صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : با یک تلفن صاحب تابلو شوید
ads

با یک تلفن صاحب تابلو شوید

images 1718525330 666e9d921c41d

سال‌هاست که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی، به یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغات محیطی تبدیل شده است. مجموعه‌های حرفه‌ای مانند الو تابلو (گروه تابلوسازی الماس)، با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بکارگیری بهترین متریال، انواع مختلف تابلوها مانند تابلو چلنیوم را تولید و عرضه می‌کنند. می‌توان با اطمینان گفت که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مخاطب در سطح شهر است. به همین دلیل لازم است برای طراحی و ساخت این ابزار کارآمد و استثنایی، از مجموعه‌هایی کاربلد کمک گرفته شود. در بخش‌های بعد، درباره اهمیت استفاده از تابلوهای تبلیغاتی و نحوه سفارش آن‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

الو تابلو

چرا شما به یک تابلو تبلیغاتی نیاز دارید؟

این روزها، با انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی روبرو هستیم که از متریال‌های مختلف در ساخت آن‌ها استفاده شده است. یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، تابلو حروف برجسته نام دارد که در انواع چلنیوم، استیل، نئون پلاستیک، حروف وکیوم و… در دسترس است. این نوع تابلو، به دلیل ظاهر زیبا و جذاب خود، برای کسب و کارهای مختلف و در فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب یک نورپردازی خلاقانه با تابلو حروف برجسته می‌تواند نتیجه‌ای فوق العاده به همراه داشته باشد.

در میان انواع تابلوهایی که الو تابلو تولید و عرضه می‌کند، تابلو چلنیوم را می‌توان در دسته پرطرفدارترین‌ها قرار داد. این نوع تابلو به خوبی می‌تواند تأثیر مثبت و ماندگاری از برند مورد نظر در ذهن مخاطبان به جای بگذارد. به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین تابلوهایی است که برای تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با تابلو چلنیوم بیشتر آشنا شوید

اگر می‌خواهید برای کسب و کار خود یک تابلو تبلیغاتی جذاب و مناسب سفارش دهید، ولی هنوز سردرگم هستید، می‌توانید با اطمینان، یک خرید تابلو چلنیوم زیبا از الو تابلو سفارش دهید. تابلوهای چلنیوم از حروفی که به شکل کانال‌های U شکل در آمده‌اند، ساخته شده‌اند. لبه‌های این حروف معمولاً از جنس فلزاتی مانند آلومینیوم است. استفاده از لامپ‌های LED و یا SMD در ساخت این تابلوها، موجب درخشش بیشتر حروف و زیبایی چند برابری آن می‌شوند. تابلوهای چلنیوم برای اولین بار در سال 2000 در کشور اسپانیا مورد استفاده قرار گرفتند و امروزه در نقاط مختلف دنیا به عنوان یکی از بهترین انواع تابلوهای تبلیغاتی شناخته می‌شوند.

ایمپلنت دیجیتال دندان چقدر زمان میبرد؟
بیشتر بخوانید

چرا باید از تابلو چلنیوم استفاده کنیم؟

این دسته از تابلوها مزایای فراوانی دارند و به همین دلیل الو تابلو با اطمینان به شما می‌گوید که از انتخاب آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مقاومت بسیار خوب در برابر تغییرات آب و هوایی
  • تابش نور یکنواخت و زیبا
  • عدم آلودگی در اثر باران، گرد و غبار و…
  • تنوع در ضخامت و نوع لبه‌ها، رنگ، نوع نورپردازی و…
  • امکان بکارگیری برای حروف ظریف و کوچک

سفارش سریع و آسان تابلو تبلیغاتی

images 1718525258 666e9d4a86e2e

سفارش تابلو تبلیغاتی شاید در نگاه اول کمی پیچیده به نظر برسد، اما اگر از قبل آشنایی کافی با انواع تابلوها داشته باشید می‌توانید به آسانی، تابلو مناسب را سفارش دهید. الو تابلو شرایطی را فراهم کرده تا حتی از راه دور و به صورت تلفنی نیز بتوانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. نوع کسب و کار شما، محل قرارگیری تابلو، بودجه‌ای که در اختیار دارید و انتظارات شما از یک تابلو تبلیغاتی، همگی در انتخاب تابلو مناسب نقش دارند. کارشناسان با بررسی تمام این موارد به شما کمک خواهند کرد بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها در کمتر از نیم ساعت، تابلو دلخواه خود را سفارش دهید و در زمان مقرر تحویل بگیرید. مطمئن باشید نتیجه همکاری با یک مجموعه حرفه‌ای مانند الو تابلو، شما را شگفت زده خواهد کرد.

تابلوهای چلنیوم

در تابلو چلنیوم حروف به صورت برجسته نوشته می شوند. این حروف از جنس چلنیوم هستند و لبه های آنها اغلب به صورت طلایی و نقره ای طراحی می شوند. تابلو چلنیوم اغلب به صورت بزرگ و در فضاهای عمومی نصب می‌شود و از طریق رایانه یا سیستم کنترلی قابل برنامه‌ریزی است.

تابلو چلنیوم در موارد مختلف کاربرد دارد، از جمله:

  1. تبلیغات: تابلوهای چلنیوم معمولا در خیابان ‌ها، میدان‌ ها و ساختمان‌ های بزرگ نصب می‌شوند و می‌توانند برای تبلیغات تجاری، تبلیغات رویداد ها و تبلیغات عمومی مورد استفاده قرار بگیرند. تابلوهای چلنیوم برای جذب توجه عابران و رانندگان مفید هستند.
  2. راهنمایی و هدایت: تابلوهای چلنیوم می‌توانند برای راهنمایی و هدایت عابران و رانندگان استفاده شوند. مثلا در خیابان ‌ها و میدان ‌ها می‌توان تابلوهای چلنیوم را برای نمایش جهت ‌ها، فاصله‌ ها و اطلاعات مربوط به ساختمان‌ ها و مکان ‌های مهم نصب کرد.
راهنمای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب در تهران
بیشتر بخوانید

تابلو چلنیوم انواع و مدل های بسیار متفاوتی دارد مانند تابلو چلنیوم کریستالی، ستاره ای، لبه پانچی، ترموود، رینگی و بسیاری دیگر از مدل های آن که هرکدام زیبایی و ویژگی خاص خود را دارد. از ویژگی های مهم تابلوهای چلنیوم می توان به زیبایی چشمگیر، مقاومت آنها در برابر سرما و گرما و تمیز کردن راحت اشاره کرد.

چنانچه تمایل به خرید هرکدام از این تابلوها را دارید و در شهر تبریز هستید میتوانید با کمک کارشناسان مربوطه تابلوسازی تبریز تابلوی دلخواه خود را بسازید.

تابلو استیل

images 1718525330 666e9d921c41d

استفاده از تابلو استیل برای تبلیغات یکی از روش‌های محبوب و موثر برای جذب نظر مشتریان و تبلیغ کسب و کارها است. این تابلوها با استفاده از جنس استیل، یکی از مواد مقاوم و زیبا در صنعت تبلیغات، ساخته می‌شوند.

تابلو استیل به دلیل طراحی و ساخت بسیار حرفه‌ای خود، به راحتی توجه مشتریان را جلب می‌کند. این تابلوها می‌توانند در فضاهای داخلی و خارجی استفاده شوند و با توجه به نوع کسب و کار و محل قرارگیری، به شکل ‌ها و اندازه‌ های مختلفی ساخته می‌شوند.

استیل، یکی از موادی است که در برابر عوامل جوی مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل تابلوهای تبلیغاتی استیل، به مدت طولانی در شرایط مختلف قابل استفاده هستند. این تابلوها با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان می‌توانند با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید شوند.

تابلوهای تبلیغاتی استیل از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک هستند و می‌توانند به راحتی با دکوراسیون محل قرارگیری هماهنگ شوند. از جمله مزیت ‌های استفاده از تابلوهای تبلیغاتی استیل، می‌توان به مقاومت در برابر آب، گرد و غبار، حشرات و تغییرات دمایی اشاره کرد.

علاوه بر ظاهر زیبا و مقاومت فیزیکی، تابلو استیل همچنین قابلیت نصب و تعویض پیام دارد. به عنوان مثال، در صورتی که کسب و کار شما تخفیف‌ ها و پیشنهاد های ویژه‌ای دارد، می‌توانید این پیام ‌ها را به راحتی بر روی تابلو قرار دهید و با این کار، توجه مشتریان را به خود جلب کنید.

استفاده از تابلو استیل به عنوان یک روش تبلیغاتی، هزینه مقرون به صرفه‌ای نیز دارد. این تابلوها در مقایسه با روش‌های تبلیغاتی دیگر مانند تلویزیون، رادیو هزینه کمتری دارند و به همین دلیل برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، یک راه مناسب برای تبلیغ محصولات و خدمات خود محسوب می‌شوند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

6 + چهار =