صفحه اصلی > سینما : سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها
ads

سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها

سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها

سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها

سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها نوعی سریال علمی-تخیلی میباشد که فقط به جاه طلبی آن احترام می گذارم – هر آنچه از آن احساس می کنید ، باید تعهد کامل آن را نسبت به کتاب مقدس و نحوه استفاده از اندرویدها و قاتلان خود تحسین کنید برای گفتن داستانی درباره ایمان و تربیت. ریدلی اسکات دو قسمت اول این مجموعه را کارگردانی کرد و استفاده از نام او به عنوان بخشی از بازاریابی اقدامی عادلانه است (حتی اگر توسط آرون گوزیکوفسکی ، نویسنده “زندانیان” ساخته شده باشد).

داستانهای اکتشافی و خارج از منزل ، مانند استقرار در “پرومتئوس” اسکات برای اولین بار. و مانند آن فیلم ، سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها می تواند مکالمات زیادی را القا کند و به همان ترتیب می تواند مردم را برای نوشتن آن الهام دهد.
زمینه برای این سریال جهانی جنگ زده در آینده است که بین ملحدان و گروهی به نام میترائیک تقسیم شده است که به موجودیتی به نام سول اعتقاد دارند.

علاوه بر این ، جهانی است که در آن آندرویدها وجود دارد ، که توسط انسان برای ظرفیت های مختلف ایجاد و تخریب استفاده می شود. در چند فلاش بک ارائه شده ، زمین توسط جنگی ویرانگر که با استفاده از اندروید بدتر شده است ، نابود شده است. در همین حال ، میترایی ها مانند صلیبی ها در پدهای لاکرسی به نظر می رسند ، نمادی از خورشید به نمایندگی از سول.

سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها
اما ابتدا با آندروئیدهای رواقی مادر (آماندا كولین) و پدر (ابوبكار سلیم) آغاز می شود ، و تلاش می شود تا در سیاره دوردست كپلر -22 بی یک عدن جدید ایجاد كند كه با تربیت شش نوزاد انسان آغاز می شود. در طول 12 سال ، فقط یک کودک زنده مانده است (Winta McGrath’s Campion) ، باعث می شود که این دو ارزش والدین خود را زیر سوال ببرند.

مادر بعنوان سرسخت ترین و کشنده ترین زن و شوهر ، سپس به یک کشتی میترایی می رود که در فضا قرار دارد و برخلاف منافع بچه ها ، فرزندان بیشتری را برای نسخه Eden خود می گیرد. مادر یک ملحد است و بچه هایی که شخصیت خاص خود را دارند که در صحنه های مختلف گروهی در این سیاره متروک ظاهر می شوند ، معتقد به روح هستند.
در همین حال ، یک جنگجو به نام مارکوس وجود دارد ، شخصیتی با پس زمینه وحشی که نشان می دهد سریال اگر پیچیده نباشد چقدر بی مصرف میباشد. ماركوس (تراویس فیمل) و همسرش سو (نیاما آلگار) ملحدان ، در هنگام نبردی عظیم در بوستون ، به زمین بازگشتند و جان دو ایماندار را گرفتند تا بتوانند بر روی کشتی بروند.

فیلم ملک‌الموت
بیشتر بخوانید

آنها نمی دانند که بعداً تصاحب این هویت ها به معنای داشتن پسری به نام پل (فلیکس جمیسون) است. در طول یک خواب عمیق در حین حمل و نقل کشتی ، که در آن ذهن همه قادر به آویزان شدن در حالی که بدن آنها خوابیده است ، مارکوس و سو به پل نزدیک می شوند. هنگامی که پسر توسط مادر ، مارکوس و سو طرح گرفته می شود تا یک گروه از جستجوگران میترائیک بسیار متدین در Kepler-22B را دستکاری کند تا پل را بازگرداند. در تمام این مدت ، پسر نمی داند که اینها والدین واقعی او نیستند.

سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها

در سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها چیزهای زیادی در جریان است ، همانطور که احتمالاً می توانستید حدس بزنید. این مجموعه ای است که قسمتهای زیادی از بیننده می خواهد ، بخشی از این داستان های موازی مربوط به والدین است که احساس می کند بخشی از یک پیشگفتار بزرگ برای دو قسمت اول است.

به طور کلی نمایش در قسمت سه شروع به کلیک نمی کند (سه قسمت اول این سریال در تاریخ اولین بار در تاریخ 3 سپتامبر منتشر می شود). “Raised by Wolves” برای همه جهان سازی که انجام می دهد و نحوه سازگاری با شخصیت سازی آندروید ، تلاش می کند تا شما را کاملاً به چنگ آورد تا شما را با ایده خشک و سرسام آور آینده سازگار کند.
این مشکل مهم دیگری است که ” سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها ” را آزار می دهد – شما می توانید تمام ایده های بزرگ را که در این مجموعه مشاهده بکنید ، به ویژه هر چیزی که مربوط به ایمان است ، ببینید و نحوه کاشتن بذر شک در ذهن کسی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. اما اکتشافات فکری این داستان که در مقابل چنین پس زمینه ای مبهم که به راحتی می توان آن را علمی تخیلی سخت نامید ، در جریان میباشد ، فوق العاده سرد است.

اما تلاش دارد با اجرای خود احساسی به نظر برسد ، خصوصاً وقتی كولین و سلیم زایمان مسطح را با حساسیت مخلوط می كنند و در صحنه های سخت اضطراب خود را از والدین ابراز می كنند. اما در ادامه دو انسان مارکوس و سو حضور دارند و داستان آنها حتی از نظر احساسی جذابیت کمتری دارد.

نقد فیلم Possessor - متصرف
بیشتر بخوانید

” سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها ” بیشتر شبیه خواندن لیستی از مضامین آن است به جای احساس شخصیت هایی که آنها را تصویب می کنند.
قسمت های بعدی (و هیچ خرابکاری وجود نخواهد داشت) نشان می دهد که در مورد این داستان توطئه های شدیدی در پیش است ، حتی اگر کاملاً مطمئن نیستید که ممکن است این قسمت به کجا برسد.

من نمی خواهم فیلمی مانند “پرومتئوس” ریدلی اسکات را فقط در نیمه راه تماشا کنم ، و این نوع این سریال است که شروع به دادن قول های بزرگتر در قسمت های چهارم و پنجم می کند (مطبوعات فقط شش قسمت ارائه می شد). یک داستان پس زمینه با Mother وجود دارد که ممکن است بهترین فلاش بک مجموعه تاکنون باشد ، و با این حال هیچ حسی وجود ندارد که بخواهد در خارج از طرح به هر چیز مکاشفه ای منجر شود.

سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها
با تماشای ” سریال بزرگ ‌شده توسط گرگ‌ها ” ، شما تشکر خاصی خواهید کرد که کسی هنوز هم می تواند پروژه های علمی تخیلی مانند این را بسازد ، که افراد خلاق می توانند با افکار ما در مورد آینده همچنان درگیر شوند در حالی که مضامین مدرن را به ما بازتاب می دهند. حتی اگر بیشتر در مورد اینکه آیا همه کار می کند بیشتر حصار کشید – یا بهتر بگوییم ، آیا شما را در سطح عاطفی قرار می دهد – مطمئناً تصورات علمی-تخیلی معمولی را برای شما فراهم نمی کند. ” سریال Raised by Wolves ” در قطبی ترین حالت علمی تخیلی اصلی است و به نظر می رسد این عامل حتی وجود آن باشد.

پیشنهاد میکنیم از قسمت بهترین سریال های خارجی با عنوان برتر جهان سریال سازی آشنا بشوید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

نه + یازده =