صفحه اصلی > سینما : فیلم دختر شیرین
ads

فیلم دختر شیرین

فیلم دختر شیرین

شبکه نتفلیکس اولین تریلر را برای فیلم دختر شیرین خود منتشر می کند که در آن جیسون موموآ نقش یک شوهر داغدار را دارد و از دخترش محافظت می کند.

جیسون موموآ در نخستین ترلیر برای فیلم آینده دختر شیرین نتفلیکس در حال هنرنمایی میباید. در اوایل سال جاری ، موموآ در یکی از پر بحث ترین پروژه های اخیر حافظه با لیگ عدالت زک اسنایدر ظاهر شد ، جایی که او نقش خود را به عنوان آرتور کاری ، معروف به آکوامن بازی کرد.

او بار دیگر در Aquaman 2 سال 2022 نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد ، اگرچه قبل از آن چند پروژه غیر DC دیگر نیز برنامه ریزی شده است. موموآ علاوه بر اقتباس مورد انتظار Dune (جایی که وی نقش Duncan Idaho را بازی می کند) ، برای اولین بار از زمان سریال Frontier برای Brian Andrew Mendoza به کارگردانی در فیلم دختر شیرین ، با Netflix متحد می شود.

موموآ در نقش کوپر بازی می کند ، شوهر ویران شده ای که هنوز از مرگ همسرش احساس آرامش نمی کند. وی وعده داده است كه ضمن محافظت از تنها خانواده ای كه از وی به جای مانده است ، یعنی دخترش (ایزابلا مرسد) ، برای افراد مسئول عدالت برقرار كند.

فیلم Sweet Girl همچنین از افرادی مانند مانوئل گارسیا-رولفو ، جاستین بارتا ، آدریا آرژونا ، مایکل ریموند-جیمز ، رازا جافری و امی برنمن برخوردار است. این یکی از بسیاری از فیلم های اصلی Netflix است که تابستان امسال آغاز به کار می کند و پخش کننده فیلم اولین نگاه خود را به طور رسمی در این پروژه منتشر کرده است.

روز سه شنبه ، نتفلیکس نیز اولین تصویر رسمی فیلم Sweet Girl و نیز تاریخ انتشار آن را فاش کرد. تصویر کوپر موموآ را شبها در جنگل نشان می دهد ، در حالی که مرسد او را از در اتومبیلشان تماشا می کند.

تاریخ پخش فیلم دختر شیرین یا فیلم Sweet Girl

فیلم Sweet Girl یا فیلم دختر شیرین در تاریخ 20 آگوست در Netflix منتشر خواهد شد. تصویر زیر را ببینید.

فیلم دختر شیرین

جزییات فیلم دختر شیرین یا فیلم Sweet Girl

سایت پخش کننده: Netflix

نقد فیلم داستان زمستان
بیشتر بخوانید

 کشور: ایالات متحده آمریکا

زبان: انگلیسی

تاریخ انتشار فیلم دختر شیرین : 20 آگوست 2021 (ایالات متحده آمریکا)

همچنین به عنوان شناخته شده است: فیلم Sweet Girl

 مکان های فیلمبرداری: پیتزبورگ ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده.

در جولای 2019 ، اعلام شد که جیسون موموآ به جمع بازیگران این فیلم پیوست ، برایان اندرو مندوزا کارگردانی فیلمنامه ای از فیلیپ آیزنر ، گرگ هورویتس و ویل استاپلز را بر عهده داشت ، موموآ نیز به عنوان تهیه کننده فیلم با پخش نتفلیکس فعالیت خواهد کرد.

در اکتبر 2019 ، ایزابلا مرسد به جمع بازیگران فیلم پیوست.در دسامبر 2019 ، مانوئل گارسیا-رولفو ، رازا جافری ، آدریا آرجونا ، جاستین بارتا ، لکس اسکات دیویس ، مایکل ریموند-جیمز ، دومنیک فوموسا ، برایان هوو ، نلسون فرانکلین ، رگی لی و ماریسا تومئی به جمع بازیگران فیلم دختر شیرین پیوستند.

فیلم دختر شیرین فیلمی در ژانر اکشن و مهیج آمریکایی است که توسط برایان اندرو مندوزا در اولین کارگردانی خود به کارگردانی برایان اندرو مندوزا و نویسندگی فیلیپ آیزنر ، گرگ هورویتس و ویل استاپلز ساخته شده است.

همچنین پیشنهاد میکنیم به بخش سینما و تلویزیون سری زده و از جدیدترین عنوان های در حال پخش با خبر بشوید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

هجده + پنج =