صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از سایت خبری
ads

کسب درآمد از سایت خبری

کسب درآمد از سایت خبری

کسب درآمد از سایت خبری : با فرض اینکه می خواهید یک روزنامه آنلاین راه اندازی کنید و همزمان سودهای خوبی کسب کنید ، بنابراین از خود می پرسید : سایت های خبری چگونه درآمد کسب می کنند؟

خب شاید از خوش شانسی شما باشد که ما یک پاسخ داریم و این مقاله به طور خاص به شما می گوید که چگونه یک وب سایت خبری ایجاد کنید که درآمد کسب کند.

هنگامی که قصد کسب درآمد از طریق وب سایت خبری خود را دارید ، باید در ویژگی های جدید و منحصر به فردی که ممکن است ارائه دهید تا از سایر سایت ها متمایز باشند ، فکر و تأمل کنید.

برای توجه شما ، ما پنج روش برتر برای کسب درآمد از سایت خبری را انتخاب کردیم.

  1. تبلیغات بنر سنتی را نمایش دهید
  2. در شبکه های پرداخت به ازای هر کلیک شرکت کنید
  3. انتشار مقالات پولی و پیوندهای حامی مالی
  4. از اشتراک استفاده کنید
  5. از طریق نظر کارشناس و اعتبار کسب درآمد کنید

کسب درآمد از سایت خبری

کسب درآمد از سایت خبری

تبلیغات بنر سنتی را نمایش دهید

یکی از قدیمی ترین راه های کسب درآمد با استفاده از وب سایت شما حتی امروزه نیز به طرز شگفت آوری خوب کار می کند. ممکن است بخواهید تبلیغات را با دقت زیادی انتخاب کنید تا مناسب ترین پیشنهادات را برای مخاطبان هدف خود انتخاب کنید.میزان بلوک های تبلیغاتی نیز عاملی عظیم است که نیاز به تنظیم دقیق دارد

در شبکه های پرداخت به ازای هر کلیک شرکت کنید

مشارکت با شرکت های معتبر تبلیغاتی این است که چگونه بسیاری از وب سایت های رسانه های خبری درآمد کسب می کنند و قابلیت اطمینان خود را افزایش می دهند.یکی از ساده ترین و محبوب ترین شکل چنین مشارکتی Google Adsense است که از 51٪ تا 68٪ سهم درآمد را ارائه می دهد.

این شبکه تعداد زیادی از تبلیغ کنندگان را به هم متصل می کند و به طور خودکار تبلیغاتی را ارائه می دهد که از نظر موضوع و نوع رسانه بیشترین ارتباط را با محتوای شما دارند.شما می توانید به راحتی قالب و اندازه تبلیغات تبلیغاتی و همچنین قرارگیری آنها در یک صفحه وب را تنظیم کنید.با این حال ، در این حالت ، شما هیچ کنترلی بر محتوای تبلیغات ندارید ، زیرا Adsense از الگوریتم های خاص خود و اصل “حراج تبلیغات” برای انتخاب تبلیغات برای وب سایت شما استفاده می کند.

راهنمای مسیر شغلی : چگونه می توان مسیر شغلی خود را ترسیم کرد
بیشتر بخوانید

به طور کلی ، اگر شما یک مبتدی هستید و به دنبال کسب درآمد از وب سایت خبری هستید ، شرکت در یک شبکه PPC یک انتخاب عاقلانه خواهد بود. به خاطر داشته باشید که علاوه بر Google Adsense چندین شبکه در دسترس است از جمله:

  • تبلیغات بینگ
  • تبلیغات فیس بوک

انتشار مقالات پولی و پیوندهای حامی مالی

امروزه ، شاید یکی از محبوب ترین و به طور کلی بهترین روش ها برای کسب درآمد از یک وب سایت خبری ، مقالات پولی نیز روش اصلی ایجاد لینک باشد.به همین دلیل ، این مدل به طور گسترده ای در بهینه سازی SEO ، ارتقا website وب سایت و مدیریت شهرت مورد استفاده قرار می گیرد

امروزه معمول است که سایت های خبری آنلاین از طریق ارسال مقاله ، ترجیحاً در موضوعات مرتبط ، با لینک به وب سایت های دیگر ، درآمد کسب می کنند.برای عملی ساختن این استراتژی ، به نوشتن متن های باتجربه نیاز دارید ، که می توانند متن های باورپذیر و قانع کننده ای را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنند.

این مقالات باید یک محصول خاص را تبلیغ کنند اما به اطلاعات غیرقانونی جعلی تبدیل نمی شوند ، این امر به مهارت نوشتاری بالایی نیاز دارد.با این حال ، این روش کسب درآمد نسبتاً خطرناک است و ممکن است به راحتی به اعتبار وب سایت شما آسیب برساند و در نتیجه بازدیدهای شما کاهش چشمگیری داشته باشد. این یک باور عمومی است که روزنامه نگاری باید به طور پیش فرض بی طرفانه باشد و نظر کارشناسان را نمی توان خریداری کرد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج + هفده =