باقری)

روش تدریس استاد باقری فضای بسیار دوستانه ای دارد به طوری که دانش آموزان این کلاس احساس آشنایی و ارتباط راحت تری با استاد دارند و در طول درس احساس خوبی دارند.ضمنا آموزش روش های محاسبات سریع ریاضی از دیگر زمینه هایی است که فقط در کلاس های ایشان تدریس می شود. در صورت عدم رعایت ساعات طرح طلایی توسط موسسه، موسسه تخصصی دو طرح دیگر نقره ای و برنزی در پاییز و اوایل زمستان دارد و داوطلبانی که از طرح طلا عقب مانده اند می توانند از آمادگی واجد شرایط بهره مند شوند. با پیوستن به یکی از پلان های نقره و برنز با سخنرانی های استاد مصطفی باقری همراه باشید.

مهندس مصطفی باقری

استاد مصطفی باقری کار خود را با تشکیل جلسات علمی و آموزشی برای افراد 9 تا 99 سال با موضوع ریاضی و محاسبات سریع مثلث ها آغاز کرد. اما بعدها با تلاشی که در این راستا انجام داد در موسسات و آموزشگاه های معتبر از جمله پژوهشکده های خبره و مدارس هدف پذیرفته شد و هم اکنون یکی از افتخارات چنین مراکز آموزشی است. برای دانش آموزان پایه ششم و نهم در مدرسه سمپاد (تیژوشان) به آموزش هوش و تحلیل می پردازند.

بیوگرافی گالیله
بیشتر بخوانید

سوالات ریاضی و هوش فکری یکی از سخت ترین آزمون های هوش و توانایی برای تعیین کنکور برای دانش آموزان است، اما با توجه به سابقه تألیفات استاد باقری به شیوه صحیح و سابقه تدریس ایشان، اینها. سوالات بر اساس روش استاد باقری و موارد کلیدی و جدید به سرعت رسیدگی می شود.

بهتر است داوطلبانی که در آزمون ورودی پایه ششم و نهم مدارس تیزهوشان شرکت می کنند، از ابتدای تابستان در طرح طلایی موسسه علمی خبرگان ثبت نام کنند و برای قبولی در آزمون تیزهوشان در سخنرانی مهندس مصطفی باقری شرکت کنند.

استاد مصطفی باقری در پایان دوره آموزشی آنلاین خود در روزهای قبل از آزمون استعدادیابی با عنوان دوره جمع بندی و سوالات احتمالی تیزهوشان دوره جمع بندی کلیه مباحث هوش برگزار می کند که پرمخاطب ترین همایش محسوب می شود. افراد با استعداد در کشور به طوری که تمامی دانش آموزان مدارس دیگر در این همایش شرکت می کنند.

این همایش با همکاری موسسه علمی انتشارات و کارشناسان مهروماه با حضور ارزشمند استاد مصطفی باقری برگزار می شود که اغلب پس از آزمون تیزهوشان به دلیل سوالات مشابه رضایت بالایی را تجربه می کنند.

مهندس مصطفی باقری

در ابتدای درس، معلم یکی از انواع کتاب پیچیده هوش را توضیح می دهد، سپس با حل تست، نوع مورد نظر را تجزیه و تحلیل می کند، پس از یادگیری کامل دانش آموزان، به سراغ سوالات سال های قبل می روید. امتحان ورودی و به دانش آموزان فرصت حل آن سوال را می دهد و به این ترتیب حل سوالات دشوار و مفهومی هوش و استعداد تحلیلی برای دانش آموزان آسان می شود زیرا استاد مصطفی باقری تمامی مباحث و اطلاعات مورد نیاز برای درک درس را در درس توضیح داده است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

ده + 15 =