صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : خرید آنلاین قفسه سوپر مارکتی
ads

خرید آنلاین قفسه سوپر مارکتی

خرید قفسه سوپر مارکتی

یکی از دغدغه های اصلی صاحبان مشاغل از جمله فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، انبارداران و سازمان های مختلف، استفاده درست از فضای موجود و در دسترس قرار دادن اقلام مختلف برای مشتری است. قفسه در انواع مختلف طرح و رنگ به سلیقه ی مشتری و نحوه ی استفاده و کاربرد آن تولید میشوند. قفسه بندی بازویی، دفتری، لانگ اسپن، قفسه سوپر مارکتی، مشبک، پالت راک و… از جمله سیستم قفسه بندی هستند که در مکان های مختلف، بسته به نیاز مخاطب مورد استفاده قرار میگیرند.

قفسه سوپر مارکتی

افراد می توانند با استفاده از قفسه ها که کاربرد فراوان دارند در جهت نظم دهی به چیدمان و نگهداری اقلام مختلف نیز بهره ببرند. همچنین با در دسترس بودن محصولات و کالاها، موجب سرعت عمل در کارها و رضایت مشتری می شود. قفسه در رنگ های مختلف، با توجه به مکان و نوع دیزاین، و از جنس چوبی، پلاستیکی و فلزی طراحی می شوند. که نوع فلزی آن از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و برای اقلام و محصولات سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع قفسه های سوپرمارکت:

با توجه به ابعاد و فضای داخلی سوپرمارکت، از قفسه هایی با اندازه های متفاوت استفاده میشود. که در طرح ها و رنگ های متنوع، ساختاری زیبا و منظم را به محیط و فضای داخلی سوپر مارکت هدیه میدهد. از آنجایی که تنوع قفسه ها زیاد است میتوانید هر آنچه که نیاز دارید را خریداری نمایید. و ظاهری زیبا و در خور را برای سوپرمارکت خود در نظر بگیرید. قفسه های سوپرمارکت در انواع قفسه بندی دیواری، قفسه بندی خود ایستا یک طرفه، قفسه بندی خود ایستا دو طرفه تولید و طراحی میشوند.

قفسه بندی دیواری

همانطور که از نامش پیداست با پیچ و مهره به دیوار متصل میشود. دارای قابلیت تحمل وزن در حد معمول می باشد. با استفاده از قفسه بندی دیواری دیگر جای خالی در سوپر مارکت خود ندارید و بهترین استفاده را از فضای موجود برده اید. این نوع قفسه بندی از پانل، ستون و براکت ها تشکیل شده است. البته در این نوع قفسه بندی ستون ها به دیوار متصل می شوند و قفسه بندی یکطرفه خواهد بود.

قفسه بندی خود ایستا یک طرفه

این نوع قفسه بندی هیچگونه اتصالاتی با دیوار ندارند. با پایه و تعادل مناسبی که دارد روی زمین کنار دیوار قرار می گیرد. از آنجایی که یک طرفه می باشد، فقط یک طرف آن قابلیت استفاده دارد.

هدیه تولد مردانه برای پدرم چی بخرم؟
بیشتر بخوانید

قفسه سوپر مارکتی

قفسه بندی خود ایستا دو طرفه

این نوع قفسه بندی به دلیل دو طرفه بودن در وسط سوپرمارکت و جایی که مسیر تردد است قرار می گیرد. همانند قفسه های یک طرفه دارای پایه تعادل می باشد. اما بر خلاف آن در فضای باز قرار می گیرد و نیازی به نصب یا کنار دیوار قرار گرفتن ندارد.

ویژگی های قفسه سوپر مارکت

• نصب آسان
• استفاده از ضد زنگ در طراحی ظاهری قفسه
• ظاهری زیبا و مدرن
• متنوع بودن در طرح و رنگ
• قابل استفاده در مکان های مختلف

خرید قفسه سوپر مارکتی

شاخص قیمت و خرید قفسه های سوپر مارکت

تعیین قیمت ثابت برای قفسه ها وجود ندارد. زیرا قیمت قفسه به نوع قفسه بندی، تعداد ابعاد و جنس قفسه بستگی دارد. هنگام خرید قفسه به فضایی که در اختیار دارید دقت کنید که طراحی قفسه ها به گونه ای باشد که بیشترین دید را نسبت به محصولات و کم ترین ترافیک را در سطح فروشگاه ایجاد کند. با توجه به نوع کالا، قفسه ی مورد نیاز را برای آن در نظر بگیرید. کالاهایی با وزن کمتر برای قفسه های دیواری مناسب هستند و در مقابل کالاهای سنگین را می توانید در قفسه های ایستایی یک طرفه یا دو طرفه قرار دهید. ارتفاع و تعداد طبقات قفسه ها به گونه ای باشد که دسترسی به محصولات امکان پذیر باشد. از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشند، که با زیاد شدن وزن، قفسه ها دچار خطر ریزش و از هم پاشیدن بدنه نشود. قفسه ها با خاصیت ضد زنگی که دارند قابل شستشو هستند

میتوانید با تماس از طریق شماره  2-02165610031 با کارشناسان ما ارتباط گرفته و از مشاوره و راهنمایی آنان بهره مند شود و خریدی ایمن و راحت را تجربه کنید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

دوازده − هشت =