صفحه اصلی > اخبار فناوری : بهترین گوشی های بازار ایران
ads

بهترین گوشی های بازار ایران

بهترین گوشی های بازار ایران

بهترین گوشی های بازار ایران

ما در این مطلب در مجله بامدادی ها قصد داریم به شما بهترین گوشی های بازار ایران در بازه های قیمتی مختلف را به شما معرفی کنیم تا بدانید که هریک چه نقاط ضعف و قدرتی دارند تا با استفاده از راهنما های ما بهترین انتخاب را داشته باشید.

با دقت به افزایش قیمت بسیار زیادی که این چند ساله در کشور مشاهده کرده ایم و این دستگاه ها هم بخش عظیمی از زندگی ما را در بر گرفته یواش یواش به کالا هایی لوکس تبدیل می‌شوند پس زمانی که می‌خواهید تلفن جدیدی برای خود بخرید باید وسواس زیادی به خرج بدهید تا با توجه به پولی که می‌پردازید امکاناتی تهیه کنید که کاربردی باشد.

برای همین تصمیم گرفتیم متنی آماده کنیم تا در هر بازه قیمتی بهترین موبایل را به شما معرفی کنیم و از امکانات آن با خبر شوید.

xiaomi redmi 9

بهترین گوشی موبایل تا 4 میلیون تومان

شیائومی ردمی 9

ردمی 9  جز اقتصادی ترین موبایل های شرکت شیائومی به حسای میاید و اما دقیقا مانند سایر مدل های ردمی 9 از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است و بیشتر از پولی که می‌دهید به شما امکانات می‌دهد بعید می‌دانم که در این حدود قیمتی بتوانید موبایلی پیدا کنید که همچین امکاناتی داشته باشد مثل نمایشگری عریض با کیفیت full hd و باتری 5020 میلی آمپری.

چهار لنز مختلف برای عکاسی های گوناگون, از اندروید ارتقا یافته 10 هم استفاده می‌کند. در نظر داشته باشید که با کمی هزینه بالا پایین در بازار ایران می‌توانید حافظه جانبی و حافظه رم های مختلفی خریداری کنید. اگر کمترین هزینه را بخواهید بدهید باید نسخه رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی را خریداری کنید اما اگر دوست دارید آینده نگر باشید باید نسخه حافظه 64 و رم 4 را برای خود بگیرید.

Xiaomi Poco M3

بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون

شیائومی پوکو ام 3 (poco m3)

اکنون در بازار با قیمت حدود 5 میلیون می‌توانید نسخه 128 گیگابایتی و رم 4 را خریداری کنید. در این بازه قیمتی این گوشی رقبایی هم دارد مانند A12 سامسونگ که بنظر من m3 ویژگی های بهتری دارد. قابلیت هایی همچون باتری 6000 هزار میلی آمپری که یک قابلیت بسیار خاص به حساب میاید و در هیچ بازه قیمتی یافت نمی‌شود.

نقد و بررسی وبسایت آموزشی اسکیل شر ( Skillshare )
بیشتر بخوانید

سه دوربین مختلف هم دارد که در این قیمت کیفیت خوبی برای شما دارد. اگر از گوشی استفاده خیلی قوی نمی‌کنید این موبایل برای شما انتخاب خوبی است و باتری آن تا دو روز می‌تواند شما را همراهی کند.

note 9 pro

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان

شیائومی نوت 9 پرو

در حقیقت این گوشی مدل پیشرفته ردمی نوت 9 است با قابلیت های بیشتر در قبال پول بیشتر یک مورد از این پیشرفت ها نسبت به نوت 9 در دوربین می‌باشد در صورتی که نوت 9 دوربین 48 مگلپیکسلی دارد اما در این مدل لنز آن 64 مگاپیکسل است. این افزایش رزولوشن سبب می‌شود که عکس های نوت 9 پرو شفاف تر و با جزئیات بیشتر ثبت شود.

مورد بعدی باتری است که ظرفیا یکسانی با نوت 9 ساده دارد اما از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند و در کمتر از 30 دقیقه نلفن شما را تا 60 درصد شارژ می‌کند به جز این موارد تفاوت های دیگری بین نوت 9 ساده و پرو وجود ندارد. نوت 9 پرو از نمایشگر 6/4 اینچ با دقت full hd چهار دوربین برای عکاسی های مختلف و باتری قدرتمند با ظرفیت 5020 میلی آمپر بهره می‌رد.

poco x3 nfc

بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان

پوکو ایکس 3

برند پوکو کار خود را به عنوان زیر مجموعه شیائومی با مدل f1 آغاز کرد و توانست به شهرت جهانی دست یابد. به نحوی که حالا به عنوان یک شرکت مستقل تلفن تولید می‌کند. پوکو ایکس 3 جدید ترین محصول این برند نام برده می‌شود که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های آن می‌توان به نمایشگر 120 هرتزی با پشتیبانی از HDR10 چهار دوربین مختلف و باتری قدرتمند با ظرفیت 5160 میلی آمپری اشاره کرد.

A52

بهترین گوشی  تا 10 میلیون تومان

گلکسی A52

گلکسی ای 52 نسبت به سال قبل خود پیشرفت های چشم گیری داشته ظزفیت باتری آن به 4500 میلی آمپر رسیده دوربین اصلی آن از 48 به 64 مگاپیکسل رسیده پردازنده آن از اگزینوس به اسنپ دراگون 750g ارتقا یافته و در دو نسخه 5g و 4g در بازار به فروش می‌رسد اسپیکر های آن استریو شده و حالا برای بازی کردن و موسیقی گوش دادن مناسب تر شده.

اما هنوز جنس بدنه آن از پلاستیک است که جز نقاط ضعف آن به حساب میاید. یک مورد دیگر از پیشرفت های این گوشی قابلیت ضد آب بودن است که در رنج قیمتی نظیر آن را نداریم.

بررسی فیلترشکن PrivadoVpn
بیشتر بخوانید

mi 10t pro

بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان

شیائومی (5g)Mi 10t pro

این گوشی با قابلیت های جذاب و قیمتی عالی وارد بازار شده است. قابلیت هایی همچون تلفن های بالای 20 میلیون تومان پردازنده اسنپ دراگون 865 نمایشگر 144 هرتز که واقا نرم و روون است و بهترین حس را به شما انتقال می‌دهد.

باتری 5000 میلی آمپری با فست شارژ 33 واتی. اگر مصرف زیادی از تلفن همراه دارید یا از گوشی در کار های سنگین استفاده می‌کنید بهترین گزینه برایتان می‌تواند باشد چون در هر زمینه ای واقا عالی است. دارای سه دوربین با قابلیت خاص فیلمبرداری 8k.

s21 plus

بهترین گوشی تا 24 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی s21 plus

امسال سامسونگ در مراسم خود پرچم دار های خود را معرفی کرد که دارای سه نسخه بود s21. s21 plus . s21 ultra که هریک به نوبه خود قابلیت های عالی دارند. اس 21 پلاس دارای طراحی خاص و زیبا است و حس یک گوشی گران قیمت و با ارزش را به شما انتقال می‌دهد. پردازنده ای قدرتمند دوربین های عالی و با کیفیت که در عالی بودنشان حرفی نیست.

از قابلیت های ویژه آن می‌توان به نمایشگر 120 هرتزی سه دوربین قدرتمند پردازنده Exynos 2100(5 nm) یا اسنپ دراگون 888 (در بازار کره و آمریکا) اشاره کرد.

در بازار جهانی این گوشی جز بهترین گزینه ها است و از قیمت تقریبا خوبی هم برخوردار است. از نقاط ضعف گوشی می‌توان به عدم پشتیبانی از کارت حافظه و یا حذف شارژر و هدفون از داخل جعبه گوشی نام برد. نقلط قوت این گوشی هم مواری مانند پشتیبانی از 5g شارژدهی بسیار خوب باتری دوربین های با کیفیت, صفحه نمایش امولد با نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتزی و پشتیبانی از گواهی ip68 (مقاوم در برابر ورود آب)

s21 ultra

بهترین گوشی های بازار ایران بیش از 27 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی s21 ultra

بهترین گوشی سامسونگ در سال جدید. در هر زمینه ای که فکرش را بکنید یکی  از بهترین ها می‌باشد. دوربین 108 مگاپیکسلی باتری حجیم 5000 میلی آمپری صفحه نمایش بزرگ 6/8 اینچی با کیفیت 2k و نرخ نو سازی 120 هرتزی پشتیبانی از اینترنت 5g پردازنده قدرتمند که از پس هر کاری برمیاید در قاب پشتی 4 دوربین مختلف و یک سنسور لیزری برای عکاسی پرتره بهتر فیلمبرداری 8k این گوشی دارای 12 گیگابایت رم در هر نسخه است که اگر چند کار همزمان با موبایل انجام می‌دهید بسیار کارآمد است.

بررسی گوشی Samsung Galaxy S21 FE
بیشتر بخوانید

قاب پشتی مات است و از جنس شیشه و همین مات بودن زیبای بسیار عالی دارد. اگر محدودیتی برای هزینه کردن ندارید و به اندروید علاقه دارید واقا این گوشی رقیبی ندارد و با جرئت می‌توان گفت بهترین تلفن اندرویدی در بازار است.

 

IMG 0407 scaled

ایفون 12 پرو مکس

بالاخره بعد از ماه ها وارد شدن سری ایفون 12 به ایران این تلفن به قیمتی معقول تر رسید و می‌توانیم این تلفن را در دسته بهترین های بازار قرار دهیم. برای کسانی که طرفدار محصول اپل هستند و محدودیتی برای هزینه کردن ندارند ایفون 12 پرو مکس بهترین گزینه ممکن است مدل رجیستر شده این گوشی اکنون در بازار حدود 40 میلیون تومان قیمت دارد. 12 پرومکس بهترین و کامل ترین ایفون تولید شده تا به حال به حساب میاید.

کیفیت ساخت بسیار عالی نمایشگر OLED با دقت رنگی و روشنایی بسیار بالا پردازنده بسیار قدرتمند عملکرد دوربین عالی در روز و شب, فیلمبرداری با کیفیت بسیار خوب شارژدهی بهینه و عالی. همه این ها باعث شده تا پرچمدار اپل جز بهترین گزینه ها باشد و ایراد گرفتن  را از این گوشی سخت کند. اگر هزینه کردن برایتان مشکلی نیست بی شک ایفون 12 پرو مکس حس خوبی را به شما انتقال خواهد داد و از خرید آن پشییمان نخواهید شد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نه + پانزده =