صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : آشنایی با بهترین روش های برداشتن چربی اضافه ران | دکتر علی پرند
ads

آشنایی با بهترین روش های برداشتن چربی اضافه ران | دکتر علی پرند

images 1725351266 66d6c562cc94d

زیبایی و تناسب فقط مختص چهره نیست. بلکه زیبایی در کل یک مجموعه پدیدار می شود و خود را نشان می دهد. بسیار مهم است که تناسب در جزء جزء اندام ها وجود داشته باشد. اما بدیهی است که در گذر زمان و به دلایل گوناگون، بدن از این تناسب فاصله می گیرد. ران ها را می توان از اندام هایی دانست که دستخوش این تغییرات و دگرگونی ها می شوند. یکی از رایج ترین تغییراتی که در ران به وجود می آید، چربی اضافه ران می باشد. در اینجا به لیفت ران که بهترین روش برداشتن چربی اضافه ران می باشد، خواهیم پرداخت.

منظور از برداشتن چربی اضافه ران چیست؟

به دلایل گوناگونی از جمله وراثت، افزایش سن، بیماری ها و … ممکن است بدن با چربی های اضافه رو به رو شود. این چربی ها ظاهر فرد را از تناسب دور می کند و علاوه بر ایجاد مشکلاتی در سلامتی فرد، او را از نظر روحی نیز درگیر می کنند. از آنجا که فعالیت های ورزشی نیز برای چاقی های موضعی چندان جوابگو نیست، رضایت فرد از خود به مرور کم و کمتر می شود. اما خوشبختانه روش مطمئن و کارآمدی وجود دارد که می تواند تا حد زیادی فرد را از داشتن چربی های اضافه رها کند. عمل لیفت ران با برداشتن چربی اضافه ران، تا حد زیادی تناسب اندام را به فرد باز می گرداند.

images 1725351298 66d6c5829f72a

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام عمل برداشتن چربی اضافه ران می باشند؟

عمل برداشتن چربی اضافه ران به سبب مزیت های بی شمار، متقاضیان بسیاری دارد. به همین دلیل ممکن است برای برخی این سوال مطرح شود که چه کسانی می توانند این عمل را انجام دهند؟ اگرچه این عمل برای افراد زیادی در سنین مختلف مناسب می باشد، اما ما در ادامه به صورت جزئی تری به کاندیدای این عمل جراحی خواهیم پرداخت:

  1. آن دسته از افرادی که در مدت زمانی طولانی، وزن خود را ثابت نگه داشته اند.
  2. افرادی که بیماری خاصی نداشته باشند.
  3. آن دسته از افرادی که انتظارات و توقعات واقع بینانه ای از این عمل جراحی دارند.

کاندیدای عمل برداشتن چربی اضافه ران

روش انجام عمل برداشتن چربی اضافه ران

این عمل معمولا تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و تقریبا بین 2 الی 3 ساعت به طول می انجامد. جراحی برداشتن چربی اضافه ران با روش ها و تکنیک های گوناگونی انجام می شود. ما در این مقاله به سه شیوه ی رایج آن خواهیم پرداخت. این سه شیوه عبارتند از:

  1. شیوه ی موسوم به لیفت داخلی تحتانی: در این روش چنان که از نام آن پیداست، چربی اضافی قسمت داخلی ران در بخش تحتانی برداشته می شود.
  2. شیوه ی موسوم به لیفت ران قسمت داخلی پوست و چربی: در این روش پوست و چربی اضافی در بخش فوقانی داخلی برداشته خواهند شد.
  3. شیوه ی موسوم به لیفت ران دوسویه یا دو طرفه: در این روش، لیفت بر روی بخش جلو و خارج ران انجام می شود.
پیش بینی ثبات بازار ارز در روزهای آتی موضوعات سیاسی
بیشتر بخوانید

برش هایی که در عمل برداشتن چربی اضافه ران ایجاد می شود، کاملا بستگی دارد به نوع و تکنیک جراحی. می توان گفت که یکی از مرسوم ترین روش های این جراحی، برش در قسمت کشاله ی ران می باشد. در انواع تکنیک های این جراحی، پس از ایجاد برش، چربی و پوست اضافه برداشته خواهد شد. سپس جراح تغییراتی را در بافت زیرین ایجاد خواهد کرد. در ادامه پوست اضافه برداشته می شود. در انتها بخش برش خورده، بخیه زده می شود.

images 1725351266 66d6c562cc94d

روش انجام عمل برداشتن چربی اضافه ران

مراقبت های پس از انجام عمل برداشتن چربی اضافه ران

به منظور رسیدن به بهترین و مطلوب ترین نتایج و همچنین تسریع در روند بهبودی و درمان، لازم است که مراقبت های پس از عمل را جدی بگیرید و موارد مراقبتی را مو به مو اجرا نمایید:

  1. بهتر است در روزهای آغازین عمل، شخصی به عنوان همراه، در کنار شما باشد و پرستاری از شما را به عهده بگیرد.
  2. لازم است در مصرف کردن داروهای تجویزشده توسط پزشکتان نهایت دقت و جدیت را به عمل آورید.
  3. پوشش های مخصوص پس از این عمل اهمیت بسیار زیادی دارند. ضروری است بعد از عمل از گن های مخصوص استفاده نمایید.
  4. در دوران نقاهت از انجام هر گونه فعالیت سنگین بدنی خودداری نمایید.
  5. در صورت بروز نشانه هایی مانند درد شدید، خونریزی، عفونت و … سریعا به پزشک خود مراجعه نمایید.

dr-parand.com 

 

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

18 − 6 =