صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : چقدر طول می‌کشد پس از مهاجرت مجارستان اقامت خود را دریافت کنم؟
ads

چقدر طول می‌کشد پس از مهاجرت مجارستان اقامت خود را دریافت کنم؟

images 1717326627 665c5323c22cd

چقدر طول می‌کشد پس از مهاجرت مجارستان اقامت خود را دریافت کنم؟

اخذ اقامت مجارستان روشی ساده است که می‌تواند شما را در عرض چند ماه به آرزوی زندگی در یک کشور اروپایی برساند و به شما کمک کند حس خوبی را از زندگی در این کشور تجربه کنید. مجارستان یکی از کشورهایی است که اقتصاد رو به روشی دارد و با برنامه‌های سرمایه گذاری متعددی که در این کشور صورت گرفته است، به زودی به یک کشور مهم در دنیا تبدیل خواهد شد. دریافت گلدن ویزای اروپا به مجارستان یکی از روش‌هایی است که شما با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات این کشور به آن دست پیدا می‌کنید. به صورت کلی، هزینه مهاجرت به مجارستان در مقایسه با کشورهای اروپایی دیگر بسیار کمتر است.

images 1717326627 665c5323b92b8

مهاجرت مجارستان و دریافت اقامت در چند ماه

مهاجرت مجارستان به شما کمک می‌کند در مدت چند ماه به اقامت این کشور برسید. البته باید بدانید که روش مهاجرتی بسیار مهم است و شما باید روش درستی را انتخاب کنید. سرمایه گذاری یکی از بهترین روش‌هایی است که برای مهاجرت پیش روی شما قرار دارد. با توجه به این مسئله که مجارستان اقتصاد رو به رشدی دارد، هزینه سرمایه گذاری را کاهش داده است تا بتواند سرمایه‌های متعددی را جذب کند و این بهترین فرصت برای کسانی است که می‌خواهند با یک مبلغ مناسب زندگی در یک کشور اروپایی را تجربه کنند.

آیا می‌توانم برای خرید ملک در مجارستان اقدام کنم و اقامت بگیرم؟

یکی از راهکاریی که برای مهاجرت مجارستان و دریافت اقامت این کشور وجود دارد، خرید ملک است. شما می‌توانید با مبلغ حداقل 300 هزار یورو، اقامت این کشور را دریافت کنید و وارد یک کشور اروپایی شوید. البته باید به این مسئله توجه داشته باشید که به ازای تعداد نفراتی که قرار است از این طریق اقامت مجارستان را دریافت کنند، شما به 6 مترمربع فضا نیاز دارید. این متراژ جدا از آشپزخانه، سرویس بهداشتی و راهرو است. بهتر است در این رابطه با یک وکیل مهاجرتی قوی در ارتباط باشید و اطلاعات تکمیلی را از او دریافت کنید.

گلدن ویزای اروپا چگونه صادر می‌شود؟

یکی از روشهای مهاجرت مجارستان دریافت گلدن ویزای اروپا است. گلدن ویزا زمانی به متقاضی تعلق می‌گیرد که در یکی از برنامه‌های سرمایه‌گذاری آن کشور در املاک و مستغلات شرکت کرده باشد. این ویزا در عرض مدت کوتاهی صادر می‌شود و پس از آنکه فرد وارد آن کشور می‌شود، در پروسه دریافت اقامت آن کشور قرار می‌گیرد. دریافت گلدن ویزای اروپا برای مجارستان در مقایسه با کشورهایی مانند آلمان و فرانسه بسیار ساده است و شما با طی کردن مراحل ساده می‌توانید به این ویزا دست پیدا کنید.

مزایای سرمایه گذاری و انجام معاملات فارکس در اینوسلو
بیشتر بخوانید

images 1717326627 665c5323c22cd

هزینه مهاجرت به مجارستان چقدر است؟

هزینه مهاجرت به مجارستان در مقایسه با کشورهای اروپایی محدود است. البته باید بدانید که پاسخ به این موضوع به نوع مهاجرت بستگی دارد. اگر شما بخواهید که از طریق خرید ملک یا سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنید، هر یک برنامه از پیش تعیین شده‌ای دارد که شما باید مبلغ آن را پرداخت کنید و در پروسه دریافت اقامت قرار گیرید. برای مهاجرت مجارستان، به جز هزینه‌ای که برای سرمایه گذاری یا خرید ملک پرداخت می‌کنید، باید مبلغ 60 هزار یورو به ازای هر نفر بابت کارهای اقامت پرداخت کنید. این مبلغ غیر قابل عودت است و به حساب دولت مجارستان واریز می‌شود.

برای مهاجرت مجارستان به کجا مراجعه کنم؟

برای انجام این امور باید به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید و کار خود را به دست کسانی بسپارید که در این زمینه تخصص کافی دارند. مجموعه اخذ اقامت و مشاوره سرمایه گذاری ir2eu تجربه‌های زیادی در مورد سرمایه گذاری و کسب اقامت بلندمدت و دائم در اروپا دارد. این شکرت دارای مراکز فعال و دفاتر در شهرهای بوداپست (مجارستان) ، پاریس (فرانسه)، لندن (انگلستان) و نیز دو دفتر در ایران در شهرهای تهران و اصفهان است. مدیریت این هدلینگ جناب آقای دکتر فرخی است که مراکز درمانی زیادی را در ایران و اتحادیه اروپا راه‌اندازی کرده است. توسعه کسب و کار، خرید و سرمایه گذاری در زمینه ملک در تمامی کشورها به ویژه مجارستان از جمله خدماتی هستند که در این مرکز ارائه می‌شوند و شما می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

بیست − چهارده =