صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : تحولی شگفت‌ انگیز در بازار عطر با همکاری عطراف
ads

تحولی شگفت‌ انگیز در بازار عطر با همکاری عطراف

1ac9d58e 0efc 458b 9d5e d599975398a6

 

تحولی شگفت‌ انگیز در بازار عطر با همکاری عطراف

 

به عنوان یک پخش‌کننده قدیمی در صنعت عطر، همیشه به دنبال محصولات باکیفیت و متنوع بودم تا بتوانم پاسخگوی نیازهای مشتریانم باشم. اما همیشه با مسئله ای برخورد می کردم ، یا اکثر اوقات آنچه که میخواستم را پیدا نمی کردم . خرید عطر عمده یکی از سخت ترین خریدهایم بود . سبد کالایی متنوعی داشتم ، انواع اقلام آرایشی را می فروختم اما خرید عطر عمده سخت بود چرا که اطلاعات کمی داشتم و فروشنده ی معتبری هم پیدا نمیکردم ، همکاری با عطرآف نقطه عطفی در کسب‌وکار من بود ، چون تمام چیزی که میخواستم را داشت : عطر و ادکلن عمده ، اسانس عطر ، ادکلن های شرکتی ، عطر استندی و عطر خودکاری … اینها فراتر از چیزی بود که من می خواستم . از همه مهمتر این شرکت ، خود تولید کننده ی خیلی از این اقلام بود و این نکته حائز اهمیتی بود چون قیمت آنها بسیار رقابتی بود. پس از آن امکان ارسال در هر تیراژی که می خواستم را داشتند.

عطر خودکاری
عطر خودکاری زدکا 

چرا عطراف ؟؟؟؟

تولید انبوه با حفظ کیفیت: اولین چیزی که توجه من را جلب کرد ، توانایی بالای عطراف در تولید انبوه عطر با حفظ بالاترین استانداردهای کیفی بود. این ویژگی به من اجازه داد تا با خیالی آسوده ، محصولات آن‌ها را به مشتریانم عرضه کنم و از رضایت آن‌ها مطمئن باشم.

تنوع بی‌نظیر محصولات: تنوع بالای محصولات این شرکت از جمله عطرهای استندی و خودکاری با رایحه‌های مختلف و طراحی‌های جذاب ، به من امکان داد تا سلیقه های مختلف مشتریان را پوشش دهم. این تنوع باعث شد تا مشتریانم همیشه انتخاب‌های متنوعی پیش رو داشته باشند.

قیمت‌های رقابتی: قیمت‌های رقابتی محصولات عطراف به من این امکان را داد تا محصولات آن‌ها را با حاشیه سود مناسبی به فروش برسانم. این امر به رشد کسب‌وکار من کمک شایانی کرده است.

پشتیبانی قوی: تیم فروش و پشتیبانی شرکت همیشه در دسترس هستند و به سوالات و نیازهای من به سرعت پاسخ می‌دهند. این پشتیبانی قوی به من اطمینان می‌دهد که در همکاری با آن‌ها، هیچ مشکلی نخواهم داشت.

من برای شروع قیمت عطر عمده خودکاری را گرفتم و از همانموقع مشتری آنها شدم. همکاری با عطراف برای من بسیار سودمند بوده است. کیفیت محصولات  تنوع ، قیمت مناسب و پشتیبانی قوی از جمله عواملی هستند که باعث شده من به این شرکت اعتماد کامل داشته باشم. اگر شما هم به دنبال یک تولیدکننده عطر معتبر و قابل اعتماد هستید، همکاری با عطراف را به شما توصیه می‌کنم.

نمایندگی کانن
بیشتر بخوانید
عطر خودکاری
عطر خودکاری عمده

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

2 × یک =