صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : نمونه سوالات آیین نامه رانندگی و هزینه گواهینامه جدید
ads

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی و هزینه گواهینامه جدید

images 1725167745 66d3f88158d1f

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی تمرینی و همینطور هزینه گواهینامه رانندگی موضوع مهم بررسی امروز ماست . همانظور که می دانید هزینه گواهینامه رانندگی این روز ها موضوع شدیدا داغ سایت ها و رسانه های خبری شده است پس برای همین امروز در این مقاله به بررسی هزینه های گرفتن گواهینامه رانندگی می پردازیم و در صورتی که می خواهید برای گرفتن گواهینامه رانندگی اقدام کنید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید .

در ادامه به بررسی راه های قبولی در آزمون عملی رانندگی و همینطور آزمون تئوری می پردازیم پس با ما همراه باشید … .

images_1725167738_66d3f87a954d3.webp

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی چیست ؟

اصولا وقتی وارد آموزشگاه رانندگی می شوید باید در کلاس های آیین نامه رانندگی و قوانین رانندگی حضور پیدا کنید در این حالت به شما یک کتاب آیین نامه رانندگی داده می شود و شما باید این کتاب را همراه خود داشته باشید . در این کلاس ها به شما قوانین رانندگی و باید ها و نباید ها و تابلو ها و شرایط راه ها و بسیاری از موارد دیگر آموزش داده می شود و شما در این حالت باید به تمامی قوانین رانندگی مسلط و آشنا شوید . در این حالت است که شما به خوبی در 8 جلسه تمامی قوانین رانندگی را می آموزید و باید خود را برای آزمون بسیار مهم رانندگی آماده کنید .

در این حالت به شما 30 سوال تستی داده شده و به شما 20 دقیقه زمان می دهند تا به این 30 سوال 4 جوابه پاسخ دهید در این صورت است که شما می توانید خود را به چالش بکشید که آیا در این آزمون شدیدا سخت قبول می شوید و یا خیر . بسیاری از افرا در این آزمون مردود می شوند و عده کمی قبول . افرادی که قبول می شوند به مرحله بعد رفته و خود را برای رانندگی و یا بهتر است بگوییم یادگیری رانندگی اصولی در شهر آماده می کنند و افرادی که مردود می شوند کارشان تمام است و باید هفته بعد به آموزشگاه رانندگی آمده و مجددا آزمون دهند . در صورتی که تعداد دفعات زیادی مردود شوید این مورد تکرار شده و شما هزینه های مالی و زمانی زیادی را می پردازید .

فروشگاه معتبر لوازم و قطعات انواع اتو و چرخ خیاطی
بیشتر بخوانید

اما راه کار قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی چیست ؟ نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با صدها سوال تمرینی به چه کاری می آید و آیا می توانیم با سوالات زیاد تمرینی در این آزمون پیروز شویم و یا خیر ؟ بیایید با هم بررسی کنیم .

راهکار قبولی در آزمون تئوری رانندگی در آموزشگاه رانندگی چیست ؟

یکی از مهمترین و سخت ترین مراحل گرفتن گواهینامه رانندگی در ایران و یا حتی کشور های دیگر همین مرحله است و آن چیزی نیست جز آزمون آیین نامه رانندگی در این آزمون شما باید به خوبی به تمامی قوانین رانندگی مسلط باشید و در صورتی که نتوانید به خوبی به تمامی سوالات پاسخ دهید مردود می شوید . البته باید بدانید در این آزمون شما 4 بار فرصت دارید اشتباه به سوالات پاسخ دهید و در صورتی که این موارد بیشتر شوند شما مردود می شوید و باید هفته دیگر مجدد برای این آزمون به آموزشگاه رانندگی بیایید .

حالا بیایید ببینیم نمونه سوالات آیین نامه رانندگی چیست و اصلا به چه صورت می تواند به ما کمک کند , اصولا وقتی شما می خواهید در آزمون آیین نامه شرکت کنید باید به خوبی کتاب آیین نامه رانندگی را بخوانید اما سوال اینجاست آیا برای شرکت در کنکور شما باید فقط کتاب را بخوانید ؟ البته در صورتی که بتوانید به تمامی موارد به خوبی مسلط شوید چرا که نه اما قطعا نمونه سوالات به شما می توانند کمک بسیاری زیادی کنند که در خصوص رانندگی هم جریان به همین صورت است و شما باید بتوانید به خوبی در آزمون آیین نامه پیروز شوید .

برای همین آموزشگاه های رانندگی و یا دکه های روزنامه فروشی و یا حتی سایت ها و یا بسیاری از مکان های دیگر به شما نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را ارائه می دهند و شما می توانید به راحتی از این نمونه سوالات استفاده کرده تا در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید . البته شما باید به خوبی کتاب آیین نامه رانندگی را خوانده باشید و بعد از نمونه سوالات رانندگی با هزاران سوال استفاده کنید . بسیار خب بیایید ببینیم هزینه گواهینامه رانندگی چقدر می شود ؟

images_1725167745_66d3f88158d1f.webp

هزینه گواهینامه رانندگی چقدر است ؟

هزینه گواهینامه رانندگی در این سالها به شدت افزایش داشته است و شما باید برای اینکه بتوانید در آموزشگاه های رانندگی ثبت نام کنید یک سری ویژگی ها و شرایط را داشته باشید و بعد از داشتن آن شرایط باید از پس هزینه های سنگین آموزشگاه های رانندگی بر بیایید البته این افزایش هزینه های گواهینامه رانندگی در تمامی کشور ها بوده است و صرفا مختص ایران نیست اما عواملی همچون مالیت و انرژی و حقوق و قطعات و اجاره و بسیاری از موارد دیگر باعث می شوند تا هزینه های گرفتن گواهینامه رانندگی افزایش پیدا کند پس در صورتی که می خواهید برای گرفتن گواهینامه رانندگی اقدام کنید این بخش بسیار بسیار برای شما می تواند مهم باشد و شاید بهتر باشد بگوییم پیشنهاد می کنیم قبل از افزایش قیمت مجدد حتما در آموزشگاه های رانندگی ثبت نام کنید . بسیار خب بیایید به بررسی هزینه های گرفتن گواهینامه رانندگی بپردازیم .

دانلود و تماشای آنلاین فیلم هاوایی و ویلای ساحلی + تاریخ اکران آنلاین
بیشتر بخوانید

هزینه گواهینامه پایه سه رانندگی در ایران حدودا 7 میلیون و برای پایه 2 حدودا 9 میلیون و برای موتور سیکلت حدودا 800 هزار تومان شده است که در بین تمامی گواهینامه ها , گواهینامه رانندگی با موتور سیکلت کمترین افزایش قیمت را داشته است . البته برای اینکه بتوانید از گواهینامه رانندگی پایه 2 استفاده کنید باید برای 2 سال گواهینامه رانندگی پایه 3 را داشته باشید و بعد برای گواهینامه رانندگی پایه 2 اقدام کنید .

images_1725167751_66d3f887ce309.webp

آزمون شهری رانندگی

و در نهایت شما وقتی به تمامی قوانین مسلط شدید با خواندن کتاب آیین نامه رانندگی و همینطور نمونه سوالات آیین نامه رانندگی و مهارت رانندگی شما با مربی آموزشگاه رانندگی هم بالا رفت می توانید در آخرین مرحله از گرفتن گواهینامه رانندگی شرکت کنید و در این صورت است که اگر قبول شوید به شما گواهینامه رانندگی داده شده و در صورت مردودی باید هفته بعد به آموزشگاه رانندگی رفته و برای آزمون مجدد اقدام کنید در این شرایط است که شما می توانید مهارت های دوگانه رانندگی خود را به چالش بکشید .

لازم به ذکر است که اگر می خواهید در این ازمون شدیدا سخت قبول شوید باید با مربی آموزشگاه رانندگی تمرین عملی رانندگی زیادی داشته باشید و به خوبی مهارت رانندگی خود را بالا ببرید .

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

15 − شش =