صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم نیروی تندر
ads

نقد فیلم نیروی تندر

نقد فیلم نیروی تندر

نقد فیلم نیروی تندر (Thunder Force)

نقد فیلم نیروی تندر  با این پیش بینی شروع خواهد شد که ممکن میباشد با اثری دست کم متفاوت در قیاس با اکثر اثرهای ابرقهرمانی روبرو خواهیم بود و میشود گفت در ظاهر نیز قرار میباشد این حرکت پیش بیایید.

با این تفاسیر، نیروی تندر از صحنه اول فیلم نمایان میکند که ممکن است فیلم Thunder Force در همان قدم های ابتدایی مانند فیلم های قهرمانی ظاهر نشود، ولی در ادامه راه فیلم‌های ملیسا مک‌کارتی را پیگیری خواهد کرد و فاکتورهای تقریبا مهیج فیلم نیروی تندر از همان اول برملا خواهد شد.

نقد فیلم نیروی تندر

فیلم Thunder Force حتی در آغازش نیز خلاقانه ظاهر نمیشود و کماکان همان قصه ای کلیشه ای روزگوهای دبیرستانی و دفاع کاراکتر x از y و آغاز یک رفاقت و بعد جدایی و دیدار بعد از چندین سال را بازگو خواهد کرد و انگار تولید کنندگان این ثار هیچ مشقتی برای به نمایش درآوردن دست کم یک قصه با اصالت تر به خرج نخواهند داد.

باید عنوان کنیم حتی در اواسط فیلم هم این سبک و سیاق بدون کوچکترین تغییر ادامه پیدا خواهد کرد و فیلم حتی نیاز ندارد مقداری تماشاگر را سورپرایز بکند. با این حال تکراری بودن ممکن است از منفی ترین نکات فیلم Thunder Force به نظر نرسد و مشکل های فیلم ابرقهرمانی به روز نتفلیکس بالاتر از این میباشد که آن را صرفا یک قصه کلیشه ای را تماشا بکنیم.

فیلم نیروی تندر 5 امین فیلم کمدی ساخته بن فالکون است با هنر نمایی زن خودش و هم بازی دائمی اش ملیسا مک کارتی. سابقه فیلم سازی او قطعا امید زیادی را با خود به همراه نخواهد داشت . پرسش حقیقی که می بایست پا سخ به آن جواب داد داده شود این میباشد که  آیا فیلم نیروی تندر آشغالترین فیلمی میباشد که این دو شخص ساخته اند یا خیر؟

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

1 × 3 =