صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از عکاسی
ads

کسب درآمد از عکاسی

کسب درآمد از عکاسی

کسب درآمد از عکاسی‌ : شما هنر عکاسی را کشف کرده اید و مهارت های خود را عالی می کنید. اما اکنون شما تعجب می کنید ، “چگونه می توانم از طریق عکاسی درآمد کسب کنم؟” در اینجا چند روش کمتر شناخته شده برای پیدا کردن یک عکاس وجود دارد. مهم نیست که شما یک نمونه کارها را تنظیم می کنید یا برای یافتن کاری که برای آن آماده هستید تلاش می کنید. این پست به شما کمک می کند تا چطور با عکاسی درآمد کسب کنید.

1. همه آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اینستاگرام منبع الهام بسیار خوبی برای عکاسی خوب است. اما ، شما همچنین می توانید با فروش تصاویر خود از اینستاگرام برای درآمدزایی استفاده کنید. می توانید عکس هایی را در اختیار مشاغل و وبلاگ هایی قرار دهید که دائماً به تصاویر نیاز دارند. بسیاری از عکاسان تصاویری را که در صفحه خود منتشر می کنند می فروشند. تمام کار آنها افزودن پیوندی است که به شما امکان می دهد عکس های آنها را از سایت شخص ثالث خریداری کنید.

2. وارد مسابقات عکاسی شوید

کسب درآمد از عکاسی : من فکر می کنم مسابقات عکس یکی از راه های کسب درآمد است که به نظر می رسد اکثر مردم فراموش می کنند. من دور یکی از خانه های مدلم رفتم و بالای دیوار یک تصویر بسیار وحشتناک از او در جوانی داشتم.

کسب درآمد از عکاسی

شرکت در مسابقات عکاسی

حتی اگر در نهایت برنده نشوید ، کار شما را در آنجا جلب خواهد کرد. اگر خوش شانس باشید ، ممکن است کار شما مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

3. شروع به تدریس کنید

ورود به یک بازار نسبتاً رقابتی کار سخت و فداکاری زیادی را می طلبد. اگر شما نمی خواهید به طور مداوم برای مشتریان و مشاغل مبارزه کنید ، من پیشنهاد می دهم تدریس کنم. همه نمی توانند از اینترنت یاد بگیرند.

اگر توانایی تدریس دارید ، با آن افراد ارتباط برقرار کنید و نحوه انجام این کار را یکی یکی به آنها نشان دهید. یک معلم خوب می تواند زندگی خوبی داشته باشد ، چه از کلاسهای گروهی و چه از طریق یک جلسه.

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی
بیشتر بخوانید

۴.یک وبلاگ بسازید

کسب درآمد از عکاسی‌ : راه اندازی یک وبلاگ عکاسی راهی عالی برای دیدن عکس های شماست. ایجاد یک وبلاگ عکاسی قوی برای تکمیل نمونه کارهای عکاسی یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که در اختیار شماست. برای ایجاد وب سایت خود ، ابتدا باید نام دامنه و میزبانی وب سایت خود را خریداری کنید. سپس ، وردپرس ، یک طرح زمینه و چند افزونه را نصب کنید. اولین پست خود را بنویسید و ta-da ، وب سایت شما آماده است!

کسب درامد از عکاسی در وبلاگ

5. به عکاسان دیگر کمک کنید

شما می خواهید با عکاسی درآمد کسب کنید ، اما هنوز آماده دریافت پروژه های خود نیستید؟ کمک به عکاسان دیگر. کمک به عکاس یکی از بهترین راه های کسب تجربه و شروع سریع درآمدزایی است. اگر انتظار دارید در عروسی ها و این موارد کار کنید ، به یک نمونه کار قوی نیاز خواهید داشت. کارهای سطح بالا ، مانند مد نیز وجود دارد.

در اینجا ، شما پشت دوربین نخواهید شد اما همچنان تجربه و پول کسب خواهید کرد. عکاسان غالباً در مشاغل به دستیار نیاز دارند و شما باید انتظار داشته باشید که برای وقت خود جبران کنید. بزرگترین مزیت این است که شما مجبور نیستید به دنبال کار بگردید ، این به شما می رسد. سخت ترین قسمت یافتن افرادی است که بخواهند برای کاری که در آن مهارت دارید ، پول مورد نظر شما را پرداخت کنند.

کمی وقت بگذارید و عکاسان محلی را در منطقه خود پیدا کنید. با آنها تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا به دستیار احتیاج دارند. اگر دوست دارید پیشنهاد دهید اولین بار را به صورت رایگان انجام دهید. اگر خوب باشید ، آنها می خواهند شما را برگردانند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.