صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : تجهیزات واقعیت مجازی لئوتک: وسایلی جدید برای شهربازی ها
ads

تجهیزات واقعیت مجازی لئوتک: وسایلی جدید برای شهربازی ها

images 1716836953 6654da59426ea

امروزه، مرز بین دنیای واقعی و دنیای مجازی کمرنگ تر از همیشه شده است. تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) با قدرت شگفت انگیز خود، ما را به اعماق دنیایی ناشناخته می‌برد و تجربیاتی را به ارمغان می‌آورد که تا پیش از این، تنها در ذهنمان می‌توانستیم آنها را تصور کنیم.

در این میان، شرکت لئوتک با سابقه ی درخشان ده ساله در تولید و ارائه ی تجهیزات واقعیت مجازی شهربازی در ایران، به عنوان راهنمایی قابل اعتماد در این دنیای جدید، پا به عرصه گذاشته است. لئوتک با تعهد به ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین محصولات VR، دریچه ای نو به سوی دنیای سرگرمی، آموزش، و حتی کار برای شما می‌گشاید.

لئوتک تولیدکننده تجهیزات شهربازی

لئوتک، پیشرو در تولید تجهیزات واقعیت مجازی

لئوتک با ارائه ی طیف وسیعی از تجهیزات VR، نیازهای مختلف شما را در هر زمینه‌ای که تصور کنید، برآورده می‌کند. این دستگاه ها که شامل سینما و شبیه ساز های واقعیت مجازی میشوند تنوع بسیاری دارند که باعث استقبال مراکز تفریحی و شهربازی ها از این محصولات در سراسر ایران شده است. کیفیت تولیدات لئوتک رقابت تنگاتنگی با نمونه های خارجی دارد. شبیه ساز های vr مشابه موجود در ایران عمدتا دستگاه های مونتاژي کشور چین و هند هستند که نه تنها صرفه اقتصادی ندارند، بلکه از کیفیت کافی برخوردار نیستند.

معرفی انواع شبیه ساز های واقعیت مجازی لئوتک

  • شبیه ساز رانندگی واقعیت مجازی:گویی که در خیابان های پاریس رانندگی می‌کنید، یا در پیچ و خم جاده های کوهستانی به چالش کشیده می‌شوید. شبیه سازهای رانندگی لئوتک، حس واقعی رانندگی در هر نوع وسیله نقلیه ای را برای شما به ارمغان می‌آورند. این دستگاه ها شامل شبیه ساز فرمول ۱،ریسینگ و رانندگی صندلی ثابت می باشند. طراحی چشم نواز این سیمولاتور ها روح شهربازی شما را جلا می بخشد.
  • شبیه سازهای موتورسواری: با موتور خود در دل طبیعت بکر و یا در پیست های مسابقه ی نفس گیر، ویراژ دهید و هیجان سرعت را تجربه کنید. شبیه سازهای موتورسواری لئوتک، حس واقعی موتورسواری را برای شما شبیه سازی می‌کنند بدون انکه خطری شما را تهدید کند. این دستگاه نیز نورپردازی و طراحی منحصر به فردی دارد.
  • شبیه سازهای پرواز: بر فراز آسمان ها به پرواز درآیید و مناظر شگفت انگیز زمین را از نمای نزدیک تماشا کنید. شبیه سازهای پرواز یا هواپیما، حس واقعی پرواز با انواع مختلف هواپیماها را برای شما به ارمغان می‌آورند. این دستگاه به جز سرگرمی و هیجان، استفاده آموزشی نیز در مراکز نظامی و خلبانی دارد.
  • شبیه سازهای تیراندازی: مهارت خود را در تیراندازی به چالش بکشید و در محیطی مجازی، هیجان نبرد را تجربه کنید. شبیه سازهای تیراندازی لئوتک، حس واقعی تیراندازی با انواع مختلف سلاح ها را برای شما شبیه سازی می‌کنند.
  • سینما واقعیت مجازی: با استفاده از سینما VR لئوتک، به تماشای فیلم ها و ویدیوهای 360 درجه بنشینید و در دنیای داستان غرق شوید. سینما VR لئوتک، تجربه ای کاملاً جدید و منحصر به فرد از تماشای فیلم را برای شما به ارمغان می‌آورد. از این سینما، به عنوان گل سرسبد تجهیزات واقعیت مجازی نام میبرند.
3 نکته خیلی مهم در هنگام خرید کارت گرافیک + برای کاربری گیمینگ و روزانه
بیشتر بخوانید

 

.

تجهیزات واقعیت مجازی، فراتر از سرگرمی

کاربردهای تجهیزات واقعیت مجازی فراتر از سرگرمی و تفریح است. این تکنولوژی شگفت انگیز، می‌تواند در زمینه های مختلفی مانند آموزش، پزشکی، و حتی مهندسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

  • آموزش: با استفاده از VR، می‌توان مفاهیم پیچیده را به روشی ساده و جذاب به دانش آموزان و دانشجویان آموزش داد. به عنوان مثال، دانش آموزان می‌توانند با استفاده از VR، به بازدید از مکان های تاریخی و یا انجام آزمایشات علمی در محیطی مجازی بپردازند.
  • پزشکی: از VR می‌توان برای آموزش جراحان و یا شبیه سازی عمل های جراحی استفاده کرد. همچنین، VR می‌تواند برای درمان بیماری هایی مانند اضطراب و فوبیای خاص نیز مورد استفاده قرار گیرد.
  • مهندسی: مهندسان می‌توانند با استفاده از VR، نمونه های اولیه ی طرح های خود را به صورت مجازی بسازند و آنها را آزمایش کنند.
  • شهربازی: وسایل واقعیت مجازی از جمله شبیه ساز ها و سینما، چند سالی جای خود را در شهربازی ها باز کرده اند تا این دستگاه های جدید و ترند جهانی جای دستگاه های قدیمی و کسل کننده شهربازی ها را بگیرند.

شبیه ساز های واقعیت مجازی شهربازی لئوتک

لئوتک، همراه شما در دنیای واقعیت مجازی

لئوتک با ارائه ی مشاوره ی رایگان و خدمات پس از فروش، در کنار شما خواهد بود تا بهترین تجربه ی ممکن را از دنیای واقعیت مجازی داشته باشید. شرکت قابلیت طراحی و اجرا فضا های شهربازی واقعیت مجازی را در سراسر ایران داراست.

نمونه کارهای برجسته ی لئوتک

یکی از نمونه کارهای برجسته ی لئوتک، تجهیز شهربازی واقعیت مجازی پدیده شاندیز است. این شهربازی با استفاده از تجهیزات پیشرفته ی VR ، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شده است. این مجموع شامل ۲۰ عدد دستگاه تولید شده لئوتک می باشد. دستگاه های لیزر ماز، تیکت تورنادو و بسکتبال نیز در کنار شبیه ساز های واقعیت مجازی در این مجموعه پذیرا بازدیدکنندگان است. شهربازی ورزشگاه امام رضا مشهد همکاری با مجموعه ورزشی امام رضا مشهد در جهت تجهیز این مکان به جدیدترین فناوری های واقعیت مجازی، گامی موثر در راستای ارتقای سطح سرگرمی و ارائه تجربیات منحصر به فرد به زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی بوده است. علاوه بر این پروژه های شاخص، لئوتک سابقه درخشانی در راه اندازی شهربازی های سرپوشیده در شهرهای مختلف ایران از جمله کرج، میانه، چالوس، شهریار، تهران و یزد دارد. این امر نشان دهنده ی گستردگی فعالیت و تسلط این شرکت بر تکنولوژی های روز واقعیت مجازی و توانایی آن در خلق فضاهای سرگرم کننده و جذاب برای مخاطبان در هر نقطه ای از ایران است.

10 رشته که میتونی تو تعطیلات عید یادبگیری و درآمد بالا داشته باشی
بیشتر بخوانید

چرا لئوتک انتخابی مطمئن است؟

با انتخاب لئوتک، می توانید از کیفیت، تنوع و خدمات پس از فروش بی نظیر محصولات VR این شرکت بهره مند شوید. لئوتک با سابقه ی درخشان و تعهد به ارائه ی بهترین ها، به شما کمک می کند تا به دنیای شگفت انگیز واقعیت مجازی قدم بگذارید و تجربیاتی منحصر به فرد و فراموش نشدنی را رقم بزنید. همچنین دقت داشته باشید که تجهیزات شهربازی و شبیه ساز های واقعیت مجازی نیازمند تعمیرکار مختص خود است و ترجیحا از شرکتی خرید کنید که خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

3 + 8 =