صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : لاماری هیبرید، خودرویی اسپرت که شما به آن نیاز دارید!
ads

لاماری هیبرید، خودرویی اسپرت که شما به آن نیاز دارید!

images 1718708816 66716a5099ac3

لاماری هیبرید، خودرویی اسپرت که شما به آن نیاز دارید!

لاماری هیبرید یکی از خودروهای محبوب در بازار ایرانی است که آن را همپای فیدلیتی پرستیژ، دیگنیتی پرستیژ و تیگو 8 پرو می‌دانند. برخی از کارشناسان بر این عقیده هستند که این خودرو به دلیل عملکرد فنی قابل قبولی که دارد، توانسته است توجه بازار را به سمت خود جلب کند. همچنین، امکاناتی که در لاماری به کار رفته است بسیار بالاست و کسانی که به دنبال خرید یک خودرو اسپرت هستند، می‌توانند خرید آن را مد نظر قرار دهند. شما می‌توانید شرایط فروش لاماری را بررسی کنید و سپس، آن را خریداری کنید. در کنار لاماری، خرید فردا SX5 نیز گزینه خوبی برای شما خواهد بود و به شما کمک می‌کند به یک خودروی ویژه دسترسی داشته باشید.

images 1718708816 66716a508c7bd

ظاهر متفاوت و اسپرت

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است خرید لاماری هیبرید مد نظر قرار گیرد، ظاهر اسپرت و خاصی است که در ساختار آن به وجود آمده است. لاماری ایما دارای یک ظاهر ساده است که در مدل هیبرید، تغییراتی در آن به وجود آمده است و این خودرو به یک خودرو اسپرت و چشمگیر تبدیل شده است. این خودرو با تلاقی خطوط منحنی درست شده است و همین امر آن را بسیار زیبا و خاص کرده است. همچنین، بهتر است بدانید که مصرف سوخت در این خودرو کمتر از مدل قبلی است و همین امر نکته دیگری است که آن را به یک خودرو ارزشمند و قابل اعتماد تبدیل کرده است.

کابین راحت

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است خرید لاماری هیبرید مد نظر قرار گیرد، کابین راحت است. صندلی‌های این خودرو بر اساس آناتومی بدن طراحی شده‌اند و زمانی که سرنشینان در این خودرو قرار می‌گیرند، هرگز احساس خستگی نمی‌کنند. همچنین، صندلی راننده این خودرو دارای ماساژور است که بدن راننده را ماساژ می‌دهد و با از بین بردن خستگی، تمرکز او را در زمان رانندگی بالا می‌برد.

سقف پانوراما

یکی از مهمترین ویژگی‌های این خودرو سقف پانوراما است. شما می‌توانید در زمانی که سوار این خودرو هستید، سقف را باز کنید و آسمان را مشاهده کنید. این مسئله می‌تواند در طول مسافرت‌ها حس خوبی را در شما به وجود بیاورد.

۳ تکنیک ساده و ارزان برای تبلیغات چاپی
بیشتر بخوانید

images 1718708816 66716a5099ac3

مشخصات فنی قابل قبول

لاماری هیبرید دارای مشخصات فنی قابل قبولی است. آنطور که در مشخصات فنی آن ذکر شده است، این خودرو از HEV توان ۱۶۸ اسب‌بخار را با گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر پشتیبانی می‌کند. همچنین، قدرت موتور در این خودرو بالاست و می‌تواند برای کسانی که به دنبال تجربه سرعت هستند، گزینه خوبی باشد.

شرایط فروش لاماری چیست؟

شرایط فروش لاماری ساده است و شما می‌توانید به راحتی آن را تهیه کنید. قیمت این خودرو به نوسانات ارزی وابسته است و شما باید در زمان خرید، ابتدا قیمت را بررسی کنید. در شرایط فروش لاماری این مسئله ذکر شده است که شما می‌توانید خودرو را به صورت قسطی خریداری کنید یا هزینه را پرداخت کنید و خودرو را دریافت نمایید. برای اینکه از شرایط فروش مطلع شوید، باید به یک نمایندگی معتبر مراجعه کنید و با کارشناسانی که در آن مرکز حضور دارند، مشورت نمایید.

نکات مهم در خرید فردا SX5

برای خرید فردا SX5 باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. این روزها دلالان زیادی در بازار حضور دارند که ممکن است خودرو را با قیمت بالاتر به فروش برسانند. اما باید بدانید که شما با رعایت برخی از نکات می‌توانید از وقوع این امر جلوگیری کنید. یکی از مهمترین مواردی که توصیه می‌شود در زمان خرید این خودرو به آن توجه داشته باشید، مراجعه به نمایندگی‌های معتبرا ست. با مراجعه به نمایندگی می‌توانید از خدمات گسترده پس از فروش بهره‌مند شوید و پس از آن، می‌توانید خودرو خود را به صورت قانونی دریافت کنید.

images 1718708816 66716a50aede6

برای خرید لاماری هیبرید به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید و دریافت این خدمات می‌توانید به شرکت کیاموتور 118 مراجعه کنید. شرکت کیاموتور 118 نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی است که فعالیت خود را در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای این برند از سال 1386 آغاز کرد و توانست محدودیت خودروهای ایرانی را از بین ببرند و پاسخگوی انتظارات، خواسته‌ها و درخواستهای مخاطبان ایرانی در زمان خرید خودرو باشد و رشد چشمگیری را در صنعت خودروسازی ایرانی به وجود بیاورد. خدمات این نمایندگی بسیار زیاد است که از مهمترین آنها می‌توان به تنوع محصولات و خدمات، برگزاری طرح های ویژه، تحليل و توسعه هدفمند شبكه خدمات پس از فروش، تجهيز سرویس‌های امدادي، ایجاد مسیرهای جدید فروش، تأمين نيازهاي مشتريان، ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه هاي فروش و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

هشت − سه =