صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : بهترین کابین آسانسور در ایران
ads

بهترین کابین آسانسور در ایران

images 1728654223 67092b8f618e1

images 1728654223 67092b8f56345

کابین آسانسور در بازار امروز صنعت آسانسور تنوع زیادی دارد. محصولی که علاوه بر تاثیر بر ظاهر ساختمان ما، برای استفاده افراد نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر امروزه این محصول به عنوان یکی از بخش های اصلی یک آسانسور بسیار مورد توجه قرار دارد. تا جایی که حتی افراد با توجه به این اهمیت، به دنبال خرید بهترین کابین آسانسور در ایران میگردند. اما چطور و با چه فاکتورهایی میتوانیم یک کابین را به عنوان بهترین و با کیفیت ترین در نظر بگیریم؟ همچنین بهترین طراح و تولیدکننده کابین های آسانسوری در کشور کدام شرکت است؟ برای پاسخ به این پرسش ها با ما همراه باشید.

انواع پرفروش کابین آسانسور

امروزه در بازار کشور شاهد تولید انواع کابین آسانسور در مدل ها و طرح های مختلف هستیم. مدل هایی که بر اساس نوع بالابر و محل استفاده، میتوان از کابین های گوناگونی بهره برد. کابین های شیشه ای و یا کابین های مدرن و کلاسیک، جزو مهم ترین انواع کابین از جنبه ظاهری محسوب میشوند. رستوران ها، فروشگاه ها، و همچنین برخی ساختمان های بلند، از جمله مشتریان پر و پا قرص کابین های شیشه ای هستند. مدلی که طرفداران بسیاری داشته و به دلیل استفاده از شیشه در بخش زیادی از پنل جداره ها، امکان مشاهده فضای بیرونی را برای افراد مهیا میکند. البته که کابین های شیشه ای، با نام مدل های پانوراما نیز شناخته میشوند.

دیگر مدل های کابین نیز که فروش بالایی دارد، شامل مدل های استیل، استیل خش دار و همچنین ام دی اف میشود. که مدل های ام دی اف علی رغم جذابیت بالایی که دارد، باید در برخی مناطق استفاده شود. چرا که رطوبت بالا میتواند به آن آسیب بزند. همچنین در بحث ایمنی در مقابل آتش سوزی نیز استانداردهای مخصوص به خود را دارد. از همین رو میتوان از مدل های استیل به عنوان یکی از پرفروش ترین و بهترین کابین آسانسور در ایران نام برد. محصولی که با تنوع در پنل جداره ها، سقف و البته کفپوش، با ایجاد طرح های مختلف، کابین های جذابی را روانه بازار کرده است.

فاکتورهای مهم کابین های آسانسوری استاندارد

چطور بفهمیم پمپ آب سوخته یا نیم سوز شده است؟
بیشتر بخوانید

images 1728654223 67092b8f5d803

با توجه به اینکه کابین ها علاوه بر اهمیت در بحث های ظاهری و فضای داخلی، باید در بحث ایمنی و برخی استانداردها نیز شرایط مطلوبی داشته باشند. آشنایی با برخی استانداردها اهمیت پیدا میکند. در واقع ایمنی در این محصولات از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. البته که ساختار و سیستم کلی آسانسور با توجه به پیوستگی که به هم دارد، بر یکدیگر تاثیرگذار هستند. با این شرایط بسیار مهم است از چه نوع کابینی و با چه کیفیت ساختی بهره میبرید. به همین خاطر همواره دریافت مشاوره و تحقیق درمورد بهترین شرکت تولید کننده محصولات آسانسوری بسیار مهم است. اتفاقی که ما در این مورد خبری خوبی داریم، چرا که در ادامه شما را با یکی از شرکت های تولیدکننده بهترین کابین آسانسور در ایران آشنا خواهیم کرد.

پیش از هر چیزی، به چند مورد از استانداردهای یک کابین ایمن و با کیفیت اشاره میکنیم. فاکتورهایی که میتواند شامل آیتم های بیشتری بوده و بر اساس برخی نیازها نیز متغیر باشد. اما به طور کلی میتواند شامل موارد ذیل باشد.

  • کابین باید تاییدیه های ایمنی و استاندارد لازم را داشته باشد

  • متریال کار شده در فضای داخل باید علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت بالایی در شرایط مختلف داشته باشد

  • در صورت استفاده از کابین ام دی اف، باید مطابق با ایمنی و دستورالعمل های لازم جهت مقاومت در برابر آتش سوزی باشد.

  • لته های درب و همچنین پنل جداره های داخل کابین، باید در برابر دود و موارد اضطراری ایمن باشد

  • در صورت استفاده از کابین های شیشه ای، علاوه بر ابعاد استاندارد، باید تاییدیه لازم را مطابق با استانداردهای مخصوص کابین های پانوراما را داشته باشد.

  • وجود برخی المان ها همانند دستگیره، آینه، مانیتور و … در همه کابین ها الزامی نیست. اما وجود دکمه خطر یا وسیله ای جهت اعلام وجود مشکل و گیر کردن در داخل آسانسور باید وجود داشته باشد. همچنین دکمه های داخل کابین باید کیفیت خوبی داشته باشند.

بهترین شرکت کابین آسانسور در ایران

images 1728654223 67092b8f618e1

همانطور که میدانید، برای اینکه یک شرکت جزو بهترین ها در زمینه آسانسور شناخته شود، باید نکات ریز و درشت زیادی را چه در زمان طراحی و چه تولید رعایت کند. با این حال با توجه به آیتم های مختلف، گروه صنعتی مگا به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراح و تولیدکننده انواع کابین آسانسور در کشور شناخته میشود. که علاوه بر تنوع محصولی، کابین ها از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار میباشند. این کارخانه که عضور رسمی انجمن صنفی قطعات آسانسور و پله برقی در ایران میباشد، با بکارگیری مهندسان زبده و با دانش، و با طراحی های جذاب، کابین های لوکس با تزئینات خاص را نیز روانه بازار میکند. تا سهم عمده ای از این صنعت در کشور را به خود اختصاص دهد. از همین رو برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

ارز دیجیتال در دنیای گیمینگ
بیشتر بخوانید

021-76217907

021-76217730

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

7 + 7 =