صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : ترک اعتیاد با قهوه گانودرما؛ آیا قهوه برای ترک مفید است؟
ads

ترک اعتیاد با قهوه گانودرما؛ آیا قهوه برای ترک مفید است؟

ec5c78b7 0aa7 4a51 aef9 b1f47e26120c

آیا قهوه برای ترک اعتیاد مفید است

ترک اعتیاد مواد مخدر، از جمله متادون، یک فرآیند پیچیده و چالش برانگیز است که نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت‌های روانی و اجتماعی دارد. قهوه گانودرما به عنوان یک مکمل طبیعی، خواص بسیار زیادی برای کنترل مشکلات دوره ترک اعتیاد دارد. اعتیاد به انواع مخدرهایی مثل ماری جوانا و متادون در سال‌های اخیر باعث شده است تا افراد نتوانند جنبه‌های مختلف زندگی را در دست بگیرند و کنترل هیجانات زندگی را از دست بدهند.

امروزه روش‌های متفاوتی برای ترک اعتیاد در خانه وجود دارد. تحقیقات بسیار و پژوهش‌های بی‌شماری در سال‌های اخیر بر روی اثرات درمانی و خواص قارچ گانودرمای لوسیدوم بر روند ترک اعتیاد انجام شده است. در تمامی این تحقیقات و پژوهش‌ها دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که ترکیبات موجود در عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم روی نورون‌های مغز تاثیر گذاشته و نوعی بی‌میلی نسبت به عادت مصرف مواد مخدر در بدن ایجاد می‌کند. در این شرایط فرد کمتر احساس وسوسه و کشش نسبت به ماده مخدر را داشته و به خاطر حضور ترکیبات آنتی اکسیدان، دوره سمزدایی را با سرعت بیشتر و درد کمتری طی می‌کند.

آیا قهوه برای ترک اعتیاد مفید است؟

تغذیه مناسب و مصرف مکمل‌های طبیعی مثل سیر سیاه، قارچ گانودرما و دمنوش های طبیعی به بهبود وضعیت جسمانی و روحی شما کمک می‌کند. قهوه گانودرما حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم است که به عنوان یک ماده طبیعی با خواص آنتی‌اکسیدانی و تقویت‌کننده سیستم ایمنی شناخته می‌شود و تاثیرات بسیار مثبتی بر روند ترمیم سلول‌های مغزی و پاکسازی کبد دارد.

قارچ گانودرما لوسیدوم که در قهوه سوپریم گانودرما حضور دارد، طیف گسترده‌ای از ترکیبات مختلف شیمیایی از جمله پلی‌ساکاریدها، پروتئین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها را در اختیار بدن فرد بیمار می‌گذارد که توان عمومی بدن را از سطح عادی، بیشتر می‌کند.

ترکیبات قهوه گانودرما برای ترک اعتیاد

ریز مغذی‌هایی مثل آهن، فسفر، منیزیم، ویتامین‌های گروه b، ویتامین‌های محلول در چربی، پلی‌ساکاریدها، تری‌ ترپن‌ها، اکسی توسین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند به صورت مستقیم به کاهش آسیب مغزی ایجاد شده در بدن فرد بیمار کمک کنند.

حضور درصد بالای این ترکیبات در قهوه گانودرما در دو هفته اول باعث می‌شود تا سطح گلبول‌های سفید افزایش پیدا کرده و مقاومت فرد در برابر صدمه‌های ناشی از اعتیاد کاهش پیدا کند. با مصرف درست و اصولی قهوه گانودرما سوپریم و ترکیبات موجود در آن، توان و انرژی از دست رفته فرد معتاد بازیابی شده و قدرت بدنی او افزایش پیدا می‌کند.

خرید انواع لوازم تحریر فانتزی از فروشگاه اینترنتی هیس
بیشتر بخوانید

خواص مصرف قهوه گانودرما برای ترک اعتیاد

  • بازیابی میل به غذا و افزایش وزنسم زدایی کبد و دیگر سلول‌های بدن
  • افزایش سطح تحمل بدن درد و کاهش دردهای مفصلی و عضلانی
  • کمک و افزایش تراکم استخوان‌ها و عضلات از دست رفته
  • کاهش استرس‌های روانی و کمک به افزایش سطح اعتماد به نفس
  • بهبود سطح انرژی و افزایش درونی برای تغییرات دوره ترک اعتیاد
  • تسریع روند رشد مو، بهبود استحکام دندان‌ها و تقویت سلامت ناخن‌های دست و پا

پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز

پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز با محصولات گیاهی با قابلیت ترک اعتیاد مواد مخدر صنعتی و سنتی را با کاهش دوران درد و دوران نقاهت می‌تواند در فرد بیمار تاثیر گذار باشد. پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز را با جایگزین کردن قهوه گانودرما و دمنوش مصفی خون دکتر بیز به جای مصرف مواد مخدر به ایجاد عادت‌های سالم‌تر کمک می‌کند. افراد در حین ترک اعتیاد با نوشیدن قهوه و دمنوش به جای مواد مخدر، احساس رضایت بیشتری دارند. کافئین موجود در قهوه سوپریم گانودرما، به عنوان یک محرک طبیعی، می‌تواند تأثیرات مثبتی بر مغز افراد در حال ترک اعتیاد داشته باشد.

پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز شامل چه محصولاتی می‌شود؟

پکیج ترک اعتیاد

پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز شامل محصولات زیر است:

  • قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز
  • دمنوش مصفی خون دکتر بیز
  • دمنوش مفرح بادرنجبویه
  • سیر سیاه دکتر بیز

این پکیج شامل محصولات کاملاً گیاهی است و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن به افزایش قدرت پاکسازی سموم و تنظیم هورمون‌های جنسی و بهبود عملکرد قلب و مغز کمک می‌کند.

برای خرید پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز  و برای مشاهده قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز می‌توانید سفارش خرید خود را در هر ساعتی از شبانه روز در سایت فروشگاه اینترنتی بیزما به نشانی bizma.ir ثبت کنید. هر کجای ایران که هستید، می‌توانید این محصول را درب منزل در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی بیزما به همراه ضمانت اصالت کالا برای شما ارسال می‌شوند.

کاهش علائم ترک با پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز

تحقیقات نشان داده‌اند که محصولات این پکیج و دمنوش مصفی خون دکتر بیز باعث تصفیه خون و پاکسازی کبد خواهد شد و به کاهش برخی از علائم ترک مانند تحریک‌پذیری و اضطراب کمک می‌کند. این موضوع می‌تواند به فرد کمک کند تا بهتر با چالش‌های دوره اول هفته اول ترک اعتیاد کنار بیاید.

گردش در تایلند: از بانکوک تا جزیره فی فی با بهترین تورها
بیشتر بخوانید

قهوه سوپریم گانودرما برای ترک اعتیاد

مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز در حین فرآیند ترک اعتیاد تأثیرات مثبتی بر روی جنبه جسمی و روانی فرد دارد. از مهم‎ترین این تاثیرات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش انرژی روزانه و افزایش سطح هوشیاری با قهوه سوپریم گانودرما به دلیل ماده کافئین خود به افزایش سطح انرژی و هوشیاری کمک می‌کند. قهوه سوپریم می‌تواند به افراد کمک کند تا در طول فرآیند ترک اعتیاد، احساس خستگی و کسالت کمتری را تجربه کنند.

کاهش خستگی روانی با سیر سیاه

ترک اعتیاد معمولاً با احساس خستگی و افسردگی همراه است. مصرف قهوه در کنار سیر سیاه ممکن است به کاهش این احساسات کمک کند و فرد را در حالت روحی بهتری نگه دارد.

خواص قهوه سوپریم برای ترک اعتیاد

قهوه سوپریم برای ترک اعتیاد

کافئین موجود در قهوه گانودرما سوپریم به افزایش تولید دوپامین در مغز کمک می‌کند. این ماده شیمیایی به بهبود خلق و خو و افزایش حس خوشحالی مرتبط است.

کاهش اضطراب و استرس اکسیداتیو

کافئین می‌تواند باعث افزایش تولید دوپامین و نوراپی‌نفرین در مغز شود. این مواد شیمیایی به بهبود خلق و خو و کاهش علائم افسردگی و اضطراب کمک می‌کنند که در دوران ترک اعتیاد بسیار مهم است.

در بسیاری از افراد، مصرف دمنوش به کاهش احساس اضطراب و استرس کمک می‌ کند. این امر ممکن است به فرد کمک کند تا بهتر با چالش‌های اخلاق دوره ترک اعتیاد کنار بیاید.

افزایش هوشیاری و تمرکز با قهوه سوپریم گانودرما

کافئین موجود در قهوه بیز سوپریم می‌تواند به افزایش سطح هوشیاری و تمرکز کمک کند. این ویژگی برای افرادی که در حال ترک اعتیاد هستند، مفید است زیرا ممکن است در این دوره با مشکلاتی مانند خستگی و عدم تمرکز مواجه شوند.

تسهیل فرآیند یادگیری و روند بازسازی مغز

کافئین موجود در قهوه گانودرما سوپریم بیز به تسهیل فرآیند یادگیری و تقویت حافظه کمک می‌کند. این ویژگی به افراد کمک می کند تا مهارت‌ها و راهکارهای جدیدی را برای مقابله با چالش‌های ترک اعتیاد یاد بگیرند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

3 + دو =