صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : چرا جلیقه‌های تبلیغاتی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی هستند؟
ads

چرا جلیقه‌های تبلیغاتی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی هستند؟

images 1728532917 670751b576aea

یکی از بهترین راه‌های افزایش فروش و توسعه کسب‌وکار، انجام تبلیغات با استفاده از لباس کار است. اما سوالی که برای تمامی صاحبان کسب‌وکار وجود دارد، این است که از چه نوع تبلیغاتی استفاده کنند و چطور بیشترین تأثیر را بر مخاطبان داشته باشند؟ برای انجام تبلیغات محیطی به بهترین صورت، می‌توانید از جلیقه‌های تبلیغاتی استفاده کنید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا متوجه شوید چرا جلیقه تبلیغاتی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی محسوب می‌شود.

images 1728532863 6707517ff36deمعرفی انواع لباس‌های کار برای تبلیغات

صاحبان مشاغل مختلف می‌توانند ضمن چاپ طرح دلخواهشان بر روی لباس پرسنل، آن را به یک لباس تبلیغاتی تبدیل کنند. این طرح‌ها قابلیت اجرا بر روی انواع مختلفی از لباس‌ها مانند، یونیفرم، پیش‌بند و کلاه را دارند. هر یک از مشاغل و سازمان‌های گوناگون، براساس مدل لباس کاری که برای پرسنل خود انتخاب می‌کنند، پوشاک تبلیغاتی گوناگونی خواهند داشت. به‌طورکلی می‌توانیم انواع مختلف لباس‌های کار تبلیغاتی را به صورت زیر دسته‌بندی کنیم:

  • لباس‌های کار تبلیغاتی خدماتی
  • لباس‌های کار تبلیغاتی عملیاتی
  • لباس‌های کار تبلیغاتی مخصوص اداره‌ها و سازمان‌ها
  • لباس‌های تبلیغاتی محافظتی
  • لباس‌های تبلیغاتی صنعتی

نکات مهمی که باید در انتخاب پوشاک تبلیغاتی در نظر بگیریم

زمانی که درباره لباس‌های تبلیغاتی صحبت می‌کنیم، قطعا انتخاب‌های متعددی پیش روی ما وجود دارد. انتخاب لباسی که برای تبلیغ مناسب باشد، به سلیقه شما نیز وابسته است. چنانچه انتخاب خوبی داشته باشید، می‌توانید مشتریان وفاداری را برای تیم یا شرکت خود دست‌وپا کنید. جنس، رنگ و سبک لباس کار موردنظر شما می‌تواند سیگنال‌ها گوناگونی را از شرکت شما به مشتریان انتقال دهد. برخی از رایج‌ترین پوشاک صنعتی و تبلیغاتی عبارت‌اند از:

  1. لباس‌های کار تبلیغاتی: بیلرسوت‌ها و لباس‌های یکسره‌ای که نام برند یا شرکت روی آن‌ها حک شده‌است تا مدت‌ها در ذهن افراد باقی می‌ماند. استفاده از پارچه مناسب در این لباس‌ها می‌تواند مدت طولانی برند شما را تبلیغ کند.
  2. کلاه تبلیغاتی: اگر تمایل دارید به مشتریان خود هدیه دهید، چه‌بهتر که این کار را با لباس‌های تبلیغاتی همچون کلاه انجام دهید. شما می‌توانید در رویدادهای مختلف مانند نمایشگاه‌ها، به‌منظور بازاریابی بهتر، کلاه‌های تبلیغاتی برند خود را توزیع کنید.
  3. جلیقه تبلیغاتی یا کاور: با استفاده از جلیقه‌ها و کاورهای تبلیغاتی به‌عنوان لباس کار می‌توانید بین اقشار مختلف جامعه مانند ورزشکاران، صنعتگران، کارگران یا کارمندان برند خود را خیلی خوب تبلیغ کنید.
  4. تیشرت‌های تبلیغاتی: تیشرت‌های تبلیغاتی نیز می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای بازاریابی باشند. این لباس‌ها تا مدت طولانی قابل‌استفاده هستند؛ بنابراین با هزینه‌ای بسیار کم می‌توانید تا مدت‌ها برند خود را به دیگران نشان دهید.
فروش انواع محصولات ردیاب خودرو و ردیاب آهنربایی ویژه نوروز 1403 با 20% تخفیف در پیام جی پی اس
بیشتر بخوانید

images 1728533271 67075317d57a6

مزایای استفاده از جلیقه تبلیغاتی

شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف باهدف جذب مشتری و افزایش جذابیت برند خود از جلیقه تبلیغاتی استفاده می‌کنند. بسیاری از افرادی که این جلیقه را دریافت می‌کنند، آن‌ها را در زندگی روزمره خود یا محل کار می‌پوشند. استفاده از جلیقه‌های تبلیغاتی مزایای زیادی دارد که عبارت‌اند از:

  • افرادی که لباس‌های تبلیغات مختلف شما را به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنند، شانس بسیار بیشتری برای خرید مجدد یا دریافت خدمات از برند و سازمان شما خواهند داشت.
  • چنانچه از طرح‌ها و برش‌های جالبی بر روی جلیقه تبلیغاتی خود استفاده کنید، توجه دیگران بیشتر به برند شما جلب می‌شود و تقاضای استفاده از خدمات برند شما افزایش می‌یابد.
  • تولید یک جلیقه تبلیغاتی با پارچه مناسب و کیفیت بالا سبب می‌شود افراد تا چند سال متوالی از لباس شما استفاده کنند و ترویج برند شما در سطح شهر برای مدت طولانی ادامه یابد.
  • برخلاف سایر روش‌های تبلیغاتی، استفاده از جلیقه‌های تبلیغاتی هزینه چندان بالایی برای شما نخواهد داشت و نسبت‌به دیگر لباس‌های تبلیغاتی، پوشش ماندگارتر و رایج‌تری برای مصرف در سطح شهر است.
  • افرادی که در مشاغل مختلف آزاد کار می‌کنند، مانند پارکبان‌ها، رانندگان، فروشگاه‌داران و ویزیتورها معمولا برای محافظت از لباس‌هایشان در مقابل آلودگی و کثیفی، جلیقه تبلیغاتی می‌پوشند که این مورد تبلیغ بزرگی برای برند و فروشگاه محسوب می‌شود.

لباس کار تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

در طراحی لباس‌های کار باید ویژگی‌های مختلفی مدنظر قرار بگیرد. به‌عنوان مثال، این لباس‌ها باید به‌گونه‌ای دوخته شوند که پرسنل هنگام پوشیدن آن‌ها احساس راحتی کنند. پارچه‌های که در لباس‌ها استفاده می‌شود باید براساس فصل، شرایط و محیط کار انتخاب شود و از قابلیت‌های گوناگونی همچون نسوز بودن، ضدآب و عایق الکتریسیته بهره‌مند باشد. در لباس‌های طراحی‌شده از پارچه‌های مناسب و باکیفیت استفاده می‌شود که نباید دچار چروکیدگی، رنگ‌دهی و آب‌رفت شوند. از سوی دیگر، فرایند دوخت لباس‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. لباس‌ها باید محکم دوخته شوند تا درزهای آن‌ها به‌راحتی باز نشود. همچنین، به‌کار بردن الیاف مناسب در تهیه لباس‌ها نیز می‌تواند هنگام بروز حوادث گوناگون، خطرات ناشی از آن را کاهش دهد.

images 1728532917 670751b576aea

نتیجه‌گیری

استفاده از جلیقه‌ها یا لباس های تبلیغاتی به انجام تبلیغات محیطی کمک بزرگی می‌کند. علاوه‌بر مزایایی که این نوع جلیقه‌ها برای خود کارکنان دارند، تمامی افراد این لباس کار را مشاهده می‌کنند و نام و نشان برند، شرکت یا سازمان شما در ذهن آن‌ها ثبت می‌شود. شرکت پاکان صنعت دارای یک گروه طراحی حرفه‌ای برای طراحی و تولید انواع پوشاک صنعتی مانند جلیقه‌های تبلیغاتی است. این شرکت لوگوی برند شما و نام آن را با بهترین کیفیت چاپ در محل مناسب چاپ می‌کند و بهترین جلیقه تبلیغاتی را به‌منظور تبلیغات محیطی برای شما آماده می‌سازد.

با این ساعت شیک زنانه رزگلد خاص باشید!
بیشتر بخوانید

صفحه نخست

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

یک × 5 =