صفحه اصلی > سینما : سریال لوکی Loki
ads

سریال لوکی Loki

سریال لوکی Loki

در بروزترین اتفاقات جهان سینما و تلویزیون ، زمان آغاز نمایش چندین سریال خوش ساخت و عالی ماه های آینده دیزنی پلاس از جمله محموعه های جهان مارول، و سریال لوکی Loki  تعیین خواهد شد. در نشست خبری شبکه دیزنی پلاس در TCA، تعیین گردید که نمایش و انتشار سریال لوکی Loki از مورخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) شروع میشود . سریال لوکی قبل از این میبایست در تاریخ (اردیبهشت یا خرداد) منتشر بشود که در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده بود. همچنین سریال Loki بدون شک برای فصل بعدی هم تمدید خواهد شد.

بازیگرانی چون تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امبتا-را، ریچارد ای گرانت و وونمی موساکو، از جمله هنرپیشه گانی میباشند که در سریال Loki نقش آفرینی خواهند کرد. مایکل والدرون، فیلمنامه نویس سریال Rick and Morty، در مقام نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده در سریال Loki حضور خواهند داشت. و نیز مسئولیت ساختن همه ی ۶ اپیزود سریال لوکی به عهده کیت هرون میباشد. سریال Loki قرار میباشد ورژنی از لوکی را به نمایش بگذارد که در اتفاق های فیلم سینمایی Avengers: Endgame توانسته است در برج اونجرز با تسراکت بگریزد.

تاریخ پخش سریال لوکی Loki

کمپانی marvel روزهای گذشته پیش از تریلر رسمی سریال Loki که قسمتی از چند سریال‌ مشترک دنیای سینمایی مارول و سایت استریم دیزنی پلاس به شمار میرود، به نمایش گذاشت.

مطابق آن‌چه که در این تریلر مشخص می‌شود، پس از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame شخصیت لوکی با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston)‌ توسط سازمان TVA دستگیر شده است، چراکه تنها او می‌تواند بهم ریختگی بازه‌های زمانی ایجاد شده را تصحیح کند.

اون ویلسون (Owen Wilson)، سوفیا دی‌مارتینو (Sophia Martino)، وونمی موساکو (Wunmi Mosaku) و ریچارد ای. گرانت (Richard E. Grant) دیگر ستارگان این سریال به شمار می‌روند.

کیت هرون (Kate Herron) کارگردانی تمامی قسمت‌های سریال Loki را برعهده داشته و فیلمنامه آن توسط مایکل والدرون (Michael Waldron) نوشته شده است.

سریال لوکی Loki در تاریخ ۱۱ ژوئن (21 خرداد 1400) از استریم دیزنی پلاس پخش میشود .

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

11 + 9 =