صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : با این ساعت شیک زنانه رزگلد خاص باشید!
ads

با این ساعت شیک زنانه رزگلد خاص باشید!

1 1 1

ساعت شیک زنانه رزگلد چه تاثیری در استایل شما دارد ؟ زیورآلات علاوه بر اینکه سلیقه شما را نشان می‌دهند، به صورت قابل توجهی بیانگر شخصیت شما نیز هستند. ساعت مچی یکی از مهم‌ترین اکسسوری هایی است که می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای روی استایل شما و برداشتی که بقیه از شخصیتتان دارند، بگذارد. ساعت مچی توانایی نشان دادن ظرافت، انعطاف‌پذیری و خیلی ویژگی‌های دیگر شخصیت شما را دارد که ممکن است خودتان هم متوجه آن نشده باشید. در این مقاله از تی تی بول سعی داریم تا شما را با ساعت شیک زنانه رزگلد آشنا کنیم. همراه ما باشید.

1_ساعت شیک زنانه زرگلد لی کوپر LEE COOPER LCO6864.410

این کالا به صورت  اصلی و شرکتی در سایت تی تی بول موجود است و  موتور کوارتز ساخت ژاپن با کیفیت عالی نیز دارد. از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به بند استیل، رنگ ثابت، ضد حساسیت، شیشه کریستالی، مقاوم در برابر خش، مقاوم در برابر آب، قطر صفحه 36 میلی متری و رنگ هایی که از آن در این ساعت استفاده شده رزگلد است.
با خرید این ساعت از سایت تی تی بول این محصول را با جعبه و پاکت شیک با مارک لی کوپر و یک سال گارانتی تی تی بول دریافت کنید!

ساعت شیک زنانه رزگلد

2_ساعت شیک زنانه رزگلد  ROLEX DATE JUST 16233 W

در سایت تی تی بول این ساعت با بهترين كيفيت موجود در بازار HIGH COPY +++A به فروش می رسد و دارای: موتور کوارتز ساخت ژاپن با كيفيت عالی، دارای نشانگر تاریخ، تمام استیل رنگ ثابت ، ضد حساسيت، شيشه کریستالی، مقاوم در برابر خش، مقاوم در برابر آب، قطر صفحه 34 ميلی متریو رنگ های به کار رفته در آن رزگلد، مشکی است.
همچنین دارای جعبه چوبی شیک با مارک ROLEX همراه با يک سال گارانتی تی تی بول برای شما ارسال خواهد شد.

محدودیت در انتخاب رنگ اکسسوری!

 دیگر جواهرات محدود به دو رنگ نقره ای و طلایی نیست بلکه رنگ رزگلد نیز محبوبیت خود را در میان مردم، به خصوص در رنگ ساعت مچی، پیدا کرده است. اگر شما هم دوست دارید که به ظاهر ساعت های مچی خود تنوع دهید، به مدل های ساعت رزگلد زنانه ای که در ادامه برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

خرید ویپ ارزان و نکاتی که باید بدانید
بیشتر بخوانید

rolex watch woman sale 2

3_ساعت شیک زنانه رزگلد کرست CREST 6015/5

این ساعت به صورت کالا اصلی و شرکتی، موتور کوارتز ساخت ژاپن با کیفیت عالی، تمام استیل، رنگ ثابت ، ضد حساسیت، شیشه کریستالی، مقاوم در برابر خش، ضد آب در حد شستشوی دست، قطر صفحه 35 میلی متری و در رنگ رزگلد آماده ارائه به شما عزیزان است تا با استایل های مختلف خود آن را ست کنید!
توجه داشته باشید که اگر تین محصول را از سایت تی تی بول تهیه کنید آن را با جعبه و پاکت شیک اصلی کرست و یک سال گارانتی تی تی بول دریافت خواهید کرد.

با توجه به رنگ پوست ساعت خود را انتخاب کنید!

یکی از مهم‌ترین کارها هنگام خرید ساعت مچی زنانه این است که رنگ پوستتان را بشناسید. بعد از اینکه متوجه شدید رنگ پوستتان گرم، سرد یا خنثی است، می‌توانید راحت تر و بهتر انتخاب کنید.

  • اگر پوستتان سرد است سراغ ساعت مچی با بند نقره‌ای بروید.
  • اگر پوستتان گرم است سراغ ساعت مچی با بند طلایی بروید.

البته این دو رنگ بیشتر بین ساعت‌های مچی با بند فلزی دیده می‌شوند. اگر دوست دارید به جای این دو رنگ، رنگی را انتخاب کنید که هم به پوستتان بیاید، هم خیلی شیک باشد و هم در بیشتر مواقع، چه رسمی و چه غیر رسمی بتوانید از آن استفاده کنید، سراغ بندهای ترکیبی بروید. ساعت‌های برندهای معتبری مثل امگا Omega معمولا ترکیبی از طلایی، نقره‌ای و رز گلد یا مسی هستند. این ترکیب قابلیت ست شدن با هر لباسی را دارد و لازم نیست نگران این باشید که به لباستان می‌آید یا نه!

ساعت بند چرمی

بعد از بند فلزی، نوبت به ساعت با بند چرمی می‌رسد. متاسفانه ساعت‌هایی که بند غیر فلزی دارند، به راحتی با هر لباسی ست نمی‌شوند مگر اینکه رنگ بندشان مشکی باشد؛ با وجود این در مورد مشکی هم ملاحظاتی وجود دارد. بهترین کار این است که اگر قصد خرید ساعت با بند چرمی را دارید، سراغ رنگ مشکی بروید. می‌توانید برای ساعتتان چندین بند با رنگ‌های مختلف تهیه کنید. بهتر است صفحه سفید باشد تا در کنار بند سرمه‌ای، طوسی و سفید هم زیبا به نظر برسد.

1 1 1

4_ساعت شیک زنانه رزگلد تیتان TITAN 2565WM01

این محصول به صورت اصل شرکتی در تی تی بول موجود است و دارای موتور کوارتز ساخت ژاپن با کیفیت عالی، بند حصیری بسیار زیبا و مقاوم، شیشه کریستالی مقاوم در برابر خش، مقاومت خوب در برابر آب، صفحه 32 میلی متری و در رنگ های صورتی و رزگلد در دسترس مشتریان قرار گرفته.
در ضمن لازم به ذکر است که این ساعت دارای جعبه اصلی و یک سال گارانتی تی تی بول نیز می باشد!

با تعمیر مبلمان راحتی خود، عمر آن را افزایش دهید
بیشتر بخوانید

تی تی بول – زمان را با شکوه تجربه کنید!

آیا به دنبال یک ساعت شیک و با کیفیت هستید؟ آیا به دنبال انواع ساعت‌های مچی اتوماتیک، اسپرت یا حتی هوشمند می‌گردید؟

در تی تی بول، خرید شما به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل می‌شود. ما با افتخار تنوعی از برندها مانند CASIO ، G-SHOCK، SEIKO، CITIZEN و بسیاری از برندهای مطرح دنیا را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
از ساعت‌های اتوماتیک گرفته تا ساعت‌های هوشمند و لوازم جانبی فوق‌العاده، ما با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، انتخابی برای هر سلیقه ارائه می‌دهیم. همچنین از انواع بندها و لوازم جانبی گرفته تا شارژرها و هدفون‌ها، تمامی اقلام مرتبط با دنیای ساعت در فروشگاه تی تی بول در دسترس شماست.
از زیبایی و سادگی تا لوکس‌ترین‌ها!
در تی تی بول دنیایی متنوع از ساعت‌های مچی با شروع قیمت از 500 هزار تومان تا 35 میلیون تومان موجود است.
???? ارسال به سراسر کشور و گارانتی اصالت محصولات.
به جشنواره خرید تی تی بول بپیوندید و از تنوع در دنیای لوکس و زیبای آن لذت ببرید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

سه × 3 =