نقد و بررسی بازی Back 4 Blood :
در میان دریایی از غارتگران به ظاهر بی پایان، بازی Back 4 Blood گرایش های زیادی را به نفع چیزی کهنه و قدیمی به دست می آورد. پس از گذراندن 25 ساعت با این تیراندازی اول شخص چهارنفره، من عاشق لحن باشکوه بند بند سفید، پیشرفت هوشمندانه مبتنی بر کارت، و کمپین متنوع و ارزشمند آن شدم.
منحنی سختی نامناسب و حالت کهنه در مقابل، مانع از حرکت بازی Back 4 Blood به یک اسپرینت تمام عیار میشود، اما همچنان ترکیبی هیجانانگیز از ایدههای جدید و قدیمی را در حالی که لژیونهای درهم ریخته مردگان را میچرخانید، ارائه میکند.
بازی Back 4 Blood در دنیایی پسا آخرالزمانی می گذرد که در آن زامبی ها (که در اینجا “رایدن” نامیده می شود) در سرشان به اندازه مسواک زدن دندان های شما معمولی است. این طرحی نیست که عمیقاً روی آن سرمایه گذاری کنید، زیرا فقط یک سری بهانه های نازک برای شلیک به زامبی ها با دوستان است، اما این تمام توجیهی است که کمپین چهار مرحله ای به آن نیاز دارد. علیرغم شرایط وخیم، این در واقع یک بازی بسیار سبک است،
بازی Back 4 Blood
با هفت شخصیت قابل بازی “Cleaner” که اغلب در میان عذاب قریب الوقوع شوخی می کنند. مورد علاقه من کارلی است، یک پانک-راک که مستعد سرزنش هم تیمی ها به خاطر ایستادن در راه گلوله هایش است، اگر آتش دوستانه ای رخ دهد. زمانی که من و دوستانم را در یک بار نگه داشتند و صدها زامبی را در حالی که Black Betty توسط Spiderbait در جوک باکس پرتاب میکردند، از بین میبردیم، من کاملاً با حال و هوای احمقانه و خوشبینانه بازی Back 4 Blood همراه بودم.
این نگرش بهطور شگفتانگیز خوشایند در مبارزات در بازی Back 4 Blood نیز وجود دارد. خیلی وقتها متوجه میشدم که به خاطر مناظر کاملاً بیمعنی پوزخند میزنم، مثل اسلیپر رایدن که راحت در پیلههای گوشتی روی دیوار نشسته است که ناگهان جان میگیرند و یک هم تیمی را به زمین میچسبانند. یا کوبیدن نارنجکهای خردکن به میان جمعیت مردههای زنده، فقط برای اینکه بارانهای متعاقب آن دوستان را خیس کنند. به کنار خنده،
بازی gunplay نیز یک ضربه کاملا رضایت بخش دارد. مسلسل سبک M249 به اندازه ی کافی یک بالش با سرعت شلیک بالا دارد که من تقریباً همیشه آن را حمل می کردم، به خصوص اگر در اطراف ضمیمه های آسیب رسان پیدا می کردم. فرقی نمیکند به مگنومهای پرقدرت علاقهمند باشید یا تفنگهای تهاجمی سریع را روشن کنید، هر سلاحی در بازی Back 4 Blood بسیار عالی است. حتی فقط یک خفاش با یک یا دو میخ در آن کوبیده شده است!
پس شرم آور است که از دست دادن دید هدف در طول نزاع های وحشیانه و از نزدیک بسیار آسان است. خیلی اوقات، من به طور تصادفی دوستان را با گلوله های سرگردان تگ می کنم در حالی که سعی می کنم آنها را از دریای اجسامی که مانند یک گودال نامقدس به ما هجوم می آورند متمایز کنم زیرا خوانایی رزمی به شدت کم است. شخصیت شما اغلب می تواند از مبارزات آغشته به خون و روده بیرون بیاید و شبیه یک زامبی به نظر برسد،
و این قطعاً عالی نیست وقتی که کل هدف این باشد که هر چیزی را که حتی از راه دور شبیه به آن است، بکشید. مهمتر این است که چندین نوع Ridden علیرغم رفتار متفاوت با یکدیگر تقریباً یکسان به نظر می رسند. Exploder و Retches هر دو توده های متورم با شانه های پهن هستند، اما اولی به سمت شما می دود و خوب منفجر می شود،
در حالی که دومی از دور اسید استفراغ می کند. آنها چند ویژگی متمایز دارند که می توانید تشخیص دهید تا آنها را از هم تشخیص دهید، اما چیزهایی مانند میخ های کوچک روی بازوهای آنها هستند که به راحتی در دعوا از دست می روند – و یک حدس اشتباه از طرف شما می تواند عواقب قابل توجهی داشته باشد.
بازی Back 4 Blood
ساخت عرشه ممکن است نامناسب به نظر برسد، اما یک افزودنی عالی است
Back 4 سیستم کارت عمیق و تکان دهنده Blood بهترین چیز برای گم شدن است، خوشبختانه. ساخت عرشه ممکن است به طرز خندهداری برای بازی در مورد ضرب و شتم کردن هزاران دور در اجساد متحرک مناسب به نظر برسد، اما شاید مکمل مورد علاقه من برای این فرمول آشنا باشد. قبل از انجام ماموریت ها،
می توانید چندین کارت را تجهیز کنید که آمار و توانایی های یک Cleaner را تغییر می دهد. یک عرشه استارت وجود دارد، و میتوانید موارد بیشتری را در محیطها یا با وصل کردن امتیازهای کسبشده در مأموریتها به تردمیل پیشروی سبک به نام خطوط تأمین، پراکنده پیدا کنید. از آنجایی که Karlee سرعت استفاده از آیتمها را دوستدار کارت تمیزکننده اصلی و منحصربهفرد من بود،
میخواستم با سرعت بالا روی پاهای او و همچنین در غلاف او حرکت کنم. بنابراین من یک عرشه با Superior Cardio ساختم، که قدرت استقامت را مانند کار هیچکس افزایش میدهد، و Power Swap، پس از تعویض بین سلاحهای جانبی اولیه و ثانویه، درست قبل از خشک شدن گیره، 20 درصد خسارت سنگین به سلاحها اضافه میکند. توقف برای هر چیزی با این کارتها تبدیل به خاطرهای زودگذر شد، زیرا میتوانستم به این طرف و آن طرف بپیچم در حالی که اغلب با یک ضربه زدن به انبوهی از مردگان مرده میرفتم.
در مقایسه با آنچه که دیگران به آن دست یافتهاند، عرشه من نسبتاً ساده بود. یکی از دوستان به طرز ماهرانه ای اثرات چند کارت را با هم ترکیب کرد تا پس از دور زدن دسته جمعی در رایدن بارهای سلامتی را به دست آورد. حتی عرشههای مسخرهای مانند آن احساس نمیکنند که غلبه کردهاند، زیرا کارتهای فساد در اواسط ماموریت ظاهر میشوند تا با اصلاحکنندههای چالش برانگیز،
امتیازات شما را متعادل کنند. برای مثال، درست زمانی که فکر میکردیم ساختارهایمان خیلی قوی است، یک کارت فساد با اضافه کردن یک Ogre، کوهی از گوشت و استخوان 20 فوتی، همه چیز را به این ماموریت اضافه کرد. کارت ها عناصر تصادفی درخشان RPG مانند را اضافه می کنند در حالی که به طور کامل به سطوح و درختان مهارت منحرف نمی شوند.
ضروری است که در حین جستجو در سطوح، هر کارتی را که با آن روبرو میشوید، غربال کنید، زیرا تلاش برای سختیهای چالشبرانگیزتر بازی Back 4 Blood بدون آنها بیهوده است. سه مشکل از ابتدا وجود دارد: استخدام، کهنه سرباز و کابوس. گروه من در ابتدا برای پیدا کردن جایگاه خود،
بازی Back 4 Blood
استخدام را انتخاب کرد و ما می دانستیم که خیلی آسان است. بنابراین ما آن را به جانباز تلفن کردیم و همه چیز به جهنم رفت. ما شاید 20 فوت از نقطه شروع یک ماموریت دور شدیم قبل از اینکه توسط انواع قوی تر رایدن غلبه کنیم. یک پسر بلند قد عظیم الجثه، یکی از دوستانش را در چنگالش له کرد در حالی که یک استاکر یخ زده،
دیگری را از خود دور کرد، سپس یک پرتابه رچ همه جا را استفراغ کرد – گویی می خواهد ما را با صفرای خورنده اش تحقیر کند. مطمئن نیستم که بازی Back 4 Blood این حق را به دست آورده باشد که از اهانت ما لذت ببرد، زیرا این نوع سناریوی مضحک بیشتر محصول جانبی این است که تیم من به طرز وحشتناکی برای سختی کهنه سربازی مجهز نیست. حداقل، زمانی که ما فقط تعداد انگشت شماری از ماموریت ها را تکمیل کرده بودیم.
من عاشق یک چالش خوب هستم، تا زمانی که همه چیز منصفانه باشد. با این حال، فوراً وارد شدن به مشکلات کهنه سرباز یا کابوس Blood به عقب 4 کاملاً مازوخیستیک است، بهویژه وقتی که کارتهای فساد با شدت بیشتری نسبت به هنگام استخدام، انباشته میشوند.
من مشکوک هستم که استودیو Turtle Rock از همه میخواهد که ابتدا از طریق Recruit بازی کنند، مشابه اینکه Diablo 2: Resurrected منحنی پیشرفت خود را مدیریت میکند. اما اگر اینطور باشد، من نمی دانم چرا بقیه از ابتدا قابل انتخاب هستند. بدتر از آن،
یک عنصر سرکش عجیب و غریب در هر اجرا وجود دارد، بنابراین اتمام یک عمل به این معنی است که مهمانی شما باید جلسات را در تعداد محدودی ادامه دهد، در غیر این صورت باید یک فصل کامل را دوباره انجام دهید، که به نظر می رسد در یک بازی جای خود را ندارد. مثل این.
هنگامی که ما کمپین استخدام را با کارت های زیادی برای تقویت پاک کننده هایمان به پایان رساندیم، دشواری کهنه سربازان بسیار قابل کنترل تر بود، اما مشکلی که در جایی بین آنها قرار می گرفت، تا حد زیادی به کاهش این مشکلات کمک می کرد.
اگر هیچ چیز دیگری، شکست خوردن در یک کهنه سرباز یا کابوس، بهانه مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا فصل های فوق العاده متنوع بازی Back 4 Blood را که هر کدام شامل چندین ماموریت منحصر به فرد هستند،
دوباره پخش کنید. از شهرهای متروک و روستایی در میانه ناکجاآباد گرفته تا کل مناظر شهری که در تپههایی از رشد بیش از حد گوشتی پوسیده غرق شدهاند – هیچ کجا از فروپاشی این جهان در امان نیست. این کمپین فقط یک قدم زدن آرام از اتاق امن به ایمن نیست،
زیرا اهداف شما بسته به شرایط تقریباً کمی تغییر می کند. یکی از ماموریتها به نام T-5 از شما میخواهد که در یک عمارت قدیمی پوستهدار برای یافتن آیتمهای کلیدی بگردید، در حالی که انبوهی از ارواح تلاش میکنند وارد آن شوند. سرعتی که باید با آن مکان تصادفی هر خردهچیزی را پیدا کنید، وحشتناک است،
بازی Back 4 Blood
اما مجسمههای ترسناک تاکسیدرمی عملاً از شما التماس میکنند. لایه ریز گرد و غباری که جمع آوری کرده اند را تحسین کنید. من مرتباً حواس من به خاطر زیبایی وحشتناک همه چیز پرت میشد که باعث ناراحتی هم تیمیام میشد. همین تمرین مستمر تند کردن چیزها دلیل بر بازگشت من به بازی Back 4 Blood است.
با این حال، همه تلاشهای بازی Back 4 Blood برای شکستن قالب به نتیجه نمیرسند، همانطور که در مورد حالت Swarm 4v4 که میتواند بیشتر از بقیه زندگی کند، صادق است. مطمئناً، داشتن یک تیم از بازماندگان با تیم دیگری که تماماً رایدن است، بهعنوان حلقهای شبیه بتل رویال که عرصه را کوچک میکند، جالب به نظر میرسد،
اما در حقیقت، پنیر کردن آن بسیار آسان است، اگر سوار شده باشید. کنترل جمعیت برای موفقیت در Swarm حیاتی است، و هوکر چهار دست اتفاقاً در چسباندن بازماندگان به زمین با نیزههای چسبناکی که میتواند از فاصله دور با آنها برخورد کند، عالی عمل میکند.
هر وقت من و دوستانم از دو هاکر و یک جفت پسر بلند قد استفاده می کردیم، تیم بازماندگان را از بین می بردیم. حتی زمانی که آنها با ادامه مسابقه به اسلحه های بهتری دسترسی پیدا می کنند، ما فقط باید آنها را به عنوان هوکر سنجاق کنیم و سپس یکی از پسران بلندقدمان را مجبور کنیم وارد شود و هر کس را که گیر کرده است،
ضربه بزند. در همین حال، وقتی در سمت بازمانده از معادله قرار می گیریم، همین اتفاق برای ما می افتد. این نوع عدم تعادل عظیم، Swarm را در بهترین حالت غیر جالب و در بدترین حالت ناامیدکننده می کند.
حکم
بازی Back 4 Blood بین تقویتهای فوقالعاده کارت، کمپین عالی و لحن شادیآور که در تمام جنبههای طراحی آن وجود دارد، چرخشهای جدید و هیجانانگیزی را بر روی یک ژانر آشنا قرار میدهد. اوج سختی و حالت نامتعادل آن در مقابل ثابت میکند که هر آزمایشی جواب نمیدهد، اما مبارزه با زامبیهای همکاریاش میتواند هویت خود را ایجاد کند. بازی Back 4 Blood با اطمینان به آهنگ آهنگ خود میرود نه اینکه بیجان پس از خاطرات دور به هم بخورد.
بازی Back 4 Blood
پایان مقاله نقد و بررسی بازی Back 4 Blood
مجله با دوربین
بیشتر بخوایند:
تعریف ملودی در موسیقی | راهنمای موسیقی هوی متال : غرق شدن در موسیقی هوی متال | فیلم مکان ساکت ۳ | ۱۳ نقل قول الهام بخش از لس براون | نقد و بررسی گوشی Nokia G50 | تاریخچه عکاسی خبری : اصول عکاسی خبری یا فتوژورنالیسم | بهترین فیلمهای متیو مک کانهی ( ۱۰ فیلم برتر ) | بهترین فیلمهای رابرت دنیرو | نقد و بررسی بازی Dishonored 2 | سریال A Chorus Line |