صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : کتاب های دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی
ads

کتاب های دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی

Progetto senza titolo 8 1 1440x900 1 780x470 1

Learn English - Halton Multicultural Council

دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی ttc که به علاقه مندان تدریس زبان انگلیسی این امکان را می دهد تا با این دوره به عنوان معلم زبان انگلیسی در موسسات مختلف به تدریس زبان انگلیسی بپردازند با استفاده از یک سری کتاب های آموزش تدریس زبان و همچنین جزوه اساتید برجسته این دوره برگزار می شود.

در موسسه زبان دهخدا دوره تربیت مدرس براساس متدهای بین المللی سلتا برگزار می شود و از منابع معتبر آموزشی استفاده می شود که تمامی جنبه های تدریس را شامل خواهد شد.

چه مواردی در دوره تربیت مدرس آموزش داده می شود؟

متقاضیان کلاس های TTC اصول پایه و روش های کاربردی تدریس زبان انگلیسی از جمله Language System و Language Skills را می ‌آموزند. آن ها همچنین مهارت های ضروری از جمله مدیریت کلاس، Class management, شیوه های مختلف تدریس،Different teaching methods, تهیه درسنامه Preparing a lesson plan, رفتار حرفه ایProfessional attitude, تکنیک های ارزیابی، Assessment techniques و استفاده از مواد آموزشی تکمیلی use of extra materials را می آموزند.

همچنین مهارت ارزیابی زبان آموزان، شیوه حضور و غیاب، برقراری نظم و انضباط در کلاس، کنترل رفتار دانش آموزان ناسازگار و ناهماهنگ، نحوه استفاده از فیلم، موسیقی و نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی در کلاس، درک و شناخت نیازهای متفاوت دانش آموزان و پیدا کردن مطالب جذاب متناسب با موضوعات درسی در دوره تربیت مدرس موسسه زبان دهخدا تدریس می شود.

کتاب های مورد استفاده در دوره تربیت مدرس زبان انگلیسی

برای مهارت های مختلف زبان انگلیسی و نحوه تدریس هر کدام کتاب های مشخصی که از بهترین منابع می باشند مورد استفاده قرار می گیرند.

کتاب How to teach Grammar برای تدریس گرامر، کتاب How to teach vocabulary برای تدریس واژگان، کتاب Learning Teaching برای روش تدریس، کتاب Teacher knowledge برای تقویت دانش اساتید، کتاب How to teach برای نحوه تدریس و کتاب Techniques and Principles in language Teaching برای یادگیری تکنیک ها و ترفندهای تدریس زبان انگلیسی بکار گرفته می شوند.

البته منابع دیگری نیز هستند که این منابع از جمله منابع معتبر برای تدریس زبان انگلیسی می باشند.

نحوه برگزاری کلاس های TTC

دوره TTC به صورت کاربردی و عملی برگزار می شود. بخشی از کلاس به آموزش مسائل تئوری پرداخته خواهد شد و در بخش دیگر شما باید آموزه های خود را به صورت عملی و به عنوان یک معلم اجرا نمایید. اینکار به شما کمک می کند تا بتوانید در طول دوره با نحوه تدریس و روش های مختلف برای آموزش مهارت های مختلف زبانی آشنا شوید و اشکلات خود را رفع نمایید.

هنر طراحی بنر فیلم: نقش بازیگران در جذابیت تصاویر
بیشتر بخوانید

دوره TTC اگر دارای بخش عملی یا دمو نباشد، دوره مناسبی برای شرکت نمی باشد. در نتیجه شما در طول دوره به ارائه چندین دمو برای مهارت های مختلف خواهید پرداخت و خود را محک خواهید زد و استاد دوره با بررسی عملکرد شما به شما کمک خواهد کرد تا روند خود را بهبود ببخشید.

این دوره به هر دو صورت آنلاین و حضوری در موسسات مختلف از جمله موسسه زبان دهخدا برگزار می شود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

6 + 13 =