صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : بهترین ماسک برای براق کردن مو ها (خانگی و خریدنی)
ads

بهترین ماسک برای براق کردن مو ها (خانگی و خریدنی)

4dda236a eeac 4c77 9d2d 26a0b8300433

اگر میخواهید بدون آنکه آسیبی به موهای شما برسد ، موهای خود را براق و زیبا کنید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

4dda236a-eeac-4c77-9d2d-26a0b8300433.jpeg

قطعا هر انسانی آرزوی موهای بسیار زیبا و براق برای خود دارد. مهم نیست که شما خانم هستید یا آقا. موهایتان کوتاه است یا بلند! موهای صافی دارید یا فر! هر کسی میتواند با رعایت موارد گفته شده در این مطلب به موهایی براق برسد.

احتمالا میدانید که برای داشتن موهایی سالم لازم است تا از استرس، رژیم غذایی فست فودی یا ضعیف و مواد شستشو دهنده بی کیفیت خودداری کنید.

خبر خوب اینکه میتوانید با تغییر سبک زندگی و حذف عادات منفی و با رعایت یک رژیم غذایی مناسب (بعدا درباره آن خواهیم نوشت) به موهایی پرپشت و براق (آن هم بصورت طبیعی) دست خواهید یافت.

علاوه بر براق بودن مو ها که بسیار مهم است، مدل مو نیز روی استایل ما تاثیر زیادی خواهد گذاشت . قبل از ورود به ادامه محتوا توصیه میکنیم مطلب مدل مو پسرانه را ببینید. در این محتوا بیش از 100 نمونه مدل مو جذاب و لاکچری قرار داده شده.

بهترین ماسک های خانگی برای براق کردن موها

در ادامه میتوانید این ماسک ها را در خانه بسازید و یا ماسک های آماده را برای براق کردن موهای خود و داشتن موهایی درخشان از لوازم بهداشتی ها خریداری کنید.

1. ماسک سرکه سیب!

تعجب نکنید که اولین ماسک لیست ما سرکه سیب است. سرکه سیب خواص بسیار زیادی برای بدن انسان دارد که از جمله خواص مهم آن جلوگیری از ریزش مو و براق کردن مو ها دارد.

از ماسک سرکه سیب میتوانید هفته ای حداکثر دو بار استفاده کنید.

روش استفاده از سرکه سیب برای براق کردن مو ها و جلوگیری از ریزش مو: پس از استحمام و شستشوی سر خود با شامپو، مقداری سرکه سیب روی سر ریخته و سر را به آرامی و حداقل 10 دقیقه ماساژ دهید. پس از این کار سر خود را با آب سرد شسته و به استحمام خود پایان دهید

نکته: ممکن است استفاده زیاد از سرکه سیب، روند سفیدی مو را افزایش دهد اما قطعا استفاده کم از آن سودمند خواهد بود.

فیلم بن هور دوبله فارسی Ben-Hur 1959
بیشتر بخوانید

2. ماسک تخم مرغ محلی

روش استفاده: یک تخم مرغ همراه با یک قاشق سوپ خوری روغن بادام تلخ به همراه سه قاشق ماست محلی را با هم مخلوط کرده و حسابی هم بزنید.

سپس این ماسک را بر روی پوست سر خود قرار داده و پس از 30 دقیقه موهای خود را بشویید.

نکته: از کلاه حوله ای یا پلاستیک استفاده شود.

نکته: به هیچ عنوان از آب داغ برای شستشو سر خود استفاده نکنید.

3. ماسک عسل طبیعی

یک قاشق غذاخوری عسل 100درصد طبیعی را در یک لیوان آب داغ حل کنید. از این محلول میتوانید هفته ای چند بار استفاده کنید. در هربار استفاده از این محلول حدود 15 دقیقه ماساژ و سپش شستشو سر با آب سرد لازم است.

جمع بندی پایانی: ما در این مقاله به بررسی اناع ماسک مو های طبیعی و خانگی پرداختیم و گفتیم میتوانید بهترین ماسک را برای براق شدن موهای خود در خانه بسازید. مطمئن باشید اثر این ماسک ها بسیار بیشتر از ماسک های کارخانه ای بوده و نتایج استفاده از آنها شما را شگفت زده خواهد کرد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

4 × چهار =