صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : آینده خود را با فال قهوه صد در صد درست ببینید
ads

آینده خود را با فال قهوه صد در صد درست ببینید

282a9c38 b903 4c69 9e19 fb1459f4a8ef

از نظر عده ای فال قهوه تضمینی چیزی جز یک سرگرمی موقت نیست! اما امروزه بسیاری از اشخاص آینده خود را در ته فنجان قهوه جست و جو می کنند. آینده و اتفاقات آن برای بشر مبهم بوده است و همیشه آگاهی از آن برایشان امری جالب و حسین برانگیز می باشد.

به همین دلیل از هزاران سال پیش تاکنون انواع فال ها و پیشگویی ها در سنت و فرهنگ های مختلف به وجود آمده اند تا پاسخ حس کنجکاوی بشر را بدهند. شاید تصور کنید در عصر پیشرفت تکنولوژی امروزی، دیگر کسی به سراغ پیشگویی ها نرود، اما این تصور درست نیست؛ چراکه همچنان فال قهوه طرفداران بیشمار خود را دارد.

آینده خود را با فال قهوه صد در صد درست ببینید تا از تعابیر آن در زندگی خود، شگفت زده شوید.

فال قهوه صد در صد درست چیست؟

فال قهوه صد در صد درست و واقعی

اگرچه افراد زیادی مشتاق گرفتن فال هستند، اما آن ها هیچ وقت تمایل به انجام این کار، توسط فالگیران دروغین را ندارند. فال قهوه صد در صد درست و واقعی فقط توسط فالگیرانی گرفته می شود که سالیان سال در این زمینه تجربه کسب کرده اند و تسلط کافی به معانی اشکال و علائم را دارند.

هر نمادی که ته فنجان شما ظاهر می شود دارای معانی خاصی است که یک پیشگو حرفه ای آن را تفسیر می کند. این نمادها در کنار یکدیگر، بیانگر یک اتفاق یا حادثه در زندگی فرد می باشند که فالگیر یا مادام باید آن را به درستی تشخیص دهد.

بیشتر اشخاص، به منظور آگاهی از آینده عاطفی و عشقیشان به فال قهوه تضمینی روی می آورند، اما روش پرطرفدار دیگر، گرفتن فال کف دست نام همسر تلفنی تضمینی می باشد؛ چراکه از نظر آن ها خطوط کف دست از طرف پروردگار کشیده شده است و تفسیر این خطوط نیز بیانگر واقعیت های زندگی فرد خواهد بود.

فال قهوه با نیت خودتان

فال قهوه صد در صد درست انواع و اقسام مختلفی دارد. فال قهوه با نیت خودتان یکی از مدل هایی است که می توانید برای آگاهی بیشتر از سرنوشتتان آن را بگیرید. در این فال باید سعی کنید تا هنگام نیت، به هیچ چیز جز مقصود خود فکر نکنید، سپس با فکری آرام جرعه جرعه قهوه ترک را بنوشید.

در هنگام خرید بلوز شلوار بچه گانه دخترانه چه نکاتی را باید بدانیم؟
بیشتر بخوانید

طبق نظر مفسران این حوزه، برای این فال صد در صد درست قهوه باید پس از اتمام نوشیدن آن، فنجان را روی نعلبکی برگردانید و رو به سمت قلب خود و در جهت ساعتگرد آن را بچرخانید. جهت چرخش درنهایت باید به گونه ای باشد که دسته فنجان رو به قلبتان قرار گیرد، در غیر این صورت نیت به درستی انجام نخواهد شد.

برای تفسیر اصولی این فال قهوه درست و حسابی، باید از فلگیران خبره کمک بگیرید تا اشکال به درستی تفسیر شوند. فالگیران ماهر عموما می توانند با روش های بسیار خاص، فال قهوه صددرصد تضمینی تلفنی را بگیرند تا افراد از راه دور نیز بتوانند از این پیشگویی با قهوه بهره ببرند.

فنجان فال قهوه صد در صد درست و واقعی

فال قهوه صد در صد درست صحت دارد؟

همچنان عده ای برای گرفتن این فال مردد هستند و اعتمادی به فالگیران ندارند. اما آیا فال قهوه صد در صد درست صحت دارد؟ پاسخ به این سوال بستگی به خودتان خواهد داشت. هرشخصی اعتقادات و افکار شخصی خود را دارد؛ بنابراین از نظر عده ای فال قهوه صد در صد درست صحت خواهد داشت.

این افراد نشانه هایی که از فالگیر خود شنیده اند را در زندگی حقیقی پیدا کرده اند و به همین علت به گفته های او ایمان آورند.

اما در طرف مقابل، عده ای وجود دارند که هرگونه پیشگویی و فالگیری را خلاف اعتقادات خود می دانند و بنا به تفکرات آنها فقط خداوند بزرگ است که از آینده بشر خبر دارد و سرنوشت انسان به دست خودش و قدرت اختیارش رقم خواهد خورد.

درنهایت، دسته سوم افراد، کسانی هستند که به سرنوشت خدایی اعتقاد دارند اما فال قهوه درست را فقط به دید سرگرمی در محافل دوستانه و صمیمی می بینند و دربرابر گرفتن آن مقاومتی نشان نمی دهند.

روش خواندن فال قهوه صد در صد درست

تفسیر فال قهوه نیز مثل سایر پیشگویی ها، آداب و نکات خاصی دارد. مهم ترین روش خواندن فال قهوه صد در صد درست، آگاهی از تقسیمات زمانی و نشانه های موجود در فنجان می باشد. در ابتدا باید به صورت فرضی یک فنجان را به سه قسمت بالایی، میانی و پایینی تقسیم بندی کنید.

حالا این سه خط بیانگر زمان های گذشته، حال و آینده خواهد بود. به طور کلی قسمت پایینی مربوط به گذشته انسان، میانی مربوط به زمان حال و قسمت هایی بالایی و لبه فنجان بیانگر آینده خواهد بود.

رازهای سلامتی بدن و طول عمر
بیشتر بخوانید

علاوه بر این موارد، باید برای گرفتن این فال خیلی راست و واقعی از نکات دیگر فال قهوه صد در صد درست نیز آگاهی داشته باشید. به عنوان مثال محیطی که در آن فال قهوه گرفته می شود در تعابیر معانی آن تاثیر خواهد گذاشت. یا همچنین برخی نمادها معانی گوناگونی دارد که یک طالع بین براساس تجربیات خود، آن را تعبیر می کند.

در مجموع، روش های خواندن فال قهوه درست و تضمینی بسیار متنوع است و برای یادگرفتن آن باید سالها تمرین و تکرار کنید.

سخن پایانی

در این مطالب ما قصد داشتیم تا فال قهوه صد در صد درست را از جنبه های متفاوت مورد بررسی قرار دهیم. افرادی که به گرفتن این نوع فال اعتقاد دارند، باید حواسشان را جمع کنند تا به دام افراد سودجو نیفتند.

متاسفانه در حال حاضر عده ای خود را فالگیر فال قهوه واقعی معرفی می کنند و برای تفسیر فال شما، هزینه های هنگفتی دریافت می نمایند، درصورتیکه هنر و مهارت تفسیر را ندارند و شما را متحمل ضرر مالی می کنند. اگر تصمیم به گرفتن فال قهوه درست را دارید، حتما به افراد ماهر و باتجربه مراجعه کنید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

13 − سیزده =