صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از ساخت ویدئو
ads

کسب درآمد از ساخت ویدئو

درآمد از ساخت ویدئو

کسب درآمد از ساخت ویدئو : هرگز زمان بهتری برای پیگیری مدل تجاری ویدیوی درخواستی (VOD) نبوده است زیرا مخاطبان ویدیوی آنلاین قرار است از این به بعد به رشد خود ادامه دهند. به همین دلیل است که Uscreen وجود دارد. Uscreen یک پلتفرم کسب درآمد از ساخت ویدئو است که به سازندگان محتوای ویدئویی امکان می دهد یک سرویس آنلاین پخش ویدئو را با وب سایت VOD و برنامه های OTT ایجاد و راه اندازی کنند.

به این ترتیب ، می توانید ویدئوهای خود را با اطمینان و با تمام انعطاف پذیری و بدون هیچ مشکلی در ایجاد یک کسب و کار پخش ویدئو بصورت آنلاین بفروشید. این پست وبلاگ شما را در 9 مرحله از نحوه فروش موفقیت آمیز ویدیوها بصورت آنلاین ، کارهایی که باید انجام دهید و انتظارات شما را دنبال می کند.

کسب درآمد از ساخت ویدئو

کسب درآمد از ساخت ویدیو

چگونه فیلم ها را بصورت آنلاین بفروشیم؟

  • جایگاه موضوع ویدیوی خود را پیدا کنید
  • مطالب خود را برنامه ریزی کنید
  • درباره ساختار پرداخت تصمیم بگیرید
  • فیلم های خود را ایجاد کنید
  • فیلم های خود را بارگذاری کنید
  • محتوای خود را سازماندهی کنید
  • سایت خود را سفارشی کنید
  • برنامه های بومی مارک دار ایجاد کنید
  • خدمات ویدئویی خود را ارتقا دهید

جایگاه موضوع ویدیوی خود را پیدا کنید

اولین قدم برای راه اندازی فروشگاه ویدئویی تجاری و تجاری خودتان این است که دقیقاً مشخص کنید چه چیزی را می خواهید بفروشید. امکاناتی که از نظر انتقال دانش وجود دارد بی پایان است و احتمال اینکه مهارت شما در یک زمینه خاص بسیار خوب باشد می تواند به یک ایده پولساز تبدیل شود.

برای آزمایش آبها و دیدن اینکه ایده شما پولساز است ، سعی کنید ویدیوی رایگان را از طریق وبلاگ یا YouTube خود ارائه دهید و میزان استقبال را بسنجید. همچنین ، در مورد سایت های دیگری مانند Lynda ، YouTube و Udemy تحقیقات سنگینی انجام دهید تا ببینید آیا تقاضای کالای شما از قبل وجود دارد یا خیر.

اگر دیگر افرادی هستند که قبلاً محتوای مشابهی را ارائه داده اند ، ببینید چگونه می توانید آنها را بهبود ببخشید و چیزی را ارائه دهید که مردم واقعاً حاضر به پرداخت آن هستند.

کسب درآمد از اسپاتیفای
بیشتر بخوانید

مطالب خود را برنامه ریزی کنید

پس از یافتن جایگاه خاص خود ، می خواهید اهداف دوره خود را به روشنی تعیین کنید. برای کمک به روشن کردن هدف خود ، چند دقیقه وقت بگذارید تا به این سوالات پاسخ دهید :

مخاطب مورد نظر شما (گروه سنی ، علایق ، سبک زندگی) چه کسی است؟

نتیجه خاص هر کسی که در وب سایت ویدیوی شما مشترک شود (سرگرمی ، آموزش ، آموزش) چه نتیجه ای خواهد داشت؟

چه ارزش افزوده ویژه ای وب سایت ویدئویی شما را از رقابت متمایز می کند؟

پس از پاسخ دادن به این موارد ، خوب است که شروع به ایجاد محتوای خود کنید. این ممکن است شامل ویدیوها ، کتابهای الکترونیکی ، پادکست ها ، مقالات و موارد دیگر برای یک بسته اشتراک کامل باشد. آیا می خواهید نحوه فروش آنلاین فیلم با جزئیات بیشتر را بیاموزید؟ کاملاً جدید مدرسه تجارت ویدیویی Uscreen را ببینید! این امر شما را در کل روند راه اندازی یک تجارت از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند.

کسب درآمد از ساخت ویدئو

کسب درآمد از ویدئو

درباره ساختار پرداخت تصمیم بگیرید

اکنون زمان آن فرا رسیده است که به این فکر کنید که چگونه می خواهید از ویدئوهای خود درآمدزایی کرده و بفروشید. این شاید مهمترین گام برای یادگیری نحوه فروش آنلاین فیلم باشد ، که می تواند بر نحوه مقیاس گذاری استراتژی کسب درآمد از ساخت ویدئو تأثیر بگذارد

مشاغل مبتنی بر اشتراک (SVOD) به دلیل ماهیت مناسب برای فروشندگان ویدئو و مصرف کنندگان ، محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده اند.

متناوباً ، خریدهای یکبار مصرف (TVOD) از کاربران می خواهد برای دسترسی مداوم به محتوا هزینه ای واحد بپردازند ، در حالی که اجاره و پرداخت به ازای هر بازدید به کاربران اجازه می دهد برای مدت زمان مشخصی از جمله 24 ساعت ، هفت روز ، ماه به مطالب دسترسی داشته باشند. و غیره

مدل های مبتنی بر آگهی (AVOD) معمولاً درآمد کمتری نسبت به SVOD و TVOD دارند و شما را با محدودیت هایی روبرو می کند ، وقتی صحبت از محتوایی است که از آن درآمد کسب می کنید ، بنابراین توصیه نمی کنیم. Uscreen به شما امکان می دهد ساختارهای پرداخت SVOD و TVOD را تنظیم کنید و می توانید ارزهای مختلفی را برای دسترسی بین المللی بپذیرید و هرچه آزادی مشترکان بیشتر باشد ، احساس ارزش و احترام بیشتری می کنند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.