صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : دانلود سه فیلم دیدنی که نباید از دست داد
ads

دانلود سه فیلم دیدنی که نباید از دست داد

6672646861 tyYHXWer8ajlQSXS

پیچ اشتباه ۶: آخرین پناهگاه

4331916761 tisf4LLZGWJvj1oH

 داستان فیلم
میراثی یک مرد جوان و دوستانش را به یک استراحتگاه متروکه می برد که در آن دو مراقب و قبیله ای از آدمخوارهای جهش یافته در آن زندگی می کنند.

Wrong Turn 6: Last Resort

 درباره فیلم
پیچ اشتباه ۶: آخرین پناهگاه (انگلیسی: Wrong Turn 6: Last Resort) فیلمی در ژانر ترسناک و اکشن است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این فیلم ششمین بخش از مجموعه فیلم پیچ اشتباه است. از بازیگران آن می‌توان به ریس کویرو اشاره کرد.

لیدی برد Lady Bird 2017

6672646861 tyYHXWer8ajlQSXS

داستان فیلم
در فیلم لیدی برد : رونان در سال ۲۰۰۲ دوره دبیرستان را سپری می‌کند و مانند بسیاری از نوجوانان، رابطه پر فراز و نشیبی با خانواده خود دارد، اما…

 درباره فیلم
فیلم لیدی برد Lady Bird محصول کشور آمریکا و در ژانر درام ، کمدی می‌باشد و به کارگردانی Greta Gerwig در سال 2017 ساخته شده است. در فیلم لیدی برد بازیگرانی چون Bayne Gibby، Beanie Feldstein، Daniel Zovatto، Jake McDorman، John Karna، Jordan Rodrigues، Kristen Cloke، Laura Marano، Laurie Metcalf، Lois Smith و… به ایفای نقش پرداخته اند.

قورین Qorin 2022

4382902861 8ebdocSgOErcLzJ1

داستان فیلم
زندگی در یک مدرسه شبانه روزی زمانی به هرج و مرج تبدیل می شود که معلمی به دانش آموزانش دستور می دهد تا مراسم ممنوعه ای را انجام دهند که داپلگانگر آنها را احضار می کند.

 درباره فیلم
فیلم Qorin محصول سال 2022 کشور اندونزی در ژانر ترسناک می باشد و توسط Ginanti Rona کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Omar Daniel و Zulfa Maharani و Aghniny Haque Chacko Thomas در آن به هنرنمایی پرداخته اند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

دو × چهار =