صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : بررسی اسپیکر الجی و دیگر برندها در نمایندگی lg
ads

بررسی اسپیکر الجی و دیگر برندها در نمایندگی lg

bad8229c 9320 48cc bbd1 3e7175b4a0ac

کمکی که یک تعمیرکار اسپیکر در انتخاب بهترین اسپیکر موجود در بازار می‌تواند به شما کند، هیچ کس دیگه‌ای در حق شما نمی‌تواند انجام دهد. در این میان متخصصان تعمیرکار الجی در نمایندگی service-lg.ir همکاری لازم را داشته و به کمک آن‌ها توانستیم این محتوا را برای شما آماده نماییم.

بررسی اسپیکر الجی و دیگر برندها در نمایندگی lg

دلیلی که برای این نظریه وجود دارد این است که تکنسین تعمیرکار از آنجایی که با انواع اسپیکر مانند اسپیکر الجی، ساموسنگ و … آشنایی دارند و برای تعمیر به آن ها سپرده می‌شود اطلاعات بسیار مفیدی دارند. این اطلاعات شامل خرابی های رایج، پر مشکل ترین نوع اسپیکر و موارد بسیار دیگر می‌باشد. باا ما همراه باشید تا بررسی اسپیکر الجی و دیگر برندها در نمایندگی lg را با یکدیگر انجام دهیم.

 JBL Charge 5 بهترین اسپیکر بلوتوثی در سال 2024

JBL Charge 5 حتی از 4 نسخه قبلی اسپیکرهای بلوتوثی این برند، بادوام‌تر و مقاوم‌تر است. مدل قبلی این اسپیکرها دارای رتبه IPX7 بود. به این معنی که می‌توانست تا عمق 1.5 متری در آب دوام بیاورد، اما Charge 5 با رتبه IP67، در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است و دوام بالاتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد.

bad8229c 9320 48cc bbd1 3e7175b4a0ac

این محصول به عنوان یکی از نامزدهای بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل در بازار، دارای Tweeter قدرتمند 10 واتی و قابلیت Charge 5 Wi-Fi است که کمی قیمت آن را بالا می‌برد، اما در زمینه کیفیت پخش موسیقی، قدرتی دارد که به هیچ‌وجه نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

این اسپیکر دارای صدای بهبودیافته و قابلیت‌های انعطاف‌پذیرتری مبتنی بر Wi-Fi مانند AirPlay 2 و Alexa Multiroom است که قطعات آن در یک کیس محکم و بادوام جای گرفته‌اند و موسیقی را با کیفیت بالا و مداوم پخش می‌کند.

نکلت مهم برای خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل یکی از محبوب ترین لوازم جانبی دیجیتالی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا موسیقی، پادکست ها و سایر محتواهای صوتی را با کیفیت بالا گوش دهید. این اسپیکرها به دلیل اندازه کوچک و قابل حمل بودن، گزینه مناسبی برای استفاده در خارج از منزل هستند.

13c136c1 dc9e 4436 b163 6d265dc78eb0

اندازه و وزن

اولین فاکتور مهم در انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل، اندازه و وزن آن است. اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی هستید که بتوانید آن را به راحتی حمل کنید، به دنبال اسپیکرهایی باشید که کوچک و سبک هستند. اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل در اندازه های مختلفی موجود هستند، از اسپیکرهای جیبی گرفته تا اسپیکرهای بزرگتر که می توانند در یک کوله پشتی قرار گیرند.

بجنگید تا موفق شوید | کتاب 33 استراتژی جنگ برای زندگی
بیشتر بخوانید

کیفیت صدا

مهم ترین فاکتور در انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل، کیفیت صدای آن است. هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل، به عوامل مختلفی مانند میزان بلندی صدا، وضوح صدای میانه و باس و صدای فراگیر توجه کنید. اگر به دنبال صدایی با کیفیت و فراگیر هستید، به دنبال اسپیکرهایی باشید که دارای چند بلندگو یا ووفر هستند.

عمر باتری

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل، عمر باتری آن است. اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل دارای عمر باتری متفاوتی هستند. برخی از اسپیکرها تنها چند ساعت دوام می آورند، در حالی که برخی دیگر می توانند تا 24 ساعت کار کنند. اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هستید که بتوانید آن را به مدت طولانی بدون نیاز به شارژ استفاده کنید، به دنبال اسپیکرهایی باشید که دارای عمر باتری طولانی مدت هستند.

قابلیت ها

اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل دارای قابلیت های مختلفی هستند. برخی از اسپیکرها دارای قابلیت های پیشرفته ای مانند پخش صدای استریو، ضدآب بودن و پخش صدای 360 درجه هستند. اگر به دنبال اسپیکرهایی با قابلیت های پیشرفته هستید، هنگام خرید به این قابلیت ها توجه کنید.

قیمت

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل در محدوده قیمتی گسترده ای موجود هستند. قیمت اسپیکرها بسته به کیفیت صدا، عمر باتری، قابلیت ها و طراحی آن ها متفاوت است. اگر بودجه محدودی دارید، به دنبال اسپیکرهایی باشید که قیمت مناسبی دارند.

Mifa A8

Mifa A8 در رنج قیمتی که قرار می‌گیرد، یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی شناخته می‌شود. این محصول به عنوان بهترین اسپیکر بلوتوثی از طریق کابل Aux هم با دستگاه‌های دیگر جفت می‌شود و به دلیل داشتن مشخصاتی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، ارزش خرید بالایی دارد.

اسپیکر Mifa A8 قابل حمل است، چراکه وزن نسبتاً مناسبی دارد و می‌توانید هر کجا که دوست داشتید آن را با خود ببرید. باتری قابل شارژ این محصول تقریباً ۸ ساعت ماندگاری شارژ ارائه می‌دهد؛ بنابراین اگر قصد دارید هنگام طبیعت‌گردی هم آن را همراه خود داشته باشید، مناسبتان خواهد بود.

از مشخصات مهم دیگری که به دلیل آنها Mifa A8 را به عنوان بهترین اسپیکر معرفی می‌کنیم، می‌توان به قدرت بیس و کیفیت صدای مطلوب آن اشاره کرد که اگر در این رنج قیمت به دنبال محصول دیگری بگردید، کمتر اسپیکری را با کیفیت این مدل پیدا خواهید کرد. در ضمن، توان خروجی این مدل ۳۰ وات است که باز هم نسبت به قیمتی که دارد، مناسب است.

اکانت چیست؟ اکانت پرمیوم یعنی چه؟ (الزامات امنیتی و ساختاری)
بیشتر بخوانید

برند هارمن کاردن Harman Kardon

Harman Kardon توجه خود را به طراحی اسپیکرها معطوف کرد و با انجام این کار، محدوده‌ای منحصربه‌فرد ایجاد کرد که چشم‌ها و گوش‌ها را جذب می‌کند. اسپیکرهای بلوتوثی کوچک هارمن کاردن شامل جسورانه‌ترین طرح‌های بازار است و زیبایی‌شناسی محصولاتش با کیفیت صدای آن‌ها مطابقت دارد. همچنین خط تولید HK شامل سری بزرگ‌تر و دایره‌ای «Onyx» نیز است که حسی مدرن به هر فضای زندگی می‌بخشد و راه‌حلی یکپارچه با صدایی قدرتمند و بیس نفس‌گیر ارائه می‌دهد. سری‌های «Citation» و «Go + Play» این برند عموماً برای مصارف محدود خانگی مناسب هستند در حالی که ابعاد کوچک‌تری از سری Onyx دارند.

سری بعدی محصولات Harman Kardon، اسپیکرهای قابل حمل “Allure”، “Esquire Mini” و “Neo” نام دارند که وضوح صدای استثنایی و بیس خوبی را توسط ابعاد کوچک خود ارائه می‌دهند. از این سری‌ها می‌توان برای تماس‌های کنفرانسی نیز استفاده کرد و از Esquire Mini نیز می‌توان به عنوان یک پاوربانک هم عمل می‌کند.

وقتی صحبت از کیفیت صدا، کیفیت ساخت و زیبایی‌شناسی اسپیکرهای قابل حمل می‌شود، Harmon Kardon به عنوان یکی از برندهای نوآورانه شناخته می‌شود که محصولاتش همیشه در لیست‌های بهترین اسپیکر بلوتوثی قرار می‌گیرد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

2 × چهار =