صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : شهرک غرب تهران کجاست؟
ads

شهرک غرب تهران کجاست؟

images 1706009242 65afa29a72c62

یکی از محله هایی که در منطقه 2 تهران قرار دارد و از دسته محله هایی است که توجه کل تهران را در چند سال اخیر به خود جلب کرده است، شهرک غرب تهران می باشد. این محله در غربی ترین نقطه تهران قرار داشته و از دسته محله هایی است که در منطقه 2 تهران مساحت بسیاری را به خود اختصاص داده است.

به طور کلی در این مقاله قصد داریم درباره محله شهرک غرب که در حال حاضر یکی از محله های لوکس در تهران است صحبت کنیم. اگر می خواهید بهتر این محله را بشناسید و از قیمت های ملکی در آن آگاهی داشته باشید با املاک مثلث همراه باشید.

نگاهی جامع به شهرک غرب

شهرک غرب از امکانات بسیاری برخوردار است که نمی توان تمامی آن ها را گفت از این رو تمامی امکانات و دسترسی های این محله را در اینفوگرافیک زیر برای شما جمع آوری کرد ایم تا شما با یک نگاهی کوتاه به آن بتوانید ارزش شهرک غرب را متوجه شوید.

عکس از اطلاعات و دسترسی های شهرک غرب تهران به همراه امکانات و موقعیت مکانی این شهرک

تاریخچه شهرک غرب

شاید اگر چهل سال پیش به این منطقه می رفتید بیشتر بخش های آن را خاکی می دیدید، با اینکه میزان ساخت و ساز هایی که در این محله صورت می گیرد روزانه در حال افزایش است اما با این حال باز هم این محله در برخی بخش های خود همچنان جاده های خاکی را در خود دارد و به آبادانی صد در صدی نرسیده است. با این حال این شهرک به زمان شاه برگشته و  یکی از شهرک هایی است که توسط آمریکایی ها طراحی و ساخته شده است. پس از انقلاب میزان ساخت و ساز هایی که در زمین های خالی این شهرک افزایش پیدا کرده و امروزه نیز برج های لوکس شهرک غرب جای آپارتمان های کوچک را گرفته اند.

فاز های شهرک غرب

شهرک غرب در حال حاضر بر اساس آخرین تقسیم بندی هایی که توسط شهرداری صورت گرفته است به شش فاز تقسیم بندی شده است. که در این بخش قصد داریم درباره بخش های مهم این محله صحبت کنیم. اما قبل از آن بهتر است نگاهی به نقشه شهرک غرب داشته باشید.

نقشه شهرک غرب تهران به همراه لوکیشن شهرک غرب و دسترسی های این منطقه

شهرک غرب ایران زمین

در میان تمامی خیابان هایی که در شهرک غرب تهران قرار دارد، خیابان ایران زمین در دسته خیابان های گران قیمت و لوکس در تهران قرار دارد. خیابان ایران زمین ساخت و ساز های متعددی درش رخ داده است که این خیابان را پر از برج های زیبایی کرده است که امکانات متفاوتی را در خود دارد. اگر شما هم دوست دارید تا اطلاعات کاملی از خیابان ایران زمین به دست آورید بهتر است مقاله خیابان ایران زمین که در املاک مثلث قرار دارد را مطالعه کنید.

خرید کولر گازی دیگر دشوار نیست!
بیشتر بخوانید

شهرک غرب بلوار دریا

یکی از بلوار های به نسبت وسیع که در شهرک غرب تهران قرار دارد، بلوار دریا است که در واقع مرزی است بین شهرک غرب و سعادت آباد، این بلوار از امکانات متعددی برخوردار است و بخشی از آن نیز از محله دریا گدشته است. این بلوار یکی از شاه راه هایی است که شما را به دیگر بلوار های شهرک غرب متصل می کند و این موضوع سبب شده است تا این بلوار مورد توجه قرار گیرد.

میدان صنعت در شهرک غرب

میدان صنعت از جمله میدان‌های مهم تهران می باشد. این بخش از شهرک غرب تهران از دسترسی بسیار عالی برخوردار بوده و همین موضوع سبب می شود تا میدان صنعت از جمله میدان‌های معروف در تهران باشد. همچنین صنعت از جمله میدان‌های قدیمی تهران بوده که در سال 1358 ساخته شده است.میدان صنعت در حال حاضر تبدیل به یکی از میدان‌های معروف در تهران شده است. این میدان در واقع ایستگاه مترو شهرک غرب را در خود جای داده است و از این جهت نیز حائز اهمیت می باشد.

ایستگاه مترو میدان صنعت واقع در شهرک غرب تهران به همراه نقشه مترو شهرک غرب

چرا شهرک غرب؟

نباید از حق گذشت که این محله در قدم اول از نظر موقعیت مکانی و میزان تراکم جمعیت از امتیاز خوبی برخوردار است. در قدم دوم نبود ترافیک و هوای به نسبت پاکیزه تر می تواند یکی دیگر از المان هایی باشد که شما را وسوسه کند تا حداقل یکبار نگاهی به این محله داشته باشید. از سویی دیگر آپارتمان های نوساز در کنار قیمت های مناسب می تواند یک مورد مناسب برای زندگی را برای شما به همراه آورد. اگر نگاهی به شهرک غرب نقشه داشته باشید می بینید که تمامی امکانات در این محله وجود دارد. این ها تماما سبب می شود تا شما حتما نگاهی به فایل های آگهی ملکی در شهرک غرب داشته باشید.

قیمت آپارتمان در شهرک غرب

اگر شما هم دوست دارید که کاملترین فایل های خرید و فروش _ رهن و اجاره آپارتمان در شهرک غرب را مشاهده کنید و یا می خواهید جدول قیمتی خرید ملک  در شهرک غرب را به صورت آنلاین و لحظه ای داشته باشید. املاک مثلث همراه شماست تا تمامی این ها را در اختیار شما قرار دهد. این مجموعه با داشتن بیش از 6500 آگهی در حوزه ملک در منطقه 2 تهران یکی از کاملترین مجموعه های املاکی در منطقه 2 تهران شناخته شده است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

دو + هفت =