صفحه اصلی > گردشگری : لیست پروازهای استانبول به تهران امروز از ایرلاین‌های مختلف
ads

لیست پروازهای استانبول به تهران امروز از ایرلاین‌های مختلف

9073044a 6735 466a 8a5c 11becadd2da1

7352c75c f4dc 43f4 8631 5f6bdb54977b

لیست پروازهای استانبول به تهران امروز از ایرلاین‌های مختلف

آیا پیش از خرید بلیط هواپیما، لیست پرواز هواپیماها در آن روز را چک کردید؟ این کار به شما کمک می‌کند به تمامی پروازها دسترسی داشته باشید و راحت‌تر بتوانید انتخاب کنید که با کدام پرواز به سفر بروید. در صورتی که شما هم از مسافران شهر زیبای استانبول برای سفر کاری، تفریحی و تحصیلی هستید. پس لازم است که بلیط هواپیما استانبول به تهران را نیز در زمان بازگشت بخرید. در این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم که بعد از چک کردن لیست پروازهای استانبول به تهران امروز از ایرلاین‌های مختلف در علی بابا چه اطلاعاتی به دست می‌آورید.

ظرفیت باقی‌مانده

هر چه به ساعت پرواز نزدیک‌تر می‌شویم، ظرفیت باقی‌مانده نیز کاهش پیدا می‌کند. بنابراین اگر تاریخ سفرتان برای شما اهمیت زیادی دارد، می‌توانید از چند روز قبل بلیط هواپیما استانبول به تهران را رزرو کنید. در صورتی که همان روز به لیست پروازهای این مسیر نگاهی بیندازید، متوجه ظرفیت صندلی‌های خالی زیادی می‌شوید. با رسیدن به روز پرواز نهایتا این تعداد به 5 یا 8 صندلی می‌رسد و در نهایت روی پرواز موردنظر، تکمیل ظرفیت را می‌بینید.

یادتان باشد که در مسیرهای شلوغی مانند استانبول به تهران باید سریع‌تر بلیط پرواز خود را بخرید. حتی بهترین زمان‌های پرواز که در نیمه‌شب هستند ممکن است سریع‌تر تکمیل شوند. اگر در جستجوی پروازها به‌خوبی نگاهی بیندازید، می‌توانید ببینید که بلیط‌های چارتری نسبت به سیستمی با سرعت بیش‌تری در حال فروش هستند. پس در صورتی که بلیط با قیمت ارزان‌تر می‌خواهید باید فورا برای رزرو پرواز خود اقدام کنید. بنابراین با چک کردن لیست پروازهای استانبول به تهران در هر روز می‌توانید به تعداد ظرفیت باقی‌مانده دسترسی داشته باشید.

ساعت حرکت از فرودگاه مبدا و رسیدن به فرودگاه مقصد

قطعا ساعت پرواز یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی است که پیش از خرید بلیط نیاز دارید. اما همه پروازهای موجود در لیست پروازهای استانبول به تهران امروز به‌صورت مستقیم نیستند و ممکن است در طول مسیر یک یا دو بار توقف داشته باشند. به همین دلیل علاوه بر دقت به مستقیم با غیرمستقیم بودن بلیط‌ها، به ساعت پرواز نیز دقت کنید. زیرا ممکن است یک پرواز مستقیم 3 ساعت طول بکشد و شما در پروازهای غیرمستقیم حتی بعد از 30 ساعت به تهران برسید.

راهنمای کامل سفر به کشور روسیه
بیشتر بخوانید

d44ca174 ce5f 4fd4 a0ce 6fc6761cb0d8

یکی از ویژگی‌های مثبت مشاهده لیست پروازها در علی بابا، اعمال فیلتر برای ویژگی‌های متفاوت پرواز است. برای مثال شما می‌توانید مدت‌زمان سفر استانبول به تهران را از 1 ساعت تا 35 ساعت تغییر دهید. بنابراین با مشاهده لیست پروازها می‌توانید ساعت پرواز شامل ساعت شروع حرکت، زمان رسیدن به مقصد، مدت‌زمان سفر و مدت‌زمان توقف را ببینید.

فرودگاه مبدا و مقصد

اگر پروازهای استانبول به تهران به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم عرضه می‌شوند. پس باید از فرودگاه‌های مبدا و مقصد آن اطلاع داشته باشید. حتی در پروازهای غیرمستقیم گاهی مدت‌زمان توقف بسیار طولانی است و شما می‌توانید چند ساعتی را در همان حوالی وقت بگذرانید.

بنابراین بادقت فرودگاه مبدا، مقصد و فرودگاه‌های میان راه را چک کنید. سپس با جستجو درباره فرودگاه موردنظر، می‌توانید ببینید که چه جاهایی برای بازدید در اطراف آن وجود دارد. از آنجایی که ایرانیان برای بازگشت به خانه، پرواز استانبول به تهران را می‌خرند. پس سعی کنید فاصله فرودگاه مقصد تا منزل خود و متناسب بودن آن با زمان رسیدن به مقصد را در نظر بگیرید.

تاریخ پرواز

در وب‌سایت اینترنتی علی بابا شما می‌توانید لیست پروازهای استانبول به تهران امروز و هر تاریخ دیگری را چک کنید. بنابراین در این لیست، تاریخ پرواز نیز درج می‌شود. این موضوع به شما کمک می‌کند که بتوانید از چند روز قبل، بلیط پرواز دلخواه خود را رزرو کنید.

شماره پرواز

زمانی که به لیست پرواز استانبول به تهران امروز نگاهی می‌اندازید، می‌توانید شماره پرواز درج شده روی آن را ببینید. در صورتی که در یک ساعت چند پرواز صورت بگیرد. شما می‌توانید با استفاده از شماره پرواز درج شده روی بلیط خود که در لیست پروازها نیز وجود دارد، بدانید که باید به کدام گیت بروید.

کلاس نرخی

مطمئنا شما هم برای خرید بلیط هواپیمای خود نیاز دارید که بدانید بلیط کدام بخش از کابین هواپیما را دریافت کرده‌اید. بنابراین حروف انگلیسی مختلفی را در بخش اطلاعات پرواز خود می‌بینید که نشان می‌دهند پرواز شما از نوع اکونومی، بیزینس یا فرست کلاس است.

9073044a 6735 466a 8a5c 11becadd2da1

قوانین استرداد

شرایط استرداد بلیط خریداری شده در هر یک از آژانس‌های مسافرتی و ایرلاین‌های هواپیمایی متفاوت است. به همین دلیل در صورت خریداری بلیط هواپیمای استانبول به تهران از علی بابا نیز باید قوانین و شرایط استرداد بلیط در علی بابا را بخوانید. اما در لیست پروازهای استانبول به تهران امروز نیز در هر یک از پروازها قوانین استرداد بلیط ذکر شده است.

معرفی ارزانترین مراکز خرید لباس در استانبول
بیشتر بخوانید

مقدار بار مجاز و قوانین آن

یکی از اطلاعاتی که هر مسافری پیش از سوار شدن در هواپیما و خرید بلیط خود نیاز دارد، مقدار بار مجاز است. به‌گونه‌ای که بعضی افراد از این مقدار بار اطلاعی ندارند و در حین سوار شدن با مشکل مواجه می‌شوند. بنابراین با چک کردن لیست پروازها در هر روز می‌توانید قوانین بار پرواز موردنظر را نیز بخوانید.

ایرلاین‌های هواپیمایی

شاید از خودتان بپرسید که چرا من باید لیست پروازهای استانبول به تهران در هر روز را چک کنم؟ اگر قصد دارید با ایرلاین هواپیمایی خاصی که در این مسیر پرواز دارد به سفر بروید. ممکن است همه ایرلاین‌ها در یک روز پرواز نداشته باشند. بنابراین از طریق مشاهده لیست پروازها می‌توانید ببینید که در تاریخ موردنظرتان کدام ایرلاین‌ها پرواز دارند یا بلیط‌های ایرلاین موردنظر شما در کدام روز فروخته می‌شود.

بنابراین شما برای خرید بلیط هواپیما باید لیست پروازهای استانبول به تهران امروز را حتی تا یک ساعت قبل از پرواز چک کنید. علاوه بر خرید بلیط، شما می‌توانید اطلاعات لازم برای پرواز را در همین لیست ببینید. البته تمامی اطلاعات روی بلیط شما نیز درج می‌شود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پانزده − 4 =