صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : رویداد “نود سالگی شهرداری تنکابن ” الگویی برای مردمی سازی فعالیت ها است.
ads

رویداد “نود سالگی شهرداری تنکابن ” الگویی برای مردمی سازی فعالیت ها است.

c597912f ec8c 4c90 a8c0 f1df1a85b2f2

رویداد “نود سالگی شهرداری تنکابن ” الگویی برای مردمی سازی فعالیت ها است.

محمد ابراهیم لاریجانی شهردار تنکابن از برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی،هنری،ورزشی و گردشگری با اجرای سی برنامه در موضوعات مختلف در هفته آخر شهریور در شهر تنکابن (شهسوار) خبر داد.

c597912f ec8c 4c90 a8c0 f1df1a85b2f2

شهردار تنکابن افزود ۳۰ رویداد با موضوعات مختلف فرهنگی ، هنری ، ورزشی و گردشگری با مشارکت بیش از هزار نفر از جوانان هنرمند ، ورزشکار و فعال اجتماعی برگزار میشود و شهرداری تنكابن صرفا پشتیبانی می نماید .

وی افزود: انتخاب این سی رویداد که در قالب نمایشگاه، بازارچه، مسابقه و همایش خواهد بود توسط جوانان و نخبگان و هنرمندان تنکابنی برنامه ریزی ، تدوین محتوا، داوری و اجرا خواهد شد و برای اولین بار است که صفر تا صد کار به طور کامل به مردم واگذار شده است و شهرداری تنکابن هیچ دخالتی جز حمایت و پشتیبانی در محتوا و اجرا نخواهد داشت.

محمد ابراهیم لاریجانی شهردار تنکابن به اهمیت استفاده از ظرفیت های مردمی و بالابردن مشارکت اجتماعی و مردمی سازی امور و اعتماد به جوانان هنرمند و ورزشکار اشاره نمود و رویداد نود سالگی را الگوی خوبی برای پیاده سازی شعار مردمی سازی دانست .

لازم به ذکر است رویداد نود سالگی به بهانه نود سالگی عمارت شهرداری تنکابن که یک بنای ثبت ملی در فهرست آثار تاریخی است و در آستانه صد سالگی تاسیس شهرداری تنکابن هفته آخر شهریور در تنکابن برگزار خواهد شد.

0f27076b 746a 4f14 83c9 a40e7fc26f78

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

14 + 2 =