صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : نمایندگی اشنایدر در تهران
ads

نمایندگی اشنایدر در تهران

نمایندگی اشنایدر در تهران

نمایندگی اشنایدر در تهران

اشنایدر یکی از برندهای معروف فروش محصولات هوشمند سازی است که شما می‌توانید نمونه‌های زیادی از قطعات شیک و زیبای آن را در بازار تهران مشاهده کنید. خرید محصولات اشنایدر می‌توانید یک گزینه خوب برای کسانی باشد که به دنبال خرید محصولات با کیفیت با قیمت مناسب هستند.

به همین دلیل شرکت انیپکو برای حمایت از مشتریان خود این محصولات را به صورت مستقیم از خود شرکت اشنایدر وارد ایران کرده و به عنوان نمایندگی اشنایدر در تهران فعالیت می‌کند. به همین دلیل شما تمام محصولات اشنایدر فرانسه را می توانید از شرکت انیپکو خریداری نمایید.

شرکت انیپکو؛ نمایندگی اشنایدر در تهران

شرکت انیپکو به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه عرضه و فروش انواع محصولات هوشمند سازی ساختمان است که شما می‌توانید تمام محصولات هوشمند سازی را از این شرکت تهیه نمایید. این شرکت با بیش از چندین سال سابق خدمت در این عرصه توانسته است خود را به خریداران محصولات BMS ثابت کند.

به همین دلیل خریداران زیادی از سراسر کشور محصولات این شرکت را به صورت آنلاین و حضوری دریافت می‌کنند. این شرکت در حال حاضر به عنوان نمایندگی اشنایدر فعالیت می‌کند و تمام محصولات این شرکت را به صورت مستقیم از این کارخانه وارد کشور می‌کند.

گارانتی محصولات اشنایدر الکتریک در انیپکو

images 1689532162 64b437021bf71

شرکت انیپکو تمام محصولات و خدمات اشنایدر را مطابق با دستورات آن ارائه می‌دهد. به همین دلیل تمام محصولات اشنایدر الکتریک با گارانتی ۲۴ ماه عرضه می‌شوند. لذا شما می‌توانید محصولات متنوع این شرکت را با اطمینان خاطر خریداری کرده و در صورت بروز مشکل آن ها را تعویض کنید یا برای خدمات پس از فروش رجوع دهید.

در حال حاضر شرکت اشنایدر الکتریک یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده در زمینه محصولات صنعتی است که می‌تواند مصرف برق را مدیریت کند. اشنایدر هم اکنون توانسته است در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر جهان قرار بگیرد.

خرید محصولات هوشمند سازیاشنایدر از انیپکو

افرادی که قصد خرید محصولات اشنایدر از شرکت انیپکو به عنوان نمایندگی اشنایدر در تهران دارند می‌توانند به دو روش مختلف اقدام کنند. آن دسته از افرادی که قصد دارند محصولات این شرکت را از نزدیک مشاهده کرده و با بررسی کیفیت و استحکام آن‌ها یکی از بهترین محصولات اشنایدر را بخرند می‌توانند به صورت حضوری به این شرکت مراجعه کرده و آن‌ها را خریداری نمایند.

معرفی ۲ ژانر سریال کمدی و سریال فانتزی
بیشتر بخوانید

اما عده‌ای از افراد به دلیل مصافت طولانی با تهران یا این که فرصت کافی برای خرید حضوری محصولات اشنایدر الکتریکی ندارند می‌توانند محصولات این شرکت را به صورت آنلاین خریداری کنند. برای خرید اینترنتی کافی است آن را در سایت این شرکت بررسی کرده و آن‌ها را در تمام ساعات شبانه روز به صورت عمده یا تکی سفارش دهید. این شرکت قادر است محصولات خود را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهد. دقت کنید که شما در خرید اینترنتی محصولات اشنایدر در انیپکو نیاز به وقت و هزینه کمتری دارید.

مزایا محصولات اشنایدر الکتریک

images 1689532162 64b43702226f0

در حال حاضر کلیه افرادی که در صنعت برق فعالیت دارند نام برند اشنایدر را شنیده‌اند و می‌دانند که محصولات این شرکت برای کلیه لوازم هوشمند سازی کاملا مناسب و کاربردی است؛ اما باید دقت کنید که نمونه‌های تقلبی هر دستگاهی در بازار نیز وجود دارد که می‌تواند به دلیل قیمت ارزان شما را فریب دهد؛ اما به یاد داشته باشید که خرید محصولات ارزان قیمت تضمین کننده کیفیت خوب آن نیست . به همین دلیل بهتر است محصولات اشنایدر را از نمایندگی اشنایدر در تهران خریداری کنید.

اگر شما به فروشگاه انیپکو در تهران سر بزنید می‌توانید تمام محصولات اورجینال اشنایدر را با کیفیت و قیمت عالی خریداری کنید. در حال حاضر محصولات اشنایدر به دلیل کیفیت بالا، گارانتی‌های فعال، قدرت بی‌نظیر، خرابی بسیار کم، طول عمرمفید طولانی و غیره در میان خریداران این وسایل الکترونیکی بسیار معروف هستند.

لیست محصولات اشنایدر در انیپکو

شما با مراجعه به انیپکو به عنوان نمایندگی اشنایدر در تهران می‌توانید محصولات زیادی را مشاهده کنید؛ اما در ادامه به چند مورد از محصولات پرفروش اشنایدر الکتریک در انیپکو اشاره می‌کنیم.

 کلید اتوماتیک LV430630 اشنایدر

کلید کمپکت ۱۶۰ اشنایدر یکی از محصولاتی است که شما می‌توانید آن را در نمایندگی اشنایدر در تهران مشاهده کنید. این محصول  از تاسیسات الکتریکی محافظت می‌کند. در واقع وقتی اتصال کوتاه و اضافه بار رخ داده باید آنگاه  کلید اتوماتیک LV430630 اشنایدر در برابر جریان برق تجهیزات هوشمند سازی شما را محافظت می‌کند.

این کلید بر روی بدنه خود کد فتی  NSX  دارد که یک کد اختصاصی می‌باشد.  کلید اتوماتیک LV430630 اشنایدر سیم بندی 3 پل دارد و مطابق با استاندارد IEC 60947 طراحی شده است. به طوری که جریان برق را با قدرت ۴۰kA قطع می‌کند.

کنتاکتور اشنایدر مدل LC1D25M7

یکی از محصولات جدید اشنایدر کنتاکتور اشنایدر مدل LC1D25M7 است که با مدل قبلی آن که به نام تله مکانیک تولید می‌شودٰ تفاوت چندانی ندارد. تنها تفاوت آن در قسمت حاشیه است که رنگ آن از آبی به سبز تغییر کرده است. از کنتاکتور اشنایدر مدل LC1D25M7 برای مصارف فرمان و قدرت استفاده می‌کنند. به عنوان مثال از آن می‌توان برای روشن کردن الکتروموتور ۴KW در ۴۰۰V یا ۳KW در ۲۳۰V استفاده کرد.

کلش آف کلنز را قورت دهید (آموزش واقعی و رایگان)
بیشتر بخوانید

کلید هوایی NT16H13PML2EHH اشنایدر

کلید هوایی NT16H13PML2EHH اشنایدر یکی از محصولات این شرکت است که قدرت بسیار بالایی دارد. این کلید هوایی دارای 3 پل است که قدرت قطع ۴۵kA دارد. کلید هوایی ۱۶۰۰ آمپر دو میکرولوژیک دارد که به عنوان یکی از مزیت‌های خرید آن به شمار می‌آید.

ابعاد این کلید هوایی بسیار کوچک بوده و می‌تواند تمام نیازهای مشتری را تامین کند. کلید هوایی NT16H13PML2EHH اشنایدر به دو روش کشویی و ثابت نصب می‌شود و شما از آن می‌توانید در تابلوهای برق استفاده کنید. در واقع این مشخصات به شما ثابت می‌کند که این کلید هوایی به صورت حرفه‌ای طراحی شده و کیفیت و مقاومت بالایی در برابر جریان برق دارد.

البته در حال حاضر نمونه 4 پل کلید هوایی NT16H13PML2EHH اشنایدر نیز در انیپکو وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را به روش فنر دستی و موتوری شارژ کنید.

خلاصه

افرادی که به دنبال خرید محصولات اشنایدر الکتریک هستند می‌توانند این کالا را از نمایندگی اشنایدر در تهران خریداری کنند. در حال حاضر شرکت انیپکو به عنوان یکی از نمایندگی اشنایدر در خاورمیانه فعالیت می‌کند شما می‌توانید تمام محصولات اورجینال و با کیفیت این شرکت فرانسوی را از آن‌ها بخواهید.

تمام محصولات این شرکت با گارانتی 24 ماهه ارائه می‌شوند و شما می‌توانید از خدمات پس از فروش آنها بهره‌مند شوید. برای خرید محصولات اشنایدر می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین اقدام کنید که در روش آنلاین می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

شانزده + نوزده =